Zhao Feng başını salladı, eskiden Li Changfeng'e ait olan ahşap odaya taşındı ve odanın içinin çok geniş olmadığı gördü.İçerde sadece bir yatak ve bir masa vardı ama çadırlarla kıyaslandığında saray gibi kalırdı.
Bu konu hakkında biraz düşündü ve daha çok ihtiyacı olduğunu düşündüğü, Zhao Yufei'ye odayı vermeye karar verdi.
"Burası kardeş Feng'in kendi gücüyle kazandığı yer, burada yaşayamam.Günün birinde kendi gücümle onu elde edeceğim..."Zhao Yufei dişlerini sıktı ve Zhao Feng'in tüm ikna çabalarına rağmen kabul etmedi.
Ayrıca, kurallara göre bu odalarda sadece On Gök Muhafızı yaşayabilirdi.Bu yüzden Zhao Feng, Zhao Yufei'ye sadece çadırını onun odasının yanına kurmaya yardım edebildi.
"Umarım kardeş Feng bana da biraz sahip çıkabilir." Huang Qi'nin sözleri öncesine göre çok daha saygı doluydu.
Kurallar dövüşmeye teşvik ediyordu ve güçlü olan daha iyi muamele görüyordu.Arkası sağlam olmayanlar bertaraf olacaktı.Zhao Feng kabul etmemezlik yapmadı ve tekrar odasına giderek yetişimine devam etti.Altıncı dereceye ulaştığından beri, yetişiminde ilerleyişi düşüşe geçmişti.Eğer bir adım daha ilerleyebilirse, tamamen yepyeni bir seviye olan Dövüş Ustalığına ulaşabilirdi.
Güneş Tüyü Şehrinde kırk yaşının altında Dövüş Ustası olan hiç kimse görmemişti.
İki saat sonra, sol gözünün içindeki boyutta yeşil azur renk ışık 6.3 fit büyüklüğündeydi.
"Bu hızla, yedinci dereceye ulaşmak için en az bir yıla ihtiyacım olacak." Zhao Feng biraz düşündükten sonra, üç tane bin yıllık bitkilerini çıkardı.
O gece, bin yıllık kan bitkisini yedi.Bin yılık bir kan bitkisi yedinci derece yetişimciler için bile son derece yararlıydı.
Yedikten sonra, Zhao Feng hemen kabaran enerjiyi absorbe etmek için elinden geleni yaptı.Metal Duvar Tekniği beşinci seviyede olduğu için vücudu bin yıllık kan bitkisinin enerjisine dayanabilecek kadar güçlüydü.Sol gözüyle bütünleşmesi de vücudunu ve kanını değiştirmişti, böylece diğer yetişimcilerden daha fazla enerji absorbe edebiliyordu.
İki saat sonra Zhao Feng enerjinin çoğunu absorbe etti.Sol gözündeki boyutta yeşil ışık 6.6 fite ulaştı.
"Bir tane daha yersem altıncı derecenin son aşamasına ulaşabilirim."
Zhao Feng bir süre düşündü ama bu kaynakları zehirli olduğu için sürekli yemek iyi olmayacaktı, aşırı kullanım durumunda potansiyellerini sınırlanacaktı.
Sabah olduğunda, Zhao Feng enerji dolu bir şekilde odasından çıktı.Daha sonra ona yemek getiren hizmetçileri gördü, son derece naziklerdi.
Gök Muhafızları Taburunun kurallarına göre Zhao Feng on bin parça gümüş ve bir kaç hap teslim aldı.Şans eseri o gün tam da ayın son günüydü.
On bin gümüş sadece onuncu Gök Muhafızı içindi, sıralama yükseldikçe alınan gümüş miktarı bin artıyordu.
Zaten altıncı derecenin son aşamalarına doğru geldiğinden aldığı haplar ve kaynaklar onun için çok yararlı değildi, bu yüzden birazını Zhao Yufei'ye vermeye karar verdi.
"Hehe, çaylak, eşyalarının yarısını ver bakalım." Yakınlardaki ahşap odanın birinden oldukça yakışıklı bir genç dışarı çıktı.
Genç son derece temiz ve yakışıklıydı, böyle sözler söylediğine inanmak güçtü.
"On Gök Muhafızının beşinci sırasındaki, Lu Xiaoyu."
"Lu Xiaoyu daima onun altındaki sırada bulunanların kaynaklarını alır."