Kırık Ay Klanı.
Sisli dağlarda, etrafında her çeşit bitkinin bulunduğu belirgin, azur renk bir bina vardı.
"Hadi hadi!"
Quan Chen'in ifadesi sönüktü ve elini sallayarak yakında uçan kuşları gönderdi.
Ruh hali iyi değildi.Zhao Feng en iyi dış saha öğrencisi olduğundan beri Lord Guanjun'un öğrencilerini ezme planı sıkıntıya düşmüştü.
Güç bakımından, Zhao Feng bütün dış saha öğrencilerine üstünlük sağlamıştı ve arkasına da iki Yardımcı Lider almıştı.
Bir kaç yeni öğrencinin bile işini bitirememişti.Bu onun diğer öğrencilere karşı yüzünün yere düşmesine neden oldu.
1.ve 2.kardeşi bu konuda birden fazla şaka yapmışlardı.
Kırık kayalara adım atarken, sakinleşti ve azur binaya girerken saygılı tavrını takındı.
"Kardeş Quan, Elder kapalı meditasyondan çıktı ve içeride çiçeklere bakıyor." Bahçenin önündeki bir koruma konuştu.
Quan Chen başını salladı ve derin bir nefes alarak bahçeye adım attı.
İçeride yüzlerce yeni serpilmiş çiçeğin arasın 20-30 yaşlarında görünen yakışıklı bir adam duruyordu.
Bu adamın Kırık Ay Klanının en genç Elderi Hai Yun usta olduğunu kim düşünürdü ki?
Gerçek Ruh Alemine ulaşan kişiler 200-300 yıl yaşayabilirdi.Hai Yun ustanın yaşı Lord Guanjun ile aynıydı ama o daha genç bir görünüme sahipti.
Hai Yun ustanın üzerinde bembeyaz bir cübbe vardı ve elleri arkasında ayakta duruyordu.Quan Chen ustasının saplantı bozukluğuna* sahip olduğunu biliyordu.Bu yüzden ona doğru dikkatle yürüdü ve 1 metre kala durdu.
*Ç.N: Takıntı, sabit fikir ve sürekli endişe hallerinden muzdarip olma durumu.
"Usta, Xu Ran'ın öğrencileri hakkında size rapor vermeliyim." Quan Chen saygılı bir tavırla konuştu.
"Xu Ran? Gerçekten böylesine küçük bir problem için bana rapor vermen gerektiğini mi düşünüyorsun?"
Hai Yun ustanın sesi yumuşaktı, ama aynı zamanda buz gibiydi.Sanki bir karıncaya bakıyor gibiydi.
Quan Chen hemen özür diledi: "Bu öğrenciniz işe yaramaz ve bir kaç tane dış saha öğrencisinin bile icabına bakamadı."
Bunun ardından daha fazla konuşmadı çünkü ustasının Lord Guanjun'un öğrencilerini hiç umursamadığını biliyordu.Eğer konuşmaya devam ederse, bu onun sinirlenmesine neden olacaktı.
"Konuş."
Hai Yun ustanın kaşları hafiften kalktı.
"3 öğrenci içinden Yang Qingshan Orta Düzey Ruhani Vücuda, Nan Gongfan ise Düşük ve Orta arası Ruhani Vücuda sahip.Bir de Düşük Düzey Ruhani Vücuda sahip Zhao Feng var ama o son derece anormal..."
Quan Chen öğrencileri özetledi ve saha sonra Zhao Feng hakkında bilinmesi gerekenleri anlattı.
En başta Hai Yun usta ne konuştu ne de hareket etti.Ama Zhao Feng'e düzenek ve hap ustası olan iki Yardımcı Liderin büyük önem gösterdiğini duyunca ifadesi hafiften değişti.
Hai Yun usta Zhao Feng'in en iyi dış saha öğrencisi kimliğini açıkçası önemsememişti.
Her şeyi dinledikten sonra Hai Yun usta gülümsedi: "Hahaha...Eğer Zhao Feng'in hap yapımı ve düzenekler konusunda büyük kabiliyeti varsa bu Kırık Ay Klanı için iyi bir şey."