"Bu doğru." Zhao Feng cevap verdi.Zhao Han'dan neden düşmanlık sezdiğini bilmiyordu.
"Güzel, güzel, güzel!" Zhao Han'ın yüzü üç kere güzel dedikten sonra daha da soğuklaştı, sonra Zhao Feng'den gözlerini çekerek devam etti.
Bu Zhao Han'ı ilk görüşü olduğundan şaşkınlığa uğradı, onu ne zaman öfkelendirmişti ki?
Zhao Yue Zhao Feng'e doğru gelerek onu uyardı, "Zhao Han, Zhao Yijian'ın kuzeni ve ilişkileri gayet iyi."
Zhao Yijian'ın kuzeni?
Zhao Han'ın ona düşmanlık beslemesi şaşırtıcı değildi.Zhao Yijian yaralarından dolayı hala yatıyordu.
Kuzeni olarak, Zhao Han tabii ki intikamını alacaktı.
Fakat şuan dış düşmanlarla yüzleşiyorlardı.Önce bunu halletmeleri gerekiyordu sonra iç meseleleri halledeceklerdi.
"Savaşçı yolunun 5.derecesi mi?" Xin Tong'un yüz ifadesi değişti, hemen sonra kendine geldi, "Ne olmuş yani 5.dereceye ulaştıysan?" Bir 4.derece olarak, 5.derecelerle dövüş tecrübesine sahipti.
"Küçük böcek!" Zhao Han adım adım Xin Tong'a yaklaştı.Attığı her adımda, ondan gelen soğuk artıyordu.Bu sadece bir his değildi.Onun İçsel Kuvvetinden yayılan gerçek bir soğukluktu.
"5.dereceye ulaşalı çok zaman olmamış.Bakalım ne kadar güçlüsün?" Xin Tong homurdandı ama yüz ifadesi temkinliydi.
"Metal Kol!" Xin Tong muazzam gücünü ve İçsel Kuvvetini koluna topladı ve tüm vücudu tıpkı bir boğa gibi görünüyordu.
Yeteneği yüksek derece bir yetenekti, tüm gücünü tek bir saldırıya odaklayarak rakibini ezmeye dayalıydı.
Zhao Feng saldırıda hiç bir açık göremedi, Zhao Feng'e saldırırken kendini tuttuğu belliydi.
"Yağan Buz Avucu!" Zhao Han'ın vücudu tıpkı kar gibi soğuk bir aura yaydı.Avuç saldırısını kullanırken, etrafındaki alan donmaya başladı.
Bu soğuk aura Zhao Feng'in kalbini yerinden oynattı çünkü bu İçsel Kuvvet çok güçlüydü, neredeyse Zhao Tianjian'ınki kadar güçlüydü.
Xin Tong ileri doğru atılır atılmaz, bilinmeyen bir gücün kendisini engellediğini hissetti, tıpkı çamura dalmış gibiydi.
"Yeni 5.dereceye geçmiş birini böyle İçsel Kuvveti nasıl olur?" Xin Tong düşündü.
Pah--
İki avuç birbiriyle çarpıştı.Gücünü kullanarak, Xin Tong, Zhao Han'ı bir adım geri gitmeye zorladı.Fakat ağzının kenarından kan sızıyordu.Buz gibi İçsel Kuvvet savunmasının arasından akıp vücudunun içine girmişti.
"Bu nasıl mümkün olabilir? Bu İçsel Kuvvet 5.derecenin zirvesinde!" Xin Tong kanının donduğunu hissetti.Hareket edemiyordu.
He!
Zhao Han onu tek bir vuruşla uzaklara savurduktan sonra soğuk bir şekilde güldü, "Sadece bu kadar güçle Zhao Linlong'a meydan okumaya mı çalışıyorsun? Onu yenebilecek tek kişi benim."
"Kardeş Tong!" Xin ailesi öğrencileri hemen ona yardım etmeye gitti.
"Ben iyiyim." Xin Tong zar zor kurtulmuştu.Vücudu güçlü olduğundan şanslıydı.Eğer başka biri olsaydı en az bir ay yataktan kalkamazdı.
"Zhao Han, güçlü olduğunu kabul ediyorum." Xin Tong dişlerini sıktı ve devam etti, "Daha yeni 5.seviyeye ulaşmana rağmen İçsel Kuvvetin bu kadar güçlü, yani bir çeşit hazine falan yemiş olmalısın.Böyle dışarıdan yardım almanın neresi iyi? Benim ailemin en büyük dahisi Xin Wuheng ile karşılaştığında kesinlikle yenileceksin!"