Zhao Linlong kaybetti!
Diğerleri hemen Zhao Feng'e baktı.Yine tahminleri doğru çıkmıştı, yine de Zhao Linlong'un böyle yenileceğini düşünmemişti...
"Neden böyle yapıyorsun Zhao Feng? Kardeş Linlong hakkında kötü şeyler söylememelisin." Zhao Chi'nin kaşları çatıldı.
Ne de olsa hepsi aynı ailedendi ve Zhao Linlong'un kaybetmesi buradaki herkesin itibarını düşürüyordu.
"Boş boğaz!" Sanki Zhao Linlong Zhao Feng'in tahmininden dolayı kaybetmiş gibi Zhao Ling vahşice konuştu.
Bunun için beni mi suçluyorsunuz?
Zhao Feng başını sallayarak gülümsedi ve soğukça konuştu: "İddiamızı unuttun mu kaybeden taraf kazanandan özür dileyecekti."
İddia? Özür?
Zhao Ling'in yüzü dondu ve başka bir laf edemedi.
"Kaybettiğim için özür dileyebilirim ama utanmaz davranışların karşısında boyun eğmeyeceğim..." Zhao Ling utançla titreyerek konuştu.
"Kaybettiysen kaybetmişsindir." Zhao Feng küçümser bir şekilde baktı.
"Seni...Eğer yetenekliysen, neden gidip Xin Wuheng'e meydan okumuyorsun? Eğer onun karşısında onuncu hamleye kadar gelebilirsen hiçbir şey demeyeceğim." Zhao Ling nefretle konuştu.
Zhao Linlong onuncu hamle düştüğü için, Zhao Feng'in daha iyisini yapamayacağını düşünüyordu.
Xin Wuheng'in gözleri genç nesil öğrencilerini taradı ve sonunda gözleri Zhao Feng üzerinde durdu: "Benimle dövüşmek ister misin?"
Zhao ailesinin diğer dahileri şok oldu.Konuşmasının ortasında olan Zhao Ling bile sersemledi.
Ama Xin Wuheng'in Zhao Feng'e meydan okuduğunu fark edince yüzündeki şok ifadesi kötü niyetli bir ifadeye dönüştü.
"Pekala! İstediğin gibi, kaç hamle engelleyebileceğimi sana göstereceğim!" Zhao Feng konuşurken neşeyle Zhao Ling'e baktı.
Zhao Feng'in ona sadece bakması tüylerini ayağa kaldırsa da, yine de devam etti: "Eğer on hamleden fazla direnebilirsen, senden gerçekten özür dileyeceğim."
Bu sefer on hamle dememişti, on hamleden fazla demişti.Ne de olsa Xin Wuheng'in lakabı "On Hamle" idi.
"On hamle çok az, en az otuz...hayır elli hamle olsun!" Zhao Feng ardında bir grup afallamış Zhao tarikatı öğrencisi bırakarak ayrıldı.
Bu özgüven nereden geliyor?
"Küstah!"
Geri dönen Zhao Linlong onun sözlerini işitti ve yüz ifadesi karardı.Eğer o, Zhao tarikatının bir numarası bile yenildiyse, başka kimin şansı olabilirdi ki?
Meydanın ortasında.
Zhao Feng Xin Wuheng'e doğru yavaşça yürüdü ve konuştu: "Zhao Feng seninle dövüşmek için burada."
"Benim sezgilerim yanılmaz, benim gerçek rakibim olabilecek tek kişinin sen olduğuna inanıyorum." Xin Wuheng sakince konuştu.
"Biraz önce dövüştün, enerjini toplaman için sana on nefeslik süre vereceğim." Zhao Feng sakince konuştu.
Küstah!
İzleyiciler arasında tartışmalar başladı.
"Bu çocuk yürek mi yedi? Xin Wuheng'in onunla dövüşmek için dinlenmesine gerek var mı?"
"İyi bir gösteri izleyeceğiz..."
Diğer dahilerin küfürleri ve lanetleri duyuluyordu.
"Hahaha..."