2.Kısım:Yükselme

349 58 1
                                    

Jiang Yuyan ve Xiao Sun'u yendikten sonra, Zhao Feng bir yalnızlık hissetti.

O sırada Gümüş Duvar Tekniğinin 10.seviyeye son derece yakın olduğunu hissediyordu ve sonraki aleme aşmadan önce en fazla 6-15 güne ihtiyacı vardı.

Sol gözünün içindeki boyutta azur parıltı 9.9 fite genişlemişti ve sanki bir sınıra ulaşmış gibi görünüyordu.

Zhao Feng ışık 9.9 fiti aşınca ne olacağını hiç bilmiyordu.

Zhao Feng'in yarım günlük bir dinlenme sürecinden önce iki tane misafiri geldi.

"Yardımcı Lider Guan, Yardımcı Lider Zhang neden ikiniz de buradasınız?"

Zhao Feng şaşırdı.İki Yardımcı Lider onun küçük avlusuna aynı anda gelmişti.

Hemen ikiliyi içeri aldı ve ikilinin "uzlaşmaya" varıp varmadığını düşündü.

Ama umduğunun aksine ikisi de sessizdi ve aralarında tartışma geçmiyordu.Tek yaptıkları Zhao Feng'e bakmak ve iç çekmekti.

"Ne oldu...?"

Zhao Feng durumun tuhaf olduğunu hissetti.

İki yaşlı adam onun kabiliyeti üzerine dövüşüyor olmalıydı.

"Zhao Feng, senin Ustan olma konusunda bir karara vardık." Yardımcı Lider Guan ciddi bir şekilde konuştu.

Bir karara mı vardılar?

Zhao Feng içinden haykırdı.O hap yapımı ve düzeneklerle ilgilense de, yürümek istediği yol bu değildi.

Yaşlı adam Zhang öksürdü: "Durum şöyle, testlerimiz sonucunda senin kabiliyetinin bizim öğrencimiz olmak için fazla iyi olduğuna karar verdik."

Ah!

Zhao Feng ikiliye inanamamış bir şekilde baktı.

Yardımcı Lider Zhang ve Yardımcı Lider Guan birbirlerine baktılar ve sanki büyük bir şey yapmış gibi gülümsediler.

"Zhao Feng, şaşırmış olabilirsin ama gerçek bu.Sen şimdiye kadar gördüğüm en iyi hap arıtma dahisisin ve sahip olduğun becerilerle birlikte sana vermem gereken her şeyi öğrenmen sadece 1-2 yıl alacaktır."Yaşlı adam Guan iç çekti ve çaresizce başını salladı.

"Bu doğru! Senin öğretmenin olmak için yeterince iyi değiliz.Seni Zengin Gök Ülkesinin en iyi düzenek ustası olan Gong Chenqingshan'a önerebiliriz.Eğer sadece onun öğrencisi olursan kabiliyetini tamamen kullanmış olacaksın." Yaşlı adam Zhang çaresiz ve acıyla konuştu.

Yardımcı Lider Guan da Metal Kan Ülkesinden bir hap ustasını önerdi.

İkili gerçek usta seviyesine henüz ulaşamamıştı, onlar sadece düzenekler ve haplar konusunda becerikli kişilerdi.

Zhao Feng Metal Kan Ülkesi ve Zengin Gök Ülkesinin Bulut Ülkesinden 10 kat daha iyi olduğunu biliyordu ve bu ülkelerdeki Klanlar Kırık Ay Klanından çok daha güçlüydü.

"Öğretmenlerim, iyi niyetiniz için teşekkür ediyorum ama hap ya da düzenek yolundan yürümek istemiyorum."

Zhao Feng derin bir nefes aldı ve iki Yardımcı Lidere doğru boynunu eğdi.

O anda en sonunda gerçek düşüncesini söylemişti.

"Bize öğretmenin olarak mı sesleniyorsun?"

Yaşlı adam Guan heyecanlandı, yaşlı adam Zhang da buna memnun olmuştu.

Zhao Feng onları resmen ustası olarak almasa da, "öğretmen" olarak çağırması minnettarlığını ve şükranını gösterdi.

Zhao Feng ne kadar yükseğe ulaşsa da ya da kimi ustası olarak alsa da, o ikisini yine de "öğretmen" olarak çağıracaktı.

KOGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin