Yayı tutan genç Zhao Feng idi!
İki gün önce, Hafifçe Yüzen Kayığı kullanmış ve gelişmiş görüşüyle haydutların sığınağının yerini saptamıştı, hatta yakınlardaki bütün güzergahları aklına kazımış ve onun rehberliğinde Gök Muhafızları Taburu sığınağa saldırmıştı.
O anda, Ölümcül Kurtların Lideri tüm bu durumun o kişi tarafından yaratıldığını hissetti.
"Geber..."
Ölümcül Kurtların Lideri Zhao Feng'e doğru atıldı.
Shua!
Liderin hızı inanılmazdı, gün ışığının altında sadece zayıf yeşil bir figür görülebiliyordu.Sadece hız bakımından düşününce o, tek gözlü haydutu aşıyordu.
Sou- Sou- Sou- Sou-
Zhao Feng sakin kalarak Okçuluk Tanrısının Sol Gözü yeteneğini kullandı.Anında üç dört tane ok havayı delerek geçti ve özel bir desene sahiplerdi.Birisi daha yüksekteyken birisi daha alçaktaydı, birisi öndeyken diğeri arkadaydı.Ölümcül Kurtların Liderinin yolunu engelliyorlardı.
Açıl!
Lider İçsel Kuvvetini aktifleşmeye zorladı ve kendisini koruması için bir kalkan şekillendirdi.
Tak!
Fakat, iki ok bu yine de bu bariyeri aştı ve birisi liderin ayağına saplandı.Ölümcül Kurtların Lideri dünyada böylesine tehlikeli okçunun olabileceğine inanamamıştı.
"Onu bana bırak!" Diğer taraftan güzel bir genç geldi.O Feng Hanyue'ydi.
"Herkes geri çekilsin..." Ölümcül Kurtların Lideri kalmaya cesaret edemeyerek hız yeteneğini deveran etti ve ormanın derinliklerine doğru yöneldi.
Sou...Sou...Sou...
Bir kaç ok tekrar havayı delerek geçti ve liderin yolunu keserek onu durmaya zorladı.
"Durdurun onu!"
Lei Cong ve Lu Xiaoyu da diğer taraftan geldi ve bu dörtlünün güçlerinin birleşimiyle, kolaylıkla üstün taraf oldular.
Ortada, Feng Hanyue ana yakın dövüşçüydü ve Lei Cong ile Lu Xiaoyu da onu yanlardan destekliyordu.Zhao Feng de uzun menzilli kontrolcüydü ve Okçuluk Tanrısının Sol Gözü yeteneğini kullanarak liderin hareketlerini kısıtlıyordu.Ölümcül Kurtların Lideri öfkeyle kan tükürdü, onun gözünde Zhao Feng en büyük tehdit unsuruydu.
Taaak!
Liderin vücudunda Zhao Feng'in oklarıyla yaralar meydana geldi.
Bir süre sonra.
Zhao Feng yayını bir kenara koydu ve Ölümcül Kurtların Liderine saldırdı.
"Güzel!" Ölümcül Kurtların Lideri güldü, ilk önce okçudan kurtulmak istiyordu ama rakibi ayak hakimiyeti konusunda yetenekliydi ve yakınına sokulmasını sürekli engelliyordu.
Şimdi kendi ayağıyla yakın savaşa giriyordu.
"Gizemli Rüzgar Avcu!"
Zhao Feng'in avcunda zayıf azur renk bir parıltı ortaya çıktı ve liderin saldırısıyla sert bir şekilde çarpıştı.
Boom!
Hava dalgası bir kaç metre çevredeki her şeyi yuttu ve bu enerjiyi kullanarak Zhao Feng onlarca metre geri çekildi ve yayını tekrar aldı.
"Neler oluyor!?"
Lider bu tuhaf avuç saldırısının kendi saldırısını çözdüğünü ve onu bir saniyeliğine zincirlediğini hissetti.Ve bu boşlukta Feng Hanyue ve diğerlerinin saldırıları ona vurmuştu.