"Delirdin mi sen? Burası haydut yuvası, kaçalım!"
Huang Qi çılgına döndü, gözleri öfkeyle doluydu ve Zhao Feng'in tüm ailesine küfür etmek istiyordu.
O on bir tane vahşi, ölümcül haydut, gençlerin kıyaslanabileceği bir şey değildi.Üç tane altıncı derece haydut onlara yeterince sıkıntı çıkarabilecekken daha beşinci ve dördüncü dereceler de vardı.
"Kardeş Feng bu çok tehlikeli...Şaka yapmıyorsun değil mi?"
Zhao Yufei de şok olmuştu, önceki yüzleştikleri haydutlardan, onların ölümcül yöntemlerini iyice anlamışlardı.
"Kaçın! Geri çekilin! Hala bunu yapabiliriz!" Huang Qi'nin kalbi alev almış gibiydi.
Eğer haydutlar tarafından yakalanırlarsa, hayal edilemez bir kadere sahip olacaklardı...
Zhao Yufei'nin yüzü son derece solgundu ve bilinçsizce onun elini kavradı: "Buranın haydutlarla dolu olduğunu bildiğin halde neden getirdin bizi buraya?"
"Sessiz olun, burada on bir haydut var ama bir arada değiller.Sadece planımı takip edin, hepsini de yok edeceğiz..."
Zhao Feng'in ses tonu son derece sakindi.
"Seni dinlemiyorum, kaçmak istiyorum..." Huang Qi'nin kalbi korkuyla buz gibi kesilmişti.
O sırada kayaların arasındaki çatlaklardan ahşap odaların etrafında hareket eden figürler görmeye başlamışlardı bile.
"Kardeş Shi! Avlanmaya giden kardeşlerimiz daha dönmedi." Altıncı derecelerden biri bağırdı.
"Eğer iki saat içinde dönmedilerse, muhtemelen bir daha dönemeyecekler demektir." Odanın içinden orta yaşlı bir adamın derin sesi duyuldu.
"Tetikte olun! Düşman buraya kadar izleri takip edebilir." Konuşmalar kayanın arkasında saklanan üçlü tarafında duyulabiliyordu.
"Hehe görünüşe göre geri dönme şansınız yok artık, bu yüzden benim planımı dinlemek zorundasınız." Zhao Feng hafifçe gülümsedi.
Huang Qi dişlerini sıktı; Artık Zhao Feng'den nefret ediyordu çünkü onun tüm bunları planladığını biliyordu.
"Kardeş Feng'i dinleyeceğim." Zhao Yufei'nin gözlerinde anında bir güven belirdi.
Lanet olsun!
Zhao Yufei'nin kabul etmesiyle Huang Qi'nin kalbi duruldu, eğer onun gibi bir bayan bile korkmuyorsa, o nasıl korkabilirdi?
"Siz ikiniz gidin ve hızlıca dördüncü ve beşinci dereceleri halledin, ama altıncı derecelere karşı savaşmayın, özellikle altıncı derecenin zirvesindeki orta yaşlı liderle..." Zhao Feng onlara planı anlattı.
"Biz gidince sen ne yapacaksın?" Huang Qi şüpheyle sordu.
"Ben sizin arkanızda olacağım...Sizi destekleyeceğim!" Zhao Feng gülümsedi.
Siktir lan!
Huang Qi neredeyse bağırıyordu, Zhao Yufei ve o düşmanları öldürürken takımlarının lideri olan adam arkada mı saklanacaktı?
Bunu nasıl yapabilirdi? İmkanı yok!
Eğer Zhao Feng işlerin zora gittiğini görünce kaçarsa ne olacaktı?
"Tamam, anlaşıldı." Sözlerini bitirir bitirmez, Huang Qi bir "pah" sesiyle dışarı itildi.
Ah!
Huang Qi çığlık attı ve figürü artık görünüyordu.O sırada, Zhao Feng'in yedi ceddine küfürler yağdırıyordu.