Sürpriz Atın Doğuşu

387 61 0
                                    

Hu!

Zhao Feng derin bir nefes vererek oturdu.

Zhao Feng grup aşamasında ortaya çıkan bir sürpriz attı.Sadece çekirdek derece dövüş sanatı kullanarak karşısına çıkan herkesi yenmişti.

Dış saha öğrencileri arasında 7.sırada yer alan Zhao Chengang bile bundan nasibini almıştı.

"Acaba diğer gruplarda durum ne?" Zhao Feng gözleriyle diğer grupları taradı.Ön elemeler de 10 grup oluşturulmuş ve her grupta zayıf güçlü dengesi sağlanmıştı.

Zhao Feng'in dışında arka arkaya 10 galibiyet alarak bir üst tura çıkan birçok kişi vardı.Onların arasında en hızlısı ikinci gruptan Zhao Yijian idi.

Zhao Yijian'ın kılıcı son derece hızlıydı, rakibi hamlesini bile yapamadan onların boğazına ulaşmıştı.Sonraki tura yükselme hızı bakımından Zhao Yijian Zhao Yue'den bile hızlıydı.

"Dış saha öğrencileri arasında, sadece ilk üçte yer alan, Zhao Yue, Zhao Yijian ve Zhao Yufei bana tehdit oluşturabilir."

Zhao Yue'nin yaşı biraz büyüktü, 17 yaşındaydı ve kaslı vücudu oldukça iri görünüyordu.

"Ters Rüzgar Yumruğu!" 3.derece bir öğrenci Zhao Yue'ye yumruğunu salladı ama Zhao Yue yerinden bile kımıldamadı.

Ne!?

Öğrencinin alnı terlemeye başladı.

Ne savunma ama!

Zhao Feng hafiften şaşırdı. Bir 3.derece yetişimcinin tam saldırısı ona en ufak bir hasar bile verememişti. Zhao Yue aynı derecedeki bir kişinin verdiği hasarı aşmasını sağlayan yüksek derece vücut güçlendirme yeteneği çalışmış olmalıydı.

En azından Zhao Feng 3.derece bir yetişimcinin saldırısını sadece vücudunu kullanarak karşılayamazdı.

Eğer Zhao Yijian hızlı ve patlayıcı ise, Zhao Yue de tam tersiydi. Yavaş ve savunması geçilmezdi.

Zhao Yufei sertliği kırmak için yumuşaklığı kullanıyordu. Elini gelişigüzel sallayarak rakibini mağlup edebilirdi. Her hamlesi kusursuz gibiydi. Mor bir elbise giyiyordu ve güzelliği sıra dışıydı. Onu izleyenler ferahlatıcı bir hisse kapılıyordu.

"O da kim? Bu kadar genç yaşta yarı dövüş sanatçısı gücüne sahip." Zhao Yufei birkaç iç saha öğrencisinin bile cezbetmişti.

"O çok güzel ve aynı zamanda yetenekli. Onun gibileri iş saha öğrencisi olduğunda, bizim hiçbir şansımız olmayacaktır."

"O hala çok genç. 2 yıl kadar sonra Güneş Tüyü Şehrinin en güzel kızı Qiu Mengyu ile kıyaslanabilir."

.....

Bu noktaya kadar, çoğu kişi Zhao Yue ve Zhao Yijian'dan çok ona odaklanmıştı.Bunun temel sebebi güzelliği ve yeteneğiydi.

Kısa bir süre sonra, on grubun hepsinden de birer tane arka arkaya 20 galibiyet alan kişi çıktı.Birinci gruptan Zhao Yue, ikinci gruptan Zhao Yijian, üçüncü gruptan Zhao Yufei, dördüncü gruptan Zhao Gan, beşinci gruptan Zhao Guang...

Hepsi de dış saha öğrencileri arasında ilk onda yer alan kişilerdi.

Ama sadece 7.grupta bir istisna vardı.Zhao Feng birden ortaya çıkan bir sürpriz attı ve Zhao Chengang'ın yerini almıştı.

Bu on kişi haricinde arka arkaya 20 galibiyet alabilen çok kişi yoktu.

Grup karşılaşmaları her gruptan 10 kişi kalana kadar devam etti. Bir günlük zamanda, toplam kalan öğrenci sayısı 100'dü. Bu 100 kişi dış saha öğrencilerinin en seçkinleriydi.

KOGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin