Göz açıp kapayıncaya kadar, Lei Cong ve Zhao Feng karşılıklı vuruştular.Vuruşların yarattığı güç diğer gençlerin onları hemen atlatmasına neden oldu.
Yıldız Parmağı!
Zhao Feng, sol gözü İçsel Kuvvet ve kandaki değişimleri görebildiğinden geri çekilmek yerine ileri doğru hücum etti.
Boom! Boom! Boom...
Zhao Feng'in Yıldız Parmağı dördüncü seviyenin zirvesine ulaşmıştı ve bir anda onlarca parmak ışını ateşleyebiliyordu.Her yerde azur ışık demetleri görülebiliyordu, her parmak kusursuzluk ve hasar için gayret ediyordu.
Kısa sürelik zaman periyodunda, Zhao Feng ve Lei Cong birbirine denk bir haldeydi.Lei Cong'un daha yüksek yetişime sahip olma avantajı vardı ve bu nedenle uzun menzilli saldırılar kullanabiliyorken Zhao Feng'in de yedinci derece saldırılara denk Uzaysal Yıldız Parmağı vardı.
Saldırı hızı anlamında, Zhao Feng daha hızlıydı ve inisiyatifi elinde tutuyordu.
Son Gök Kıran Rüzgar!
Lei Cong'un avcu patladı ve Zhao Feng'e doğru rüzgardan bir bariyer yolladı.
"Gizemli Rüzgar Avcu!"
Zhao Feng hemen zihnindeki kızın resmiyle bütünleşti.Yaptığı tüm savaşlar boyunca avcu her seferinde daha da güçleniyordu.İki avuç birbiriyle çarpıştı, ama Zhao Feng'in azur avcu bütün rüzgarı yutmuş gibi göründü ve Lei Cong'un saldırısını kolayca eritti.
"Ne tür bir yetenek bu...?"
Lei Cong afalladı, biraz önce kullandığı yetenek en iyi yeteneklerinden biriydi.
Akan Rüzgar Duruşu!
Zhao Feng'in vücudu aniden çevikleşti ve sanki rüzgarla dans ediyor gibiydi.Bazen Gizemli Rüzgar Avcuyla bazen de Yıldız Parmağıyla saldırı yapıyordu.
Doom...Pev...Bam...
İki figür her bir tarafa ezici hava dalgaları gönderiyordu.
On hamle, yirmi hamle, otuz hamle...
Zhao Feng'in İçsel Kuvveti ve yetenekleri gittikçe daha da bilenmiş bir hal aldı.Bir Dövüş Ustasıyla karşılaşmak içindeki potansiyeli ateşlemişti.Farkında olmadan, Yıldız Parmağı dördüncü seviyenin zirvesinde tamamen pekişti ve Metal Duvar Tekniği de beşinci derecenin son aşamalarına yaklaşıyordu.Bu onun bir Dövüş Ustasıyla kafa kafaya savaşmasına ve kaybetmemesine sebep oluyordu.
Yüzden fazla hamle sonunda, ikisi de hafiften soluğunun tükendiğini hissetti.Zhao Feng İçsel Kuvvetinin daha arınmış hale geldiğini hissetti ve içinde kaotik bir his de vardı.
"Bu..."
Zhao Feng yetişiminin bir adım ileri gittiğini hissetti ve son bariyeri yavaş yavaş aşmaya başladı.
"Bu günün sahte dövüşü burada biter."
Zhao Feng hemen dövüş alanını terk etti ve ahşap odasına geri döndü.Lei Cong hiç üstünlüğü eline geçirememişti ve aynı zamanda hafiften yorulmuş hissediyordu.Bunun nedeninin yetişiminin daha stabil bir hale gelmediği olduğunu fark etti.
Uzaktaki bir ahşap odada, Feng Hanyue onları izliyordu.
"Kardeş Feng, savaş hakkında ne düşünüyorsun?" Bir genç sordu.
"Lei Cong daha yeni yedinci dereceye ulaştı ve işe yaramazın teki.Zhao Feng ise, eğer yedinci dereceye ulaşırsa bana tehdit oluşturabilir." Feng Hanyue'nin ifadesi sakindi.