Sonunda Zhao Feng'in sırası gelmişti.Dış saha öğrencilerinin birincisi olarak kime meydan okuyacaktı?
Sıralamadaki ilk altı kişi dördüncü dereceye ulaşmış kişilerdi.Zhao Linlong beşinci derecenin zirvesindeydi, Zhao Feng'den biraz iyiydi.Kalabalığın beklentileri altında, Zhao Feng yavaşça konuştu: "Pas geçiyorum."
Ne!? Pas mı?
"Bu turda birine meydan okuma hakkından vazgeçmen demek, sadece iki meydan okuma hakkın kalması demek." Hakem şaşkın bir şekilde konuştu.
Fakat kurallara göre yarışmacı eğer isterse hakkından vazgeçebilirdi.Zhao Feng'in belli ki bir planı vardı ve pas geçmişti.
Onun hedefi ilk üçtü.Bu sadece üç turun ilkiydi.Herkesin gerçek gücünü öğrenmesine gerek yoktu.
İkincisi, Zhao Feng ilk önce Zhao Linlong'un gerçek gücünü görmek istiyordu.Zhao Feng ilk üçtekileri küçümsemeye cüret edemezdi, hepsi de beşinci derecedeydi.
"Hmph! Hakkından vazgeçtin diye, buna karşı elimden bir şey gelmeyeceğini mi düşünüyorsun..." Üçüncü sıradaki Zhao Han, Zhao Feng'e doğru alaycı bir şekilde baktı.Zhao Feng de onun düşmanca bakışlarını hissetmişti.
Turnuvadan önce, Zhao Han ona kolunu kıracağını söylemişti, tıpkı onun Zhao Yijian'a yaptığı gibi.
On günün ardından, Zhao Han'ın yetişimi tamamen istikrarlı bir hale gelmişti ve artık İçsel Kuvvetini kontrol altında tutabilirdi.
Numara on beş...On dört...On üç...
Meydan okuyucular artık daha güçlüydü.İlk on mücadelesi son derece şiddetliydi.Ama genel olarak bu dövüşler yedinci ve onuncu sıra arası için yapılıyordu.Bunun nedeni ilk altı kişinin dördüncü ve daha üst derece yetişimci olmasıydı.Onların yeri sabitti.
Kısa bir süre sonra, İlk on belirlendi.Şimdi insanlar ilk beş için hatta ilk üç için yapılacak mücadeleye odaklandı.
"Dört numara Zhao Qin'e meydan okuyorum." Elinde kargısıyla azure elbiseli genç konuştu.Zhao Qin'in Zhao Feng'e verdiği izlenim nazik, sessiz ve sakindi.
"Zhao Tun, daha kısa bir süre önce dördüncü dereceye ulaştın ve buna rağmen bana meydan mı okuyorsun?" Zhao Qin hafifçe gülümsedi.Onun dövüş stili tavrıyla birbirine benzerdi.Sertliğe karşı yumuşaklığı kullanıyordu ve uzmanlığı hızdı.
"İlk beşte meydan okuyabileceğim tek kişi sensin.İyi bir dövüş olsun!" Zhao Tun kargısıyla dans etti.Bu daha sıralama mücadelesinin başıydı ve şimdiden iki dövüş sanatçısı karşı karşıyaydı.uzun bir süre dövüştükten sonra, Zhao Qin dövüşten galibiyetle ayrıldı.Ne de olsa onun yetişimi daha yüksekti ve yeteneklerinin hepsi daha yüksek seviyelerdeydi.
Zhao Tun kaybetse de, sıralamadaki yeri aynı kaldı.Zhao Qin çaresiz bir şekilde ilk üçü inceledi.İlk üçtekiler çok güçlüydü.Hepsi de beşinci dereceye ulaşmıştı.Ama kolayca pes etmek onun tarzı değildi.
Zhao Qin sonunda kararını açıkladı: "İki numara Zhao Chi'ye meydan okuyorum."
Zhao Chi de yakın bir zamanda beşinci seviyeye ulaşmıştı ama İçsel Kuvveti Zhao Han'ın İçsel Kuvveti kadar güçlü değildi.
"Haha, Yine kaybedeceğini biliyorsun Zhao Qin, Şimdi ne gerek var buna!" Zhao Chi miskin bir şekilde sahneye zıpladı.
İkisi yüz yüze geldi.Zhao Feng sonunda ilk üçteki birinin gücünü görebilecekti.
"Mavi Bulut Parmağı!" Zhao Qin yavaşça parmağını kaldırdı.Parmağından zayıf mavi bir parıltı ortaya çıktı.Zayıf ve narin görünüyordu ama yine de havayı kırbaçlayarak geçti.Onun bu parmak yeteneği yüksek derece bir dövüş sanatıydı.Onu yüksek seviyeye kadar öğrenmişti ve onu nasıl kullanacağını çok iyi kavramıştı.