Zirvenin Daveti (1)

372 57 0
                                    

Zhao Feng gözlerini kapatarak Yıldız Parmağı'ndan içgörü kazanmaya çalıştı.

Bir kaç saat sonra sonunda bir şeyler anlamıştı.Bu yetenek gerçekten yüksek derece dövüş sanatlarından çok daha zordu.Zorluk bakımından, sadece Hafifçe Yüzen Kayık ona rakip olabilirdi.Ama Yıldız Parmağı sadece zor değildi ayrıca belli bir miktar tehlike de içeriyordu.Bir kişi İçsel Kuvvetini yoğunlaştırdığında, en ufak bir hata yetişimciyi sakatlayabilirdi.

Bunun anlamı kişi son derece dikkatli olmalı ve acele etmemeliydi, bu yüzden gelişim hızı yavaş olacaktı.Fakat Zhao Feng'in sol gözü zihinsel enerjiyi, reaksiyon hızını, analiz yeteneğini ve aydınlanmasını artırdığından, hatalı bir şey yapması zordu.

Yıldız Parmağının tehlikesi minimuma inmişti.Bir iki günlük zamanda, Zhao Feng Yıldız Parmağını zar zor birinci aşamaya kadar getirdi.Yıldız Parmağının birinci aşamasında İçsel Kuvvet bir çizgiye yoğunlaşıyordu ve güçlü bir delici kuvvete sahip oluyordu.İlk aşamaya ulaştıktan sonra İçsel Kuvveti kullanmadan bile, Zhao Feng gelişigüzel bir parmakla bir taşı patlatabilmişti.

Yıldız Parmağına çalışmaya devam etti.İkinci aşama birinciye göre çok daha zordu, bu aşamada İçsel Kuvveti bir çizgi yerine bir noktaya yoğunlaştırması gerekiyordu, böylece daha büyük patlayıcı güce sahip olacaktı.

Zhao Feng ikinci aşamaya ulaşmak için yedi gün harcadı.Ama etkisi çok belirgindi, hasarı yüksek derece bir dövüş sanatının yüksek seviyedeki haliyle aynıydı.Bunun anlamı Zhao Feng'in saldırı gücü Zhao Linlong hariç bütün Zhao tarikatı öğrencilerine karşı üstün gelebilirdi.İkinci aşamaya ulaştıktan sonra, Zhao Feng ileriye doğru her adımın son derece yavaşladığını fark etti.

Yarım ay sonra.

Zhao Feng sonunda ikinci aşamanın zirvesine ulaşmayı başardı.Üçüncü aşamaya geçmeyi denediğinde darboğazla karşılaşmıştı, kısa bir süre içerisinde aşamayacağı belliydi.

"Bu yeteneği çalışmak cidden çok zor.Dördüncü aşamaya ulaşana kadar bekleyemeyeceğim." Zhao Feng'in beklentileri giderek yükseldi.

Hava yoluyla saldırı yaparak Savaş Ustalarının avantajına sahip olmak için, Yıldız Parmağının dördüncü aşamaya ulaşması gerekiyordu.

Geçmişte, Elder Zhao da bu yeteneğe çalışmıştı ve sadece ikinci aşamaya ulaşmak için bir iki yıl harcamıştı.

Zhao Feng ise yirmi gün civarı sürede ikinci aşamanın zirvesine gelmişti.

"Ne de olsa bu en zor yetenek değil.Kızın o günkü yaptığı hareket daha derin ve daha karmaşıktı..." Zhao Feng sol gözündeki boyuttaki Gizemli Rüzgar Avcunu hatırladı.

Açıkçası Zhao Feng adım adım ilerleyebileceğini biliyordu.Dövüş sanatlarına sürekli çalışılması lazımdı, bir kişi anında gökyüzüne ulaşamazdı.

......

Daha sonra Zhao Feng İçsel Kuvvetine ve yetişimine konsantre oldu.Mağaradayken, muazzam miktarda ilaç absorbe etmişti.

O zaman, ilaç tamamen absorbe edilmemişti, vücudunda ufak bir miktarı kalmıştı.Geri döndükten sonra, Zhao Feng kalan miktarı da dövüş sanatları pratiği ve yetişimle birlikte absorbe etmeye başlamıştı.

Göz açıp kapayıncaya kadar on beş gün geçti.

İlaç kalıntıları da absorbe edildi.O sırada yetişimi beşinci derecenin zirvesindeydi ve altıncı derecenin yarım adım yakınındaydı.İçsel Kuvveti ise altıncı dereceye denkti.Eğer Zhao Feng altıncı dereceye aşmayı deneseydi darboğazla karşılaşmayacaktı.Sahip olduğu üç tane bin yıllık bitkiyi bile kullanmasına gerek yoktu.

KOGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin