Yüksek Seviyedeki Yüksek Derece Yetenek

361 65 0
                                    

İlk karşılıklı vuruştan sonra aradaki fark hemen görüldü.

Zhao Guang şok içinde baktıktan sonra sonunda dengesini sağladı.

Zhao Feng saldırmadı.Hız konusunda, bazı 4.derece yetişimcilerin bile onu yenemeyeceği konusunda kendine güveniyordu.

O anda, Zhao Feng ve Zhao Guang arasındaki dövüş herkesin odak noktasındaydı.

"Onun hızı Zhao Guang'ınkinden bile yüksek!" Dış saha öğrencilerinin zirvesindeki ilk üç kişi afalladı.

"Ne kadar harika bir ayak hakimiyeti yeteneği!" İzleyen elderler bile şok olmuştu.

"Bu yetenek tanıdık geliyor." Ana hakem mırıldandı.

"O Hafifçe Yüzen Kayığı öğrenmiş! Bundan eminim!" Bir dövüş sanatçısı karmaşık bir ifadeyle Zhao Feng'e baktı.Bu dövüş sanatçısı daha önce Hafifçe Yüzen Kayığı öğrenmişti.Fakat, onu öğrenmek çok zordu, bir parçası bile olsa, vazgeçmeden önce 2 yılını harcamıştı.

"Bu Hafifçe Yüzen Kayık!"

"Hafifçe Yüzen Kayığı bu aşamaya kadar öğrenebilmiş olması kavrama yeteneğinin hiç fena olmadığını gösterir..."

Hafifçe Yüzen Kayık yüksek derece bir yetenek olsa da, bozuk bir yetenekti ve potansiyeli sınırlıydı.

"Zhao Feng saldırıyor!"

Zhao Feng tıpkı rüzgar gibiydi.Hızı çok yüksekti.Zhao Guang tüm gücünü kullansa da Zhao Feng'in saldırısını atlatamadı.

"Öfkeli Ejderhanın 5.Duruşu!"

Öfkeli Ejderha Yumruğu orta derece yetenekler arasında oldukça popüler olduğundan, kolaylıkla tanınmıştı.

Peh! Pah! Beng...

Zhao Feng, Zhao Guang'a doğru baskı yaptı.Baskı o kadar güçlüydü ki Zhao Guang nefes alamıyormuş gibi hissetti.Her yumruk geri çekilmesine neden oluyordu.Zhao Feng tarafından tamamen domine ediliyordu.

Sadece hız anlamında değil, Güç anlamında da Zhao Feng rakibinden daha üstündü.

Vah!

8.yumruğu da blokladıktan sonra, Zhao Guang bir ağız dolusu kan tükürdü ve teslim oldu.5.sıradaki Zhao Guang 10 hamleye kalmadan yenilmişti.

Zhao Feng'in güçlü olduğunu ve ilk beşe kafa tutabileceğini bilseler de sonuç onları şaşkına çevirdi.Zhao Feng'in performansı Zhao Yue ve tayfasınınkine göre daha zayıf değildi.

"Bu çocuğun zekası son derece yüksek.Sadece çekirdek derece yeteneği maksimum seviyeye kadar öğrenmemiş, ayrıca Öfkeli Ejderha Yumruğunda zirve seviyesine ulaşmış."

"Zhao Guang'ı sadece zirve seviye, orta derece dövüş sanatı yeteneğine bel bağlayarak yendi." Elderler Zhao Feng'e övgüde bulundu.

Maçlar devam etti.

Sadece 4 kişinin galibiyet serisi vardı: Zhao Yue, Zhao Yijian, Zhao Yufei ve Zhao Feng.Bu dörtlü ayrıca "Dört Güç" olarak anıldı.

"Zhao Feng! Zhao Feng!" Zhao Feng meydana çıkarken kalabalık ona tezahürat yapıyordu.Her çıktığında da ya rakibi çekiliyordu ya da en fazla üç hamlede işi bitiriyordu.

Zhao Feng, Zhao Kun ile de karşılaştı.

"Çekiliyorum!" Zhao Kun dişlerini sıktı ve yerin dibine girmek istedi.

Zhao Feng'in gücü kardeşininkini bile aşmıştı, nasıl kazanabilirdi?

Dört Güç maçlarını domine etmeye devam etti.Çoğu kişi Dört Gücün birbiriyle çarpışmasını bekliyordu...

KOGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin