Zhao Yufei'nin Çekiciliği

339 61 1
                                    

"Yine mi benim sıram?" Zhao Feng sandalyesinde oturarak çenesine dokundu.Önünde sadece Zhao Chi ve Zhao Linlong vardı.

Zhao Chi'yi yenebilecek olsa da, biraz enerji harcaması gerekecekti.Eğer Zhao Linlong'a meydan okursa, herkes gerçek yetişimini ve gücünü öğrenecekti.Son bir kaç ayda yetişimi çok hızlı artmıştı ve bu çoğu kişinin dikkatini çekecekti.

Ayrıca Zhao Tianjian'a karşı elinde koz bulundurmak da istiyordu.

Dahası, Zhao Feng Zhao Linlong'u yenebileceğinden emin değildi.

"Pas geçiyorum." Zhao Feng işin getirilerini düşündükten sonra bile pas geçmeye karar verdi.

Amacı ilk üçe girerek zirve derece dövüş sanatı kazanmaktı.Şuan amacına ulaşmıştı, daha yüksek sıralar için ölümcül dövüşlere girmeye gerek yoktu.

Zhao Feng'in pas geçmesi bir çok kişiyi hafiften şaşırttı ama bunu çok da tuhaf bulmadılar.Ne de olsa Zhao Feng'in bu yetişimiyle ilk üçe girmesi zaten büyük bir başarıydı.

"Ben de pas geçiyorum." Zhao Chi Zhao Feng'e derin derin baktı.

Zhao Feng ve Zhao Han'ın dövüşünü izlemişti ve Zhao Feng'in ondan daha güçlü olduğunu biliyordu.

İlk üçtekilerin hepsi pas geçti.

Sıralama şöyleydi: Birinci sıra Zhao Linlong, ikinci sıra Zhao Chi, üçüncü sıra Zhao Feng, dördüncü sıra Zhao Han, beşinci sıra Zhao Qin, altıncı sıra Zhao Yufei, yedinci sıra Zhao Bing...

İlk yedi sıradakilerin hepsi de gerçek dövüş sanatçısıydı.

"Bu birilerine meydan okumanız için son şansınız." Hakem duyuru yaptı.

İkinci turdan sonra, çok fazla kişi başkalarına meydan okumadı ve sıralama neredeyse belli gibiydi.Fakat, sıra altı numara Zhao Yufei'ye geldiğinde, ufak bir değişim oldu.

"Beş numara Zhao Qin'e meydan okuyorum." Zhao Yufei hafifçe gülümserken gözleri kristal gibiydi.

Bu meydan okuması bir çok kişiyi şaşırttı.

"Peki." Zhao Qin başını sallayarak sahnenin ön tarafına gitti.

Hemen sonra iki güzel kız yüz yüze geldi.İkisi de oldukça tatlıydı.Üstelik ikisi de yetenekliydi.

İkisi ortaya çıkınca bir çok gencin kalp atışları hızlandı.İkisi de hayallerindeki kadındı demek yanlış olmazdı.

Özellikle Zhao Yufei.Yaşı daha küçüktü ve güzelliği ışıl ışıldı.

Yi!

Zhao Linlong'un gözleri Zhao Yufei'yi görünce parıldadı.

Ç.N:aha yengeye asılıyo.Sen artık ölü bir adamsın.

D.N: Hangi kendini bilmez benim Yufei'me asılır ?!

"Azur Bulut Parmağı!"

"Kelebek Yaprağı Avcu!"

İki kız bağırırken kusursuz vücutları rüzgarla dans etti.

Zhao Qin daima en iyi kız dahiydi.Yetişimi neredeyse beşinci derecenin zirvesine ulaşmıştı.Yaş bakımından Zhao Yufei ondan iki yaş küçüktü ve dördüncü dereceye daha yeni ulaşmıştı.

Fakat karşılıklı vuruşmaya başladıklarında, Zhao Yufei kaybetmiyordu.Zhao Yufei'nin İçsel Kuvveti rüzgar gibiydi, çevik ve hızlı.Zhao Feng onun ayrıca Çapraz Hava Nefes Tekniğini öğrendiğini anlamıştı, ama aralarında hala büyük bir uçurum vardı.Çapraz Hava Nefes Tekniğinin karmaşıklığı o ikisinin arasındaki yetişim farkını telafi ediyordu.

KOGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin