On Hamle Xin Wuheng

361 63 0
                                    

Zhao Feng Yıldız Parmağının tek hamlesiyle Qiu Changyi'yi yendi.

Bu olay zirvenin izleyicileri arasında patlama etkisi yarattı.

“Kim bu herif? Neden daha önce onun ismini hiç duymadım?”

“Xin Tong'u tek hamlede yendi, ve şimdi Qiu Changyi de ona kaybetti.”

Yaşanan kaos daha öncekileri aşmıştı çünkü Qiu Changyi dört büyük dahiden biriydi.Qiu Changyi'yi yenerek Zhao Feng dört büyük dahiden biri olabilirdi.

Zhao ailesinden bir kaç tanıdık yüz şok içindeydi.Zhao Chi, Zhao Han ve Zhao Qin şaşkınlıklarını gizleyemedi.

“Kazandın.” Zhao Yufei'nin gözlerinden heyecan parlıyordu.

“Zhao ailesinde böylesine yetenekli biri var.Dahası o daha on dört yaşında…” Qiu Mengyu'nun gözlerinde endişe doluydu.

Bu yarışma Güneş Tüyü Şehrinin üç büyük ailesi arasında geçiyordu ve Qiu ailesi Zhao ailesiyle iyi ilişkiler içinde değildi.Ve genç nesil onların geleceğini belirleyen bir etkendi.

………

Qiu Changyi'yi yendikten sonra, Zhao Feng aile köşküne geri döndü.

Zhao Yufei'ye gülümsedi: “Sanırım seni hayal kırıklığına uğratmadım.”

“Sadece şaka yapıyordum.Ama ayrıca kardeş Feng'in gerçek gücünü de görmek istedim.” Zhao Yufei sinsice konuştu.

Aniden yan tarafından gelen ölümcül bir his fark etti.O tarafa döndüğünde vahşice oturan Zhao Linlong'u gördü ve ona tehditkar bir şekilde bakıyordu.

Zhao Feng başını salladı ve Zhao Linlong'un onu aşk rakibi olarak düşünmesinin hata olduğunu biliyordu.Ama açıklama yapmak için çok üşengeçti.Şuan ki gücüyle, genç nesil arasında kimseden korkusu yoktu.

Zirve bir çok yetenekli genci sahne almasıyla devam etti.

Bir zaman sonra.

Qiu Mengyu yeteneklerini göstermek için ileri çıktı.Hemen bir çok dördüncü ve beşinci derece genci yendi.

Zhao Qin ve Zhao Ling'in gücündeki kişiler onun üç hamlesine bile direnemezken, Zhao Chi ve Zhao Han gibi beşinci dereceler yirmi hamleyi göremedi.

Bu bir çok kişinin gizlice dilini şaklatmasına neden oldu.

“Qiu Mengyu ile Qiu Changyi'nin arasındaki güç farkı çok fazla.” Zhao Feng şaşırmıştı.

Qiu Mengyu'nun verdiği his “Güneş Tüyü Şehrinin en güzel kızı” aurasıydı, ama güç anlamında geçen yılın ikincisiydi, Zhao Linlong'un bile önündeydi.

KOGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin