2.Kısım:Dış Saha Öğrencilerini Ezip Geçmek (1)

312 57 0
                                    

O anda, Xiao Sun'un savaş isteği ve gücü zirvesine ulaştı.

Yarım-adım Yükselme Alemi yetişimi ve Orta Sınıf Ölümlü Yeteneği olan Yanan Güneş El Kitabı ona Zhao Feng'e istediği herhangi bir anda saldırabilme kabiliyeti veriyordu.

"Klana daha yeni giren biri nasıl olur da Orta Sınıf Ölümlü Yeteneğe sahip olur?" Etraftaki dış saha öğrencileri şaşkındı.

"Yedek iç saha öğrencilerinin 1.sırasındaki Lin Fan dışında başka birinin Orta Sınıf Ölümlü Yeteneğe sahip olduğunu duymamıştım."

Orta Sınıf Ölümlü Yeteneğe sahip olanlar çok büyük bir avantajı ellerinde bulunduruyordu.

"Lanet olsun! Kardeş Zhao'nun ilk rakibi bile baya sıkıntı verici!"

Yang Qingshan ve Nan Gongfan birbirlerine baktılar, ikisi de temkinliydi.

Herkes Zhao Feng'in bugün 4 kişiyle yüzleşeceğini biliyordu ve hiçbiri de kolay değildi.Buna karşılık savaşlar ilerledikçe rakibi de zorlaşacaktı.

Bu nedenle, kimse Zhao Feng'in galibiyet bile alamayacağını düşünüyordu.Herkes bunun ne kadar süreceğini düşünüyordu ve şuan ki duruma bakılırsa, Xiao Sun ile olan ilk savaş beklenenden daha zordu.

"Hahahaha...Görünüşe göre bizim dövüşme şansımız bile olmayacak."

Hong kardeşler güldü.

Sahnede.

Zhao Feng sakin bir şekilde ilk rakibini inceledi.

Bugün 4 savaşı vardı ve bu nedenle, ilk savaşı hızlıca bitirmesi gerekiyordu.Daha doğru ilk 3 savaşı mümkün olduğunca kısa sürede bitirmeliydi çünkü en korku verici olan kişi Hou Yuan idi ve Zhao Feng gücünü onun için korumalıydı.

"Zhao Feng! İlk savaş aynı zamanda senin son savaşın olacak!"

Yakıcı aurası Zhao Feng'in etrafına doğru akın akın giderken Xİao Sun'un gözlerinde kırmızı bir ışık parıldadı.

"Ne korkunç bir içsel kuvvet ve hız."

Zhao Feng sanki bir ateş okyanusunun içine düşmüş gibiydi.Daha bir hamle yapamadan, rakibi içsel kuvvetini yoğunlaştırmış ve saldırmıştı.

Booom...

Parlak kırmızı yumruk tıpkı bir meteor gibi Zhao Feng'e doğru şiddetli bir şekilde hücum etti.

Akan Rüzgar Duruşu! Dumanlı Saydam Adım!

Zhao Feng'in figürü bulanıklaştı ve ortadan kayboldu.Daha sonra bir balık gibi, Xiao Sun'un saldırıları karşısında etrafta dönmeye başladı.

Kırmızı ışık ve parlak figür aşağıdaki kalabalığın doğru düzgün görememesine neden oluyordu.

Xiao Sun'un saldırılarını görebiliyorlardı, ama Zhao Feng'in figürü için aynı şey geçerli değildi.İllüzyon Balık Resmini kavradığından beri, Zhao Feng'in Dumanlı Saydam Adımı maksimum seviyeye ulaşmıştı.

Zhao Feng'in figürü bulanık, gerçek, sahte ve değişimle doluydu.

Xiao Sun'un saldırıları güçlü olsa da, hiçbirisi Zhao Feng'in elbisesine bile dokunamıyordu. Onun hız yeteneği de harikaydı, ve Xiao Sun Zhao Feng'in hangi figürünün gerçek olduğunu saptayamıyordu.İllüzyon tarafından her seferinde aldatılıyordu.

"Bu hız yeteneği düzeneklerden gelen bir ilim içeriyor gibi görünüyor.Yoksa...?"

Yardımcı Papaz Qiu Zhao Feng'in figürüne dik dik bakarken gözlerinden afallamış bir görünüş gelip geçti.

KOGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin