"Zhao Feng! Bu nasıl bir soru böyle! Usta dahileri sevdiği için alıyor! Ustanın bir amacı olduğunu mu düşünüyorsun?" Nan Gongfan sinirle bağırdı.
Zhao Feng'in sorusu Bei Moi ve Feng Hanyue'nin de kaşlarının çatılmasına neden oldu.Cidden bu soru yetişimle falan alakalı değildi.Zhao Feng de bu sorunun hedefinden saptığını fark etti.
"İlk defa birisi bana böyle bir soru soruyor." Lord Guanjun'un ifadesi normale döndü ve Zhao Feng'e baktı.
Onun seviyesinde, böyle bir şeye sinirlenmeyeceği belliydi.
Usta cidden nazikti.
Nan Gongfan ve diğerleri nefesleri bıraktı.Lord Guanjun sinirli görünmüyordu.
Zhao Feng'in sorusu aslında diğerlerinin de ilgisini çekmişti.Feng Hanyue ve Nan Gongfan zekiydi, onlar da Lord Guanjun'un dahileri sadece sevdiği için bulmaya uğraşmadığını biliyordu, bir amacı olmalıydı.
Lord Guanjun elleri arkasında yavaşça ayağa kalktı ve gökyüzüne bakarak iç çekti.
Zhao Feng onun iç çekerken gözlerindeki çaresizlik, nefret ve umutlarındaki değişimi gördü.İç çekerken sanki bir senenin dört mevsimini de tecrübe ediyormuş gibiydi.
"Bu yıllarda, bir dileğimi gerçekleştirmek için dahiler bulup yetiştiriyorum.bu kendim yapabileceğim bir şey değil, genç nesile bel bağlamalıyım."
Daha sonra Lord Guanjun oradaki gençlerin yüzlerini inceledi ve sonra Bei Moi'ye beklenti ve umut içinde baktı.
Bir dilek?
Lord Guanjun'un bile yapamadığı bir şey mi?
Gençler birbirine baktı, şok içindeydiler.Hepsi de Lord Guanjun'un Bulut Ülkesindeki zirve güç olduğunu biliyordu.Onun yapamayacağı ne olabilirdi?
"Lord Guanjun'un dileği nedir?" Zhao Feng gittikçe daha da meraklandı.
O Lord Guanjun'un yapamayacağı bir şey olduğuna inanmıyordu.
"Çıkabilirsiniz." Lord Guanjun iç çekti ve eliyle işaret verdi.
Daha sonra geride sadece çekirdek öğrencisi Bei Moi ile birlikte kalınca şiltesine tekrar oturdu.
"Usta, dileğinizi kesinlikle gerçekleştireceğim." Bei Moi söz verdi.
"Buna sevindim.Bugünden itibaren, sana bütün gizli tekniklerimi öğreteceğim..." Lord Guanjun gülümsedi.
Bugün, on dahi potansiyel testi için Ruhani Savaş Salonuna girmişti.Hiç şüphesiz, Feng Hanyue'nin performans mükemmeldi ama yine de Bei Moi ile kıyaslanamazdı.
......
Ruhani Savaş Salonunun dışında.
Lord Guanjun'un dış saha öğrencileri birlikte yürüdü.
"Kardeş Zhao, cidden cesurmuşsun! Böyle bir soruyu sormayı nasıl başardın? Şunu bilmelisin ki dokuzuncu derece dövüş ustaları bile Lord Guanjun karşısında saygılı bir şekilde hareket eder." Nan Gongfan otoriter bir tonda konuştu.
"Bilgilendirme için teşekkürler." Zhao Feng konuştu.
O daha yeni Lord Guanjun'un dış saha öğrencisi olmuştu ve Nan Gongfan'ı sinirlendirmek istemese de, ondan emir de almak istemiyordu.Zhao Feng'in performansı Nan Gongfan'ı mutlu etmemişti ama şuan için onun suyuna gidemezdi, o yüzden içine attı.
Nan Gongfan'ın ağzından laf alan kişi Zhao Yufei oldu.
Nan Gongfan konuştu: "Kardeş Bei Moi'nin üstün yetenekleri konusunda sizi uyarmalıyım.O son derece kibirli ve diğerlerinin onu yenmesine izin vermez, bu yüzden ona meydan okumayın."