Yüz maç kazanmasının ardından Zhao Feng'in popülerliği zirveye ulaştı.
"Zhao Feng! Zao Feng..." Kalabalık tezahürat yapıyordu. Zhao Feng'in yükselişi birçok gencin ona hayranlık duymasına neden olmuştu.
Sonunda dış saha öğrencileri arasında zirveye çıkmıştı.Zhao Feng geçerken kalabalık ona yol açtı.Zhao Kun bile boynunu eğmişti.
"Böyle bir dahiyi ne zaman öfkelendirdin?" Zhao Gan keyifsizce kardeşine baktı.
Onun böyle güçleneceğini nereden bilebilirdim... Zhao Kun ağlamaklı oldu.
Zhao Feng yavaşça yürürken, gözleri etrafı tarıyordu.
Bir noktada, beyaz elbiseli bir kız gördü.
Zhao Xue dişlerini sıktı ve Zhao Feng'in gözlerine bakacak cesareti yoktu. Zhao Feng başını salladı, Zhao tarikatına girdiklerinden beri farklı yollardan yürümeye başlamışlardı.
Zhao Feng hiçbir şey hissetmiyordu.Tek istediği şey savaşçı yolunun 9.derecesine, hatta kutsal savaş derecesine ulaşmak ve tüm kıta boyunca seyahat etmekti.
Sıralama yarışması artık son aşamasına gelmişti ve birinci sıra şimdiden belliydi.Çünkü Zhao Feng'den başka hiç kimse bütün maçlarını kazanamamıştı.
Kısa bir süre sonra sıralama belli oldu.
Birinci sıra: Zhao Feng
İkinci sıra: Zhao Yufei
Üçüncü sıra: Zhao Yue
Dördüncü sıra: Zhao Gan
.....
Zhao Yijian'ın ismi dokuzuncu sıra da ortaya çıktı.Bunun sebebi Zhao Yijian, Zhao Feng ile olan maçında ciddi bir şekilde yaralanmıştı ve ondan sonraki maçlarına çıkamamıştı.
"Birinci sıra." Zhao Feng hafif heyecanlandı.
İki ay önce yarışmaya katılabilmek için yalvarması lazımdı.Birinci sıra aklının ucundan bile geçmezdi.Bunların hepsi gizemli göz sayesinde olmuştu.
Zhao Feng derin bir nefes alarak gözünün içindeki boyuta girdi.Gizemli zayıf yeşil parıltı halka halka dönmeye devam ediyordu.Parıltı şimdi 3.9 fitten neredeyse 4 fite genişlemişti.
Zhao Feng parıltı genişledikçe sol gözün gücünün arttığını biliyordu.
Gökyüzü Savaş Alanının bir köşesinde.
"Bu sene birkaç tane yetenekli dış saha öğrencisi var.Özellikle Zhao Feng ve Zhao Yufei, Zhao Linlong'u yakalama şansları var." Konuşan kişi sakin, güzel bir kızdı.
İç saha öğrencilerinin 4.sırasındaki Zhao Qin'di.
"Hehe, bunlar sadece ufak çaplı dövüşler, ciddiye almaya gerek yok." Onun yanındaki siyah elbiseli genci ilgisiz tondaki sesi duyuldu.
Siyah elbiseli genç Zhao Qin ile yan yana duruyordu ve Gökyüzü Savaş Alanındaki dış saha öğrencilerine miskin miskin bakıyordu.
Zhao Feng'in basit olmadığını hisettim.İçsel Kuvvetini ilk saklıyorken, ben bile fark edememiştim.Ayrıca, onun hız yeteneği iç saha öğrencileri arasında bile ilk 3 sıraya konulabilir. Zhao Qin düşündü.
"Onların bize tehdit oluşturabileceğini mi düşünüyorsun? Benim sadece tek bir rakibim var o da Zhao Linlong!" Siyah elbiseli genç konuştu.
"Zhao Chi, bu kadar kibirli olma.Duyduğuma göre, 3.sıradaki Zhao Han son birkaç aydır tecritteymiş." Zhao Qin gülümsedi.