İddia mı?
Zhao Feng'in yüz ifadesi aniden son derece keyifli bir hale döndü: "Neyine giriyoruz?"
İkisinin tartışması diğer ailelerdekilerin onlara küçümser bir şekilde bakmasına neden oldu.Ama oradaki insanların çoğu Zhao Ling'in Zhao Linlong'a hayranlık duyduğunu biliyordu ve bu sefer Zhao Linlong Zhao Feng'in davet hakkını Zhao Ling'e vermişti.Bu nedenle Zhao Ling ona ayrıca minnettarlık duyuyordu.
"Zhao Ling, ikinizde aynı tarikatın öğrencisisiniz.Neden biraz barışçıl olmuyorsunuz?" dedi Zhao Qin.
"Hayır!"
Zhao Ling'in yüzü önce kırmızıya sonra beyaza döndü ama gözleri hala Zhao Feng'in üzerinde kilitliydi: "Ben kardeş Linlong'un kazanacağını iddia ediyorum! İddiaya girmeye cesaretin var mı?"
Belli ki Zhao Ling ona karşı mutlak bir güven duyuyordu.
"Neden olmasın? Ben sadece Xin Wuheng'in kazanacağını iddia etmiyorum ayrıca onu yirmi hamleye kalmadan yenecek diyorum." Zhao Feng güldü.
Ne!?
Köşkün içindeki diğer öğrenciler ona inanamamış gözlerle baktı.Şuan ki durumda Zhao Linlong ve Xin Wuhei'nin ikisinin de beşte beş galibiyet-yenilgi oranı vardı.
Zhao Feng'in bu kendine güveni nereden geliyordu?
"Güzel, güzel, güzel! Kaybeden taraf kazanandan özür dileyecek!" Zhao Ling'in gözlerinden adeta ateş püskürüyordu.
"Peki." Öte yandan Zhao Feng hala sakindi.
Meydanda.
Shua!
Zhao Linlong tekrar Gölge Adımını kullanarak Xin Wuheng'in etrafında dolaştı.Bir an sonra, ardıl görüntüleri yok edildi.Altın figür tekrar belirdi ve Xin Wuheng'in vücudunun altına doğru inanılmaz bir hızla saldırdı.
Pah!
Xin Wuheng bir bacak yeteneğiyle Zhao Linlong'un bacağını geri püskürttü.
Yine mi engelledi?
Zhao Linlong afallamıştı.
"Buna inanamıyorum!"
Zhao Linlong kimsenin onun Gölge Adımını çözebileceğine inanmıyordu ve rakibinin yetişim derecesi de ondan aşağıdaydı.
Bir kez daha Xin Wuheng ifadesiz bir şekilde aynı noktada duruyordu, ara sıra Zhao Linlong'u karşılamak için bir kaç adım atıyordu.Zhao Linlong Gölge Adımını sınırına kadar zorladı ve saldırısı Xin Wuheng'i ıskalamakla kalmadı ayrıca korku içinde atlatmasına neden olan karşı bir saldırı yedi.
Eğer yetişimi Xin Wuheng'den fazla olmasaydı, tamamen ezilen taraf olacaktı.
"Zhao Linglong'un hız yeteneğinin cidden Xin Wuheng'e karşı bir etkisi yok."
Zhao Han ve Zhao Chi şaşkınlık içinde Zhao Feng'e baktı.Zhao Qin ve Zhao Yufei tekrar merak içinde nedenini sordu.
"Xin Wuheng bir duyma yeteneği öğrenmiş, bu yetenekle rakibinin saldırı rotasını ve pozisyonunu rüzgarı dinleyerek anlayabiliyor.Zhao Linlong'un ilk saldıran kişi olduğunu da göz önüne alırsak onun için hiç bir tehdit oluşturmuyor." Zhao Feng açıkladı.
Diğerleri hemen bakınca Xin Wuheng'in kulaklarının oynadığını gördü.Dikkatli bakılmadığı sürece farkına varmak zordu.Ama Zhao Feng'in sol gözüyle bunu fark etmek kolaydı.Xin Wuheng'in kulaklarının Zhao Linlong'un pozisyonuna doğru döndüğünü fark etmişti.Bunun anlamı Zhao Linlong'un yeteneği onu hiç yanıltamayacak olmasıydı.