Yıldız Parmağın Gücü

361 61 0
                                    

Ne hile vardı ne de yetenek, sadece saf güçtü.Sonuç tek hamleyle belirlenmişti.

Çoğu kişinin yüzünde inanamamış bir ifade vardı.

Yaralanan kişi Xin Tong idi!

Xin Tong Güneş Tüyü Şehrinde kuvvetiyle iyi bilinen biriydi, sıralamada üst sıralardaydı.Dört büyük dahinin hemen altındaydı.

Bir çok kişinin düşüncesine göre, Xin Tong'un vücut güçlendirme tekniği son derece güçlüydü.Hiç kimse onun saf güç bakımından yenileceğini düşünmezdi.

"Kaybettim...Yanılmıyorsam Metal Duvar Tekniğini öğrenmişsin ve en az dördüncü seviyenin zirvesine ulaşmışsın." Xin Tong ağzından sızan kanı sildi.

Zhao Feng'in öğrendiği yeteneği biliyordu.Metal Duvar Tekniği Bronz Vücut Tekniğine göre çok daha etkiliydi.Ama çalışması da daha zordu.

"Haklısın."

Zhao Feng hiç bir şey öğrenmemiş gibi davranmadı.Ama Metal Duvar Tekniği dördüncü seviyenin zirvesinde değildi artık, bir kaç gün önce beşinci seviyeye ulaşmıştı!

"Güneş Tüyü Şehrinde ne zamandan beri böyle biri vardı!?"

"Onun vücut kuvveti Xin Tong'unkini bile aşmış.Saf vücut savunması anlamında, o muhtemelen Güneş Tüyü Şehrinin en iyisi."

Xin Tong'u yendikten sonra Zhao Feng'in ünü genç nesil arasında hızla yayıldı.

Dövüşten sonra Zhao Feng sahnede kalmadı, onun yerine Zhao ailesinin köşküne geri döndü.

Zhao Han ve Zhao Chi ona temkinli bir şekilde bakıyordu.

Zhao Han son derece şaşkındı, o Xin Tong'u yüz hamlede bile yenememişti ama Zhao Feng sadece tek hamlede işini bitirmişti.Görünüşe göre aralarındaki fark giderek büyüyordu...

Açıkçası Zhao Feng ve Xin Tong saf güç ile mücadele ettiklerinden kazananın tek hamlede belirlenmesi normaldi.Bu nedenle Zhao Linlong hafiften şaşırsa da hemen eski haline geri döndü.

Dahiler arka arkaya yeteneklerini gösteriyordu.

Bir tütsünün yanma zamanının yarısı kadar sonra.

"Hehehe, sonunda benim sıram..."

Zhao ailesinden yetişimi beşinci derecede olan miskin bir genç çıktı! Bu sefer ortaya çıkan Zhao Chi idi.

Zhao Chi sıralama turnuvasını Zhao Feng'in bile üstünde bitirmişti.Sadece yetişimi seviyesi yüksek değildi, ayrıca öğrendiği her yetenek üst düzeylere kadar ulaşmıştı.

Qiu ve Xin ailesinden beşinci derece dahileri anında yendi.Özellikle en sonunda, Zhao Chi'nin zirve derece dövüş sanatı son derece güçlüydü.Şimdi onun ünü Zhao Feng'i bile aştı.Sırada, meydan okuyabileceği sadece dört büyük dahi kalmıştı.

Xin Wuheng, Qiu Mengyu, Qiu Changyi.

"Qiu Changyi, geçen yıl kaybettim ama bu sefer öyle olmayacak." Zhao Chi kendinden oldukça emindi.

"Haha! Baya bir gelişme yaşamış olsan da, senin için beni yenmek kolay olmayacak." Qiu Changyi yakışıklı bir bilgin gibi giyinmişti.

İkili daha sonra birbirlerine girdi.Zhao Chi ile karşılaşırken, dört büyük dahiden biri olan Qiu Changyi bile her şeyiyle dövüşmek zorundaydı.Çünkü Zhao Chi'nin saldırısı, savunması ve hızı kusursuz bir şekilde üst düzeydi.Ayrıca zirve derece bir dövüş sanatı öğrenmesi de onu daha güçlü kılıyordu.

Qiu Changyi'nin en güçlü özelliği hızdı.

Sou Sou Sou!

Gecenin karanlığında, beyaz elbiseli bir figür havada rüzgar gibi uçuyor görünüyordu.

KOGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin