Geçen yıl, dört büyük dahi sıralamasında Xin Wuheng kolay bir şekilde birinci olmuştu.İkinci Qiu Mengyu, üçüncü Zhao Linlong ve dördüncü de Qiu Changyi idi.
Birinci Xin ailesinden ikinci ve dördüncü de Qiu ailesinden olmuştu.Zhao ailesi aralarında en altta kalmıştı.Ama bu sene, herşey değişti!
Sadece Zhao Linlong altıncı dereceye ulaşmadı, Zhao Feng ve Zhao Yufei bu kadar genç yaşta beşinci dereceye ulaştı.
Ailelerin birbiriyle kıyaslanması genç nesilden kaç öğrencilerinin beşinci yada daha üst dereceye ulaştığına göre yapılırdı.
Zhao ailesinde beş öğrenci vardı: Zhao Linlong, Zhao Chi,Zhao Feng, Zhao Han ve Zhao Yufei.
Xin ailesinde üç kişi vardı, Xin Tong da onların arasındaydı.
Qiu ailesinde ise dört büyük dahiden ikisi dahil toplam dört öğrenci vardı.
"Bu yılın zirvesi oldukça çarpıcı olacak..."
Zhao ailesinin gücü diğer iki aile üzerinde baskı yaratıyordu.
Herkes geldiğinde, zirve resmi olarak başladı.Zirve daha çok sahte dövüş ve iletişim üzerinden gidecekti.Kurallara göre, herhangi biri çıkıp yeteneklerini gösterebilir ya da birisine meydan okuyabilirdi.
Dövüşlerini bitirdikten sonra işaretçilerini değiş tokuş edeceklerdi.
Zirvenin ortalarına doğru açık alanda.
"Ben Aşıran Bulut Bacağı isimli yeteneği çalıştım ve onu zirve seviyeye kadar öğrendim."
Genç iki bacağıyla tekme savurmaya başladı.Hemen sonra iyice hızlandı.En sonunda kalan tek şey bir ardıl görüntüydü.O tıpkı bir kaotik tekme fırtınası gibiydi.
"Fena değil.Orta derece bir yeteneği zirve seviyeye kadar öğrenmiş."
İnsanlar övgüde bulundu.
Bu genç büyük ailelerden birinden değildi.Küçük bir ailenin en iyisiydi.
Gösteriden sonra, ateş gibi gözlerle Qiu Mengyu'ya baktı: "Güneş Tüyü Şehrinin en güzel kızıyla dövüşmek isterim."
Sözlerini bitirir bitirmez, kalabalıkta bir karmaşa oldu.
"Sen mi? Qiu Mengyu ile dövüşmek mi istiyorsun? Rüyanda görürsün!"
"Eğer Qiu Mengyu'ya meydan okumak istiyorsan önce beni yenmelisin!" Qiu ailesinden dördüncü derece yetişime sahip bir genç aniden ortaya çıkıverdi.
İkili daha sonra birbirleriyle çarpıştı.Qiu ailesinden olan genç yüksek derece bir dövüş sanatı öğrenmişti.Doğal olarak Qiu ailesinden olan genç elli ya da altmış hamle sonra kazandı.
"Hmph! Böyle cılız bir kuvvete sahipken ne yüzle zirveye geldin?" Qiu ailesinden olan genç alay etti.
Üç büyük ailenin yetenekli gençleri daha iyi yetişim tekniklerine ve yeteneklerine sahipti.Bu nedenle onların gücü diğerlerine kıyasla çok daha fazlaydı.
Daha sonra bu gence Xin ailesinden birisi meydan okudu.
Zirvenin bir kuralı vardı.İlk baştaki sahte dövüşler sadece dördüncü dereceler içindi.Beş ve daha üst dereceler katılamazdı.
Daha sonra Zhao Qin ve Zhao Ling de dövüştüler, bazılarını kazanıp bazılarını kaybettiler.
Zaman geçtikçe sahnede daha güçlü kişiler olmaya başladı.
"Ben, Zhao Han, ne kadar güçlü olduğunuzu görmek istiyorum." Zhao Han açık alanın ortasındaydı.
Gözleri Qiu ve Xin ailelerindeki beşinci derece yetişimcileri taradı.Xin ailesinde üç kişi olsa da, hepsi de güçlüydü.