İlk Zafer..

373 70 4
                                    

Lu Xiaoyu'nun sözleri Zhao Feng'in kaşlarını çatmasına neden oldu.Gözünün önünde takımındaki adamı mı çalmaya çalışıyordu?

Açıkçası Zhao Feng onun takımının güçlü olduğunu kabul ediyordu.3-4 tane dördüncü derece üyesi vardı ve geri kalanların hepsi de beşinci derecenin zirvesindeydi.

Zhao Yufei'yi incelerken Lu Xiayu'nun yüzünde kocaman bir gülümseme vardı, Gök Muhafızları Taburunda Zhao Yufei'yi tanımayan kimse yoktu.

"Teklifin için teşekkürler ama zaten bir takımım var benim." Zhao Yufei Lu Xiaoyu'nun teklifini kayıtsızca reddetti.

Reddetti?

Bu kız gücü sevmiyor mu?

Lu Xiaoyu hafiften şaşırdı.O yeterince yakışıklıydı ve son derece yetenekli bir genç olduğunu da göz önünde bulundurunca, hangi kız onu reddedebilirdi?

"Üçünüzün toplam gücüyle, kendinizi bile korumakta zorlanacaksınız." Lu Xiaoyu, Zhao Feng ve Huang Qi'ye küçümser bir şekilde bakış attı.

"İlgin için teşekkürler ama benim takımımın hayatta kalmak için kendi yöntemleri var, daha sonra savaş puanlarımızla konuşalım." Zhao Feng sakince konuştu.

"Savaş puanları? Hahaha...Sizin gibi bir grubun bizimle boy ölçüşebileceğini mi düşünüyorsun?" Altıncı derecenin zirvesindeki gencin kahkaha atarken gözlerinden yaş geldi.

O "Li Ziwen" idi, On Gök Muhafızının yedinci sırasındaki kişiydi.

"Gidelim!"

Zhao Feng onların takımlarıyla ilgilenmedi ve Huang Qi ve Zhao Yufei'yi tehlikeli bölgeye doğru götürdü.Daha sonra On Gök Muhafızları tarafından liderlik edilen bir kaç takımla daha karşılaştılar.

Le Cong'un on kişilik takımı daha da güçlüydü ve ikisi On Gök Muhafızıydı.Böyle bir organizasyonla karşılaşınca Huang Qi biraz tedirgin oldu.

"Kardeş Zhao, bizim de savaş puanları alabileceğimizden emin misin?"

Huang Qi istemsizce sordu.Sayı bakımında üç kişilerdi, Eğer şanssız bir şekilde on kişilik bir haydut grubuyla karşılaşırlarsa, yok olma tehlikesiyle karşı karşıya kalacaklardı.

"Rahat ol, savaş puanların az olmayacak."

Zhao Feng son derece emindi: "Eğer bana inanmıyorsan, gidip başka bir takıma katılabilirsin."

Zhao Feng'in özgüven dolu ifadesine bakınca, Huang Qi'nin şüpheleri biraz azaldı.

Yarım saat sonra.

Üçlü tehlikeli bölgeye girdi.

Bu bölgenin manzarası karışıktı, ama Zhao Feng geçtikleri yerlere dönüp bir daha bakmıyordu.Huang Qi ve Zhao Yufei zaman zaman haritaya bakarak doğru yolda olup olmadıklarını kontrol ediyordu, ama Zhao Feng'in ona ihtiyacı yoktu çünkü zaten haritayı zihnine kazımıştı ve sol gözünün büyüteciyle "gerçek manzarayı" görebiliyordu.

"Kardeş Zhao, nereye gidiyoruz?" Huang Qi kafası karışmış bir şekilde haritaya baktı.

"Buranın yukarısında bir dere var, kanyonun yanında.Su ve yiyecek haydutlar için gerekli şeyler..." Zhao Feng hiç tereddüt etmeden konuştu.

Kısa bir süre sonra bir nehir göründü ve çok da uzakta olmayan bir kanyon vardı.Huang Qi istemsizce dilini ısırdı, Zhao Feng'in hafızasının bu kadar iyi olabileceğini hiç düşünmemişti ve haritayı gerçeğiyle kusursuz bir şekilde senkronize etmişti.

"Buraya pusu kuracağız.Huang Qi sen git nehirde saklan.Yufei sen de kanyonun girişindeki kayaların arasına saklan." Zhao Feng hemen emirlerini verdi.

KOGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin