Neler oluyor? Zhao Feng sol gözünün sıçradığını hissetti ve kanı enerjiyi hızlıca absorbe edebildiği birtakım değişimler geçirdiğini gördü.
Zhao Feng'in ilaç absorbe etme kabiliyeti normal insanlarınkini aştığı net bir şekilde görünüyordu.Çünkü normal bir insan bir kese Vücut Güçlendirme Tozunu üç seferde absorbe edebilmesine rağmen Zhao Feng tek seferde bütün enerjiyi absorbe etmişti.
Zhao Feng iki bin gümüşünü bir anda harcadığı aklına gelince iki büklüm oldu.Gerçi yine de iyiydi, bütün enerjiyi absorbe etmişti.
Metal Duvar Tekniğinin çalışma hızının önemli ölçüde arttığını hissetti.
"Vücudum ne tür bir değişim geçirdi? Absorbe etme hızım büyük oranda arttı." Zhao Feng vücudunun kendisinin bile bilmediği bazı sırlar barındırdığını hissetti.Bununla alakalı şeyleri sadece sol gözüyle teyit edebiliyordu.
Sonraki gün, Zhao Feng ilk önce bir kaç kez Çapraz Hava Nefes Tekniğine çalıştı, daha sonra Vücut Güçlendirme Tozunu kullanmaya devam etti.
Sadece 3 gün içerisinde, Metal Duvar Tekniği ikinci seviyeye ulaştı.Fakat, altı bin gümüş değerindeki Vücut Güçlendirme Tozlarının hepsini kullanmıştı.
Metal Duvar Tekniğinin ilk iki seviyesi Zhao Feng'in toplam kuvvetini çok fazla artırmamıştı.Gücü artmıştı ama savunması sadece %20-30 civarı artış göstermişti.
Bunun ana sebebi Zhao Feng'in temelinin zaten güçlü oluşuydu.Eğer savaşçı yolunun 4.derecesine geçmeden önce bu ikinci seviyeye ulaşsaydı, o zaman kuvvetteki artış çok daha belirgin olacaktı.
"Sadece üçüncü seviye, kişinin derisinin metal kadar sert olmasını ve silahları engellemesini sağlayabilir.Kişinin savunmasını büyük ölçüde artıracaktır."
Zhao Feng üçüncü seviyeye ulaşmak istiyordu ama bütün Vücut Güçlendirme Tozlarını kullanmıştı ve gelişim hızı tekrar kaplumbağa hızına düşmüştü.
Para, para, para. Zhao Feng iç çekti.Bütün birikimi şimdi gitmişti.Beş parasızdı.
Bunları düşünürken, bir kaç gün önce aldığı Hava Hapını çıkardı.Hava Hapını kullanmak kişinin İçsel Kuvvetini arıtarak Dövüş Sanatçısına büyük yardım sağlıyordu.
Zhao Feng Hava Hapını yutarak hemen Çapraz Hava Nefes Tekniği yetişimine başladı.Çapraz Hava Nefes Tekniği çok kalburüstü bir yetenekti, Zhao Yufei'nin dedesi bu yetenek için Metal Duvar Tekniğini takas etmişti.Ve sol gözünden sağladığı Zihinsel enerjiyle birlikte, Zhao Feng öncesine göre iki kat daha fazla yetişime zaman ayırabiliyordu, Bu nedenle İçsel Kuvveti muazzam bir hızla artıyordu.
Zhao Feng bir kez daha sol gözünden absorbe etme hızının artmasını sağlayan ateşin geldiğini hissetti.
Bir gün bir gece sonra.
Zhao Feng bir nefes verdikten sonra avucunu yükseltti.Zayıf yeşil bir parıltı yavaşça halka şeklinde dönüyordu, ayrıca yanında güçlü bir baskı da getirmişti.
İçsel Kuvveti farkında olmadan 4.derecenin zirvesine ulaşmıştı.Metal Duvar Tekniği ve Çapraz Hava Nefes Tekniği aynı anda beraber ilerlediği için, Zhao Feng'in temeli daha dengeli bir hale gelmişti.
Zhao Feng turnuvaya 6-7 gün kaldığını hesapladı.
"Metal Duvar Tekniğim ikinci seviyenin zirvesinde ve İçsel Kuvvetim 4.derecenin zirvesiyle mukayese edilebilir.Ayrıca yetişimim de 4.derecenin zirvesine yaklaştı." Zhao Feng gücünü gözden geçirdi.
Bu güçle, ilk üçe girmek için %40-50 şansı vardı.Fakat, kazanmak için, Zhao Han'ın şansı %30'du.Bunun yanı sıra Hafifçe Yüzen Kayığın hızına bel bağlayarak %70 beraberlik şansı vardı.