Gök Bulutu Ormanı

438 67 6
                                    

Gece.

Zhao tarikatında lüks bir evde.

"Büyük kardeş! Bana yardım etmelisin! Zhao Feng beni rezil etti ve o sadece bir yan dal öğrencisi!"

Zhao Kun dişlerini sıktı ve ölüm kokan bir niyetle konuştu.

Bir yan dal öğrencisine iki kez kaybetmişti ve evden çıkacak yüzü yoktu.

"İşe yaramaz herif!"

Odanın içinde ince, leopara benzeyen, kısa saçlı bir genç oturuyordu.

O Zhao Kun'un büyük kardeşi Zhao Gan idi.

"Büyük kardeş sana yalvarıyorum, bana yardım et."

Zhao Kun korku ve nefret doluydu.

O kardeşinden korkuyordu.

Doğduğu günden beri, Zhao Gan onu aşağılıyordu.

Her konuda Zhao Gan daima ondan iyi olmuştu ve bu yüzden kendini işe yaramaz hissetmişti.

Zhao Gan şuan 3.derecenin zirvesine ulaşmış ve Zehirli Yılanın 13 Değişiminin 6.değişimine kadar öğrenmişti, bu da dış öğrenciler arasında ilk beşe girmesini sağlamıştı.

3 ya da 5 tane Zhao Kun bile onun rakibi olamazdı.

.....

2.günün sabahı.

Zhao Feng erkenden kalkıp Öfkeli Ejderha Yumruğu ve Hava İten Nefes Tekniğine çalışmaya başlamıştı.

Bu iki dövüş sanatları yeteneği Zhao Feng'in ağırlıklı olarak çalıştığı yeteneklerdi.

"Savaşçı yolunun 3.derecesine daha çok yolum var."

Zhao Feng yarım saatlik pratikten sonra dünkü "planı" uygulamak için tarikatın hazine odasına doğru yürümeye başladı.

Kurallara göre Zhao Feng her ay 10 gümüş alıyordu.

"Bu ayın parasını daha almadım."

Zhao Feng kısa süre sonra hazine odasına vardı.

"Zhao Feng, savaşçı yolunun 2.derecesi, yan dal öğrencisi, aylık para 20 gümüş."

Muhasebeci ifadesiz bir şekilde konuştu.

20 gümüş mü?

Zhao Feng parayı aldı ve teşekkürlerini iletti.

2.dereceye ulaştıktan sonra aylık ödenek iki katına çıkmıştı.

Aylık 20 gümüş tüm bir ailenin rahat bir şekilde geçinmesine yeterdi ama bir dövüş sanatçısı için hiçbir şeydi.

Bazı gelişim hızını artırıcı ve dereceleri kolayca aşmayı sağlayan kaynakların değeri binlerce gümüşü aşıyordu.

Zengin öğrencilerin günlük yediği kaynakların bazıları normal öğrencilerin aldığı 30 yıllık ödeneğe denkti.

"20 gümüş..."

Zhao Feng derin bir nefes aldı ve elindeki gümüşlerle Zhao tarikatının bölgesinden çıkıp Güneş Tüyü Şehrinin marketine doğru yola koyuldu.

Zhao Feng şimdiye kadar aldığı gümüşleri ailesine yardım etmek için onlara verirdi.

Fakat bu sefer öyle yapmadı, gümüşlerle birlikte oradan ayrıldı.

Kısa bir süre sonra, Zhao Feng Güneş Tüyü Şehrinin en büyük marketine girdi.

Şehirdeki bir silah dükkanı.

KOGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin