Dış Saha Öğrencilerinin En İyisi (2)

375 60 0
                                    

"İçsel Kuvvet!"


Ssss!

Derin nefes alışlar alan boyunca yayıldı.Herkes tamamen şok olmuştu.

"Beyaz sakallı hakem yerinden kalktı ve mırıldandı, Daha 14 yaşında İçsel Kuvvetin temellerini kavramış.Kolaylıkla Bir dövüş sanatçısı olacağı belli.Yeteneği Zhao Linlong'la bile karşılaştırılabilir!"

Kalabalığın odak noktası tekrar Zhao Feng'e döndü.Bu dış saha öğrencilerinin yeni kralıydı.

Zhao Feng inanamamış bir şekilde yumruklarına baktı.Zhao Yijian'ın kolunun kırıldığını ve kılıcının ikiye bölündüğünü görmüştü...

Daha gücünü dizginlemişti, eğer yapmasaydı Zhao Yijian'ın hasarı basit bir kol kırığıyla kalmazdı.En az kolunun yarısı artık işe yaramaz hale gelirdi.Ve hatta normal bir 3.derece yetişimci olsaydı ölümle sonuçlanırdı.

"Demek bu içsel kuvvetin gücü." Zhao Feng heyecanla titredi.

Kalabalıktaki öğrenciler Zhao Feng'e korkuyla bakıyordu.Şimdi Dövüş Sanatçısıyla Dövüş Acemisi arasındaki farkı anlamışlardı.

"Zhao Feng kazandı!" Hakem Zhao Feng' derin bir bakış attı.Zhao Yijian yanlısı olsa da, Zhao Feng kazanmıştı.

Bu sadece bir galibiyet değildi, noksansız bir kuvvetin zaferiydi!

"Jian'er!" Zhao Tianjian çığlıklar içinde Zhao Yijian'ın yanında ortaya çıkıverdi.Hızı o kadar yüksekti ki yanındakiler sadece bulanıklık görmüştü.

"Ne hız ama!" Zhao Feng'in tahminine göre Zhao Tianjian muhtemelen savaşçı yolunun 6.derecesindeydi.

Savaşçı yolunun 6.derecesi Dövüş Sanatçılığının zirvesiydi.Bir adım sonrasında Dövüş Ustalığı vardı.

"Kaybettim...Buna inanamıyorum..." Zhao Yijian sol kolunu hissetmiyordu.

"Hemen bir simyacı çağırın!" Zhao Tianjian oğlunun kolunun işe yaramaz hale gelme ihtimali olduğunu gördü.

"Çocuk! Bu ne demek oluyor?" Zhao Tianjian ölüm saçan gözleriyle Zhao Feng'e doğru baktı.

Savaşçı yolunun 6.derecesinin aurası Zhao Feng'e muazzam bir baskı oluşturdu.Zhao Feng sanki hava donmuş gibi hissediyordu.Her konuştuğu kelime ona büyük miktarda enerjiye mal olacaktı.Kendi içsel kuvvetine sahip olduğundan şanslıydı ve Zhao Tianjian'ın aurasına karşı koyabilirdi.

Peh! Peh!

Sol gözünün içindeki zayıf yeşil parıltının uzunluğu başta 4 fite bir fitin onda biri kadar uzaklıktaydı, şimdi 4 fite tamamlanmak üzere artmaya başlamıştı...

ç.n: 1 fit=30.48 cm

Baskı altında Zhao Feng'in yetişimi artıyordu.

"Güzel! Şimdi 4.dereceye geçmek için gereken şeylere sahibim!" Zhao Feng güldü.

Önce büyük bir savaş tecrübesi ve sonra Zhao Tianjian'ın baskısı altına girmek, yetişimini artırmasına yardım etmişti.

Onun bu hafif değişimi Zhao Tianjian'ın gözünden kaçmadı.

Onun yaşamasına izin veremem!

Zhao Tianjian Zhao Feng'i kendisine bir tehditmiş gibi hissetti, "Çocuk, sen sadece aşağılık bir yan dal öğrencisisin.Oğlumun kolunu incitmene karşılık yetişimini sakatlayacağım."

KOGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin