Yıldız Parmağı

366 58 0
                                    

Elderin hareketlendiğini görünce Zhao Feng'in gözleri parladı.Dövüş Sanatları Kütüphanesinin ikinci katı birinci kattan farklıydı.

Burada yeteneklerin gerçek kopyaları yoktu bunun yerine yeşim nişanlar vardı.Yeşim nişanların üzerinde çok fazla kelime yoktu sadece dövüş sanatı yeteneğinin özeti vardı ve bu da çok kesin değildi.Bu yüzden yeteneklerin güçlü ya da zayıf olduğunu anlamak zordu.

Zhao Feng geçen seferki gibi yüz tane dövüş sanatı çalamadı ve daha sonra onları yavaş yavaş inceledi.

Dövüş Sanatları Kütüphanesini koruyan kişi olarak Elder Zhao bütün yetenekleri biliyor olmalıydı.Daha da önemlisi Elder Zhao onun dövüşünü izlemişti ve Zhao Feng'in ne yönden eksik olduğunu biliyordu.

"Burada senin için uygun üç tane zirve derece dövüş sanatı var.Bunlar: [Büyüleyici Rüzgar Yumruğu], [Yıldız Parmağı] ve [Gökyüzü Vurucu Bacağı]." Elder Zhao üç tane yeşim nişan çıkardı.

Hepsi de saldırı yetenekleri mi?

Zhao Feng isimlerini duyunca hafiften meraklandı.

"Saldırı yeteneklerinin derecesi çok düşük, bu yüzden potansiyelleri sınırlı.Ama savunma yeteneği olarak zirve derece bir dövüş sanatından aşağı kalır yanı olmayan Metal Duvar Tekniğini öğrendin.Eğer bir de Kutsal Derece [Gümüş Duvar Tekniğini] bulabilirsen harika olur." Elder açıkladı.

O kesinlikle Dövüş Ustasıydı!

Zhao Feng elderin dediklerini onayladı.Savunması zaten iyiydi, bu yüzden ihtiyacı olan saldırı yeteneğiydi.

"Bu üç zirve derece dövüş sanatı birbirinden farklıdır: Büyüleyici Rüzgar Yumruğu rüzgar özelliğine sahiptir ve yeteneği güçlü engelleri aşmak için kullanır.Üst düzey bir hareket yeteneğiyle birlikte kullanıldığında, hasarı iki katına çıkar; Yıldız Parmağı İçsel Kuvveti tek bir noktaya toplar ve belirli bir menzildeki her şeye saldırabilir; Gökyüzü Vurucu Bacağı hortumlar yaratabilir, yüksek sayıda insana saldırabilir ve insanların dalga taktiğine karşı son derece etkilidir..." Elder Zhao üç yeteneği de basit bir şekilde anlattı.

Zhao Feng'i üç yetenek de heyecanlandırmıştı.

Bu üç yetenekten birini çalışmak için çok fazla çaba sarf edebilirdi.

"Bu üçünden hangisi en güçlü?" Zhao Feng doğrudan sordu.

Üçü de zirve derece olsa da aralarında hala fark vardı.

"Hehe, Bu üç yetenek arasından, Yıldız Parmağı en güçlüsü, hatta Kutsal Dövüş Sanatlarına bile yaklaşıyor.Zhao Linlong'un Uzaysal Bulut Parmağından bile daha iyi ama tek problem öğrenmesi çok zor ve belli bir derece tehlike içeriyor." Elder Zhao gülümsedi.

"O zaman onu seçeceğim." Zhao Feng hiç tereddüt etmedi.

Zhao Linlong'un Uzaysal Bulut Parmağını görmüştü ve çok güçlüydü.Ve elder Yıldız Parmağı yeteneğinin ondan daha güçlü olduğunu söylemişti.Seçtiği yeteneği teyit ettikten sonra, Elder Zhao gitti ve Yıldız Parmağının nüshasını getirdi.

Zhao Feng eski kitabı alınca hafiften heyecanlandı.Hemen sonra, Yıldız Parmağının İçeriği Zhao Feng'in zihnine girdi.Yıldız Parmağı altı aşamaya ayrılmıştı ve minimum gereksinimi savaşçı yolunun dördüncü seviyesiydi.Bu parmak yeteneği kişinin İçsel Kuvvetini maksimuma kadar yoğunlaştırıyordu.Düşük seviyeye ulaştığı zaman, iki inç kalınlığındaki metal engeli aşabiliyordu.

Bazı vücut güçlendirme yetenekleri bu yetenek karşısında işe yaramaz hale gelecekti.Dahası bu yetenek sadece güce önem veriyordu.

"Hahaha, bu benim tam istediğim şeydi." Zhao Feng son derece memnundu.

KOGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin