"Neden savunma yapalım.Gidip hepsini öldürmeliyiz." Zhao Feng'in sözleri diğerlerini şok etti.Liu ailesine saldırmak mı?
Zhao Kayuan korku doluydu: "Hayır hayır hayır! Liu ailesi Yeşil Yaprak Köyünün tanrısıdır..."
Onların düşüncesine göre Liu ailesi yenilmezdi.Tek yapabilecekleri savunmaydı.Saldırı konusunda, uzun bir hayat yaşadıklarını düşünseler bile buna cesaret edemezlerdi.
"Bu işi bana bırakın."
Zhao Feng durduğu yerde bir ardıl görüntü bıraktı.Sonraki an çatıya zıpladı ve bir kaç nefeslik süre içinde ortadan kayboldu.
Bu iyi değil!
Zhao Kayuan ve Zhao Tianyang kendilerini huzursuz hissettiler.Bir genç nasıl Liu ailesini yenebilirdi?
"Onu takip edin!"
Odanın içinde ikili bağırdı.Fakat, Yeşil Yaprak Köyünde Zhao Feng'in hızına yetişebilecek kimse yoktu.Zhao Kayuan'ın hızı bile onun hızının yarısına eşit değildi.Dışarıda Zhao Feng Hafifçe Yüzen Kayığı deveran etti ve ağaçtan ağaca zıpladı.Koşarken ayakları nadiren yere değiyordu.Artık Hafifçe Yüzen Kayık yeteneği yüksek seviyeye ulaşmıştı.Ama bu yeteneği kullanırken onunla birlikte Akan Rüzgar Duruşunu da kullanabiliyordu.
Akan Rüzgar Duruşu dört tamamlanmamış Kutsal dövüş sanatı arasından en kolay olanıydı.O an Akan Rüzgar Duruşuyla Hafifçe Yüzen Kayığı birlikte kullanınca, Zhao Feng'in figürü daha hızlı ve daha çevik bir hal aldı, sanki rüzgarın ta kendisi olmuştu.
Teng! Teng!
Zhao Feng vücudunun daha da hafiflediğini hissetti ve yaptığı sıçramalar daha da yumuşaklaştı.
Bir an sonra hızı tekrar arttı.
Shua!
Bulanık bir figür inanılmaz bir hızla hareket ediyordu.Zhao Feng mutluluğunu frenleyemedi, Akan Rüzgar Duruşu harika bir etki vermişti.Zhao Linlong'un bu yeteneği yanlış değerlendirerek onu saldırı yeteneği gibi kullanmasının hata olduğu belliydi.
Yeşil Yaprak Köyü, Liu ailesi.
"Elder, Zhao ailesinden bir dahi geldi ve kardeşlerimizi yaraladı." Liu ailesinden bir yetişimci aceleyle konuştu.
"Hm? Cimri Zhao ailesi bizim insanlarımızı incitmeye mi cüret etti?" Odanın içinde orta yaşların sonunda olan bir adam konuştu.
Konuşurken bir yandan da çayını yudumluyordu.O Yeşil Yaprak Köyünün kralıydı ve son yıllarda onlara meydan okuyan herkes yok olmuştu.Zhao ailesi gibi bir grup Liu ailesinin gözünde karınca gibiydi.Eğer ana Zhao tarikatı olmasaydı, Liu ailesi onları çoktan ele geçirecekti.
"Elder bize yardım etmelisiniz.Sizi göz ardı ediyorlar." Liu ailesinin savaşçıları feryat etti.
"Zhao ailesine söyleyin o genci teslim etmeleri için bir gün veriyorum yoksa..." Şişman adamın sesi soğuktu.
"Emredersiniz." Liu ailesinin dövüşçülerinin yüzlerinde neşeli bir ifade belirdi.
"Bu iyi değil! Zhao ailesindeki genç geliyor!" O sırada dışarıdan çığlıklar yükseldi.
Pat! Pat!
Bulanık bir figür Liu ailesinin konağına geldi ve hiç kimse onun tek bir hareketini bile durduramadı.
"Tarikat lideri! Tarikat lideri! Genç konağın içine girdi ve on-yirmi kişiyi yaraladı bile!"
Konağın içinde kaos patlak verdi.