Dövüş sanatları kütüphanesi tarikat için çok önemli bir yerdi. Burası yüzlerce yıllık birikimin sonucu olan bir çok farklı dövüş sanatları yeteneğini içinde barındırıyordu ve bunlar aileyi genişletmek isteyen sonraki nesiller tarafından kullanılıyordu.
Genelde sahip olduğu dövüş sanatlarının sayısı ve kalitesi o tarikatın ne kadar güçlü olduğunu belirlerdi.Yeşil Yaprak Köyündeyken Zhao Feng Zhao tarikatında dövüş sanatları kütüphanesi olmadığını sanıyordu.
Dövüş sanatları kütüphanesi 3 kata ayrılmıştı.
1.katta çok miktarda dövüş sanatı vardı ama bunları çoğu düşük dereceydi sadece birkaç tanesi orta derece dövüş sanatıydı.
2.kat görünüşte tarikatın gizli ve geleneksel tekniklerini barındırıyordu.Bu tekniklerin birçoğu yüksek dereceydi hatta zirve derecesinde dövüş sanatları bile vardı!
Fakat 2.kata girmek için savaşı yolunun 4.derecesine ulaşmak gerekiyordu.
Ve 3.kat sadece bir söylentiydi, asla açılmamıştı...
Fakat Zhao Feng için 2.ve 3.katlar çok uzaktı hatta 1.kattaki dövüş sanatları onun inanılmaz şekilde can attığı bir şeydi.
Tarikatta arkası yoktu ve arkası olmayan ya da sıradışı yetenekleri olmayan birisinin yüksek derece dövüş sanatlarına erişmesinin imkanı yoktu. Sahip olduğu Alevli Metal Yumruk sadece çekirdek derecesi dövüş sanatıydı ve düşük derece dövüş sanatlarından bile zayıftı.
Fakat savaşçı yolunun 2.derecesine ulaşmasıyla birlikte dövüş sanatları kütüphanesinin 1.katına erişim hakkı elde etmişti.
"Zhao tarikatı hiç şüphesiz Güneş Tüyü Şehrindeki yüzlerce ailenin üstünde olan en büyük 3 aileden birisi."
Zhao Feng'in kütüphanenin ilk katına adımını atmasıyla nefesi hızlanmıştı.
İlk katta bir kaç tane Zhao öğrencisi görüyordu ve bütün zamanlarını sadece dövüş sanatlarını yeteneklerini seçmek için harcıyorlardı.
Kurallara göre dövüş sanatları kütüphanesine girenlerin seçmek için sadece yarım saatleri vardı.
Bu yüzden dövüş sanatları kütüphanesine girenler zamanlarını hiç boşa harcamıyordu.
"Yarım saatim var ve 1 tane orta derece dövüş sanatı ya da 2 tane düşük derece dövüş sanatı seçmem gerek."
Zhao Feng derin bir nefes aldı ve kitaplıkları taramaya başladı.
Birinci katta binlerce kitap vardı ve her biri yarım inç kalınlığındaydı. Bu kadar çok kitap arasında bir ya da iki tane dövüş sanatı bulmak zor bir işti.
"Kaya Kıran Avuç, Öfkeli Ejderha Yumruğu, Yaprak Toplayan Kılıç, Rüzgar gibi ayaklar..."
Farklı farklı dövüş sanatları yetenekleri Zhao Feng'in gözlerini rengarenk yapmıştı.
Şuah! Şuah!...
Zhao Feng bu dövüş sanatları yeteneklerinin 1.sayfalarını hızlıca çevirdi.
Bu dövüş sanatlarının ilk sayfalarında genelde özetleri bulunurdu.
Çılgın Rüzgar Bıçağı rüzgar gibi hızlı ve yıldırım gibi güçlü, kazanmak için hızı kullanır. Bu yetenek için gereken minimum gereksinim savaşçı yolunun 1.derecesi. Çalışma zorluğu ortalama. Derece: Düşük.
Öfkeli Ejderha Yumruğu uygulayıcının kuvvetini arttırıp tüm gücü tek bir saldırıya odaklayabilir. Minimum gereksinim savaşçı yolunun 2.derecesi. Çalışma zorluğu oldukça zor. Derece: Orta derecenin zirvesi.