Herkesin dikkati Zhao Feng'in elindeki kristalin üzerindeydi.Halka yoğunlaştı daha sonra durdu, daha sonra da tekrar sıçrama yaptı.
Değişim izleyenlerin kalplerinin sıkışmasına neden oldu.Lord Guanjun söylemek üzere olduğu şeyi yuttu, değişim onun neredeyse yanlış değerlendirme yapmasına neden olacaktı.Ne de olsa böyle bir şeyi ilk defa görmüştü.
Sadece Zhao Feng içten içe aslında potansiyelinin iki halkayı geçmediğini biliyordu.
İki buçuk halka...Üç halka...Üç buçuk halka...
Sol gözünün ateşiyle, halka sayısı üç buçuğa çıkmıştı ve hala yoğunlaşmaya devam ediyordu.
Üç buçuk...Dört...Dört buçuk...
Bir çok kişi nefesini tuttu.Dört buçuk halka Feng Hanyue ve Zhao Yufei hariç On Gök Muhafızında en iyisiydi.Zhao Feng beş halkanın bambaşka bir seviye olduğunu fark etti, dört buçuktan sonra yoğunlaşma hızı yavaşladı.Aniden, bir ateş çarpıntısı daha sol gözünden yayıldı.
Dört buçuk...Beş halka!
Beşinci halkanın yoğunlaşmasıyla zayıf yeşil bir ışık belirdi.Bu Zhao Feng'in sol gözünün güçlerini kullanmadan ulaşabileceği son noktaydı çünkü Lord Guanjun'un bunu hissedebileceğini biliyordu.
"Beşinci halka belirdi ama o Feng Hanyue'ninkinden biraz daha zayıf.Bu yarı ruhani vücut olmalı." Lord Guanjun'un ifadesi bir kez daha normale döndü.
Zhao Feng'in potansiyelinin Feng Hanyue'den düşük olduğu belliydi ve buna şaşırmamıştı.
"Yarı ruhani vücut? Yeterince iyi değil." Bei Moi gözlerinde hayal kırıklığıyla kristali aldı.
Zhao Feng'i gözünde büyüttüğü açıktı.
"Usta, hangilerini alacaksınız?" Üçüncü Muhafız sordu.
"Hiçbiri de benim çekirdek öğrencim olacak kadar iyi değil." Lord Guanjun başını salladı.
Şimdiye kadar, onu tek memnun eden kişi Bei Moi olmuştu.Bunu duyunca gençlerin canı sıkıldı.
"Ama Gök Muhafızları Taburunun bu jenerasyonu cidden öncekilere göre daha iyi.Bazıları dış saha öğrencim olabilir." Lord Guanjun'un sözleri ani değişim gösterdi.
Dış saha öğrencisi?
Feng Hanyue ve diğerlerinin gözleri parladı.
Çekirdek öğrenci olmak gibi olmasa da, yine de dış saha öğrencisi olmak da bir rüyaydı.Lord Guanjun Bulut Ülkesinde bir efsaneydi, Dövüş Ustaları bile ondan tavsiyeler alabilmek için yalvarıyordu.Eğer dış saha öğrencisi olabilirlerse, ondan bir şeyler öğrenebilme şansına sahip olacaklardı.
Üstelik, Üçüncü Muhafız ve Ye Linyun da onun dış saha öğrencilerindendi.
"Dış saha öğrencisi? Hangileri?" Ye Linyun sordu.
"O ikisi Ruhani Vücuda sahip bu yüzden dış saha öğrencim olmalarında bir problem yok." Lord Guanjun Feng Hanyue ve Zhao Yufei'ye baktı.
"Peki ya Zhao Feng? O buradaki en genç kişi ve yetişimi de oldukça yüksek, hafızası Bei Moi'den daha iyi, ayrıca verilen görevde birinci oldu..." Ye Linyun hızlıca konuştu.
Zhao Feng onun Güneş Tüyü Şehrinden getirdiği bir dahiydi ve ondan büyük beklentileri vardı.
"Yarı ruhani vücut ile zor olacak..." Lord Guanjun biraz düşündükten sonra konuştu.
Ama Üçüncü Muhafız ve Ye Linyun'un onu övdüğünü görünce, istemsizce güldü: "Pekala, onu da alalım.Tek seferde üç öğrenci alarak rekorumu kırdım."