פרק 53

1.3K 36 2
                                    

סטפן

חלמתי עליה כל כך הרבה זמן, עד שקשה לי להאמין שהיא סוף־סוף בידיים שלי. אני לא טורח להיות עדין, לא מבזבז זמן על צניעות.
אני מת כבר להיות בתוכה ושתדע שהיא רק שלי.
הפחד שלי שהיא תתחרט על זה פתאום.
אני כבר יכול להרגיש שאני מאבד אותה עם כל שנייה שחולפת.
אני תופס אותה חזק יותר כדי לפצות על זה, ואצבעותיי חופרות לתוך עורה כמו כדי לסמן אותה.
השליטה שלי פגה באופן רשמי.
שפתיי מוחצות את שפתיה חושניות, כמעט אלימות.
הלשון שלי חודרת לתוך פיה.
היא נאנחת כשהיא מחזירה נשיקה, ידיה נאחזות בכתפיי החשופות.
גם היא מרגישה את זה – הדחיפות שפועמת באוויר בינינו, לוהטת ומהירה כמו אש פרא.
מכלה את שנינו.
אנחנו מגיעים אל המיטה שלה, בלגן שלם של שפתיים ושל גפיים. אני נשכב מעליה, עור על עור, ומעריץ כל חלק בגופה.
ירדתי מהמיטה כשאני מניח את ידיי תחת ברכיה ומושך אותה לעברי באיטיות, אל קצה המיטה. בתוך שניות אני מפשק את רגלייה לרווחה וראשי נכנס בין רגלייה ומלקק אותה ביסודיות.
כשסיימתי - או ליתר דיוק כשהיא סיימה גהרתי מעליה,כשהזקפה נוקשה במיוחד וחמה על רגלייה. "סטפן" היא גנחה בשקט.
״היית רטובה לגמרי, טיילור. זה בגללי?" לחשתי לה בטון צרוד.
"בגללך" אמרה ברעד.
״את מלאת הפתעות," מלמלתי וליקקתי את שפתייה,כשאני מפשק אותן כדי שיוכל לתחוב פנימה את הלשוני.

מרי

"את מוכנה?" שאל בעודו מדביק נשיקות קטנות על קו הלסת שלי. אצבעותיו עשו משהו אכזרי לפטמות שלי בעודו יורד אליהן.
הו אלוהים!
הבנאדם הזה הורג אותי!
לפני שהצלחתי להורות למוח שלי לשאול את השאלה, יצא מתוכי גנחה קולנית מעונג.
"פאק,טיילור!" סטפן נהם.
כעבור רגע, הוא הפך אותי על הבטן ורכן מעליי, רגליי צמודות בין ירכיו.
"תרימי את התחת בשבילי, יפהפייה." צייתתי להוראה.
ואז החזה שלו נדבק לי לגב. הוא להט, או אולי אני זו שלהטתי?
״תודה,״ מלמל על צווארי ואסף את כל השיער שלי לצד אחד.
סטפן ליקק את התנוך שלי בתוך פיו ונשך אותו קלות. ״זה מדליק אותך, טיילור?״
"כן..." גנחתי והרמתי את התחת שלי כדי להזמין אותו להיכנס.
"את חמה רצח על הזין שלי, נכון, מתוקה? את רוצה שיזיינו אותך חזק?"
נגמרו לי המילים ההגיוניות ופשוט הנהנתי.
נשיכה עדינה בצוואר שלי ועיניי נעצמו.
״שיט, מתוקה. אני הולך לזיין אותך כל כך חזק עד שלא תוכלי לעמוד על הרגליים שלך" לחש וקולו העדין צמרר כל איבר בגופי.
קצות אצבעותיו ליטפו את עמוד השדרה שלי כששאל, "את רוצה?"
"כן, סטפן. בבקשה," מלמלתי. ידיו עיסו את פלחי ישבני. "יום אחד, התחת שלך יגרום לי למות," מלמל כמעט לעצמו וכיוון את הזקפה שלו לתוכי, פותח אותי לרווחה. גנחתי כמה שאפשר.
ניסיתי להרים את הברכיים כדי להכריח אותו להכניס אותו חזק יותר, או אולי להתרחק ממנו.
לא היה לי מושג מה אני עושה, רק שגופי התעורר לחיים והרגשתי כל מגע קל, כל לחץ עדין על העור. והיה שם לחץ.
הוא נסוג מעט לאחור ואז דחק את כל אורכו לתוכי. רגליי רעדו כשהצמיד את ברכיו למותניי, כולא אותי תחתיו. הרמתי את זרועותיי וחיבקתי את הכרית, קוברת את פניי בתוכה.
כששרירי חזהו נצמדו לגבי ומרפקיו ניצבו משני משני צדי כתפיי, הוצאתי את הפנים מהכרית. ״בטח טוב לך להרגיש את כולי בתוכך ככה. כשאני בתוכך ככה..." הוא נשם עמוקות.
"אלוהים, זה פשוט מדהים, טיילור.״
"יותר מדי טוב" הצלחתי איכשהו ללחוש.
צללתי עמוק מדי לתוך הכרית ולא שמעתי שום דבר חוץ מנשימתו ומנשימותיי הכבדות.
הוא נסוג לאחור, כמעט עד הקצה ושוב נדחק פנימה - בחוזקה.
נשימתי נקטעה. ״כן!״
״אהבת את זה, מה?" עוד חדירה חזקה וציפורניי שרטו את הכרית.
הוא הגביר קצב.
הוא המשיך לזיין אותי עד כדי התעלות חושים, הרכין את ראשו לאוזני ואמר, ״אני חושב שיהיה לי כיף לבוא ככה הביתה כל יום עד סוף החיים."
לבי עצר מלכת.
ואז הוא חזר לפעום כשהאורגזמה תפסה אותי לא מוכנה וסטפן נדחף עד הסוף פנימה והתחיל לטחון אותי.
לא יהיו מילים לתאר מה זה לחלוק את הרגע המושלם הזה עם מישהו שאת אוהבת, מישהו שאת מאוהבת בו כבר כמה שנים.
כשהזיעה זלגה ממצחו של סטפן על כתפי, ומותניו המשיכו להלום בי מבעד לאורגזמה המרהיבה, החלטתי שאין יותר צורך במילים.
שמעתי את גניחתו העמוקה, ידעתי שהוא נהנה לא פחות ממני, וזה הספיק לי. הוא האט את תנועותיו והצלחתי להפסיק לרעוד מתחתיו.
שיניו התחככו בכתפי ועוד רעד עבר בגופי. הייתי גמורה. ״אה, טיילור... הקולות שאת משמיעה כשאת גומרת בשבילי? כל כך מלוכלכים.״
דחיפה עמוקה ממנו ויללה חסרת בושה בקעה ממני. ״אני מת על זה. אני מרגיש את זה בעצמות. ואיך שאת מתהדקת סביב הזין שלי, איך שאת שואבת אותי פנימה? זה הורג אותי בכל פעם מחדש." הוא נשק לצווארי וסטר קלות לתחת שלי, ואני פלטתי צליל השתנקות.
"אני חושב שתראי ממש מהממת כאשר תרכבי עליי,מה את אומרת?''
הוא יצא ממני, אבל חום גופו לא נטש את גופי.
"אממ..." המילים לגמרי נעלמו מפי באותו השנייה.
"אני מוכרח לומר שאני בעד שתרכבי עליי, מתוקה. אני רוצה לראות את הפנים שלך בזמן שאת גומרת על הזין שלי. אני אוכל ללקק אותך יסודי בסוף."
הוא לא היה צריך לבקש פעמיים אפילו, דחפתי את סטפן על הגב וצללתי על הזין שלו. ״כן, טיילור. פאק! כן. בדיוק ככה, מרי. קחי הכול, מתוקה שלי.״ ידיי מצאו את ראש המיטה ובלי לשחק משחקים, התחלתי לרכוב עליו. רעדתי כולי ובהחלט מלמלתי גסויות בשלב מסוים, אבל זה היה מושלם. להיות איתו היה שלמות.
שלמות משלנו.
יפהפה.
בדיוק כמו שחלמתי.
כשגמרתי עליו, נתתי לו לראות מה הוא עשה לי, מה הוא נתן לי.
הכול.

המזכירה שלי . ספר ראשון בסדרהWhere stories live. Discover now