XXV.

928 43 12
                                    



Anna,

A legvadabb álmaimban sem gondoltam volna, mikor elkezdtem az orosz maffia főnök kisfiának a dadusaként dolgozni, hogy ebben a helyzetben találom magam.

Igor ajkai puhák voltak, és olyan édesen hatottak mint a méz. Amint összeért a szánk, nem fogta vissza magát, úgy csókolt mint egy éhes ember.
Egyértelműen ő dominált, megharapta az alsó ajkam majd a nyelvével végig nyalta azt. Halkan morgott miközben csókolóztunk. Alig tudtam tartani az iramot, a szívem a torkomban dobogott, a testem bele remegett az érzésbe.

Az egyik kezével a hajamba túrt, míg a másikat átfonta a derekam körül. Olyan szorosan préselt magához amennyire csak ez fizikailag lehetséges volt.

Végig futott a gerincemen a bizsergő érzés, ezernyi pillangó kezdett táncba a gyomromban.
Nem akartam arra gondolni, hogy ez mit is jelent, csak élveztem Igor csókját.

Felemeltem a kezeimet, hogy megfoghassam, megérinthessem, de ekkor hirtelen megállt.
Kissé elhúzódott annyira, hogy a szemeimbe nézhessen. Fel le járt a mellkasom, szaporán kapkodtam a levegőt.
Figyeltem az arcát, nem értve azt, hogy mit csináltam rosszul.

-Nyet. -megrázta a fejét. Ekkor jutott el az agyamig, hogy nem akarja azt, hogy megérintsem.
Fogalmam sem volt ennek okáról, de tiszteletben tartottam a kérését és leengedtem a kezeimet.
Ezután ismét magához húzott a tarkómnál fogva és megcsókolt.
A szabad kezével feltolta a szoknyámat, a kocsijának belsejében alig fértünk el, hiszen Sokolov kettő méter és egy centi. Nem felejtettem el, hiszen a minap említette, hogy hamarosan minden egyes centijét érezni fogom.
Nos úgy tűnt betartja a szavát.

Hallottam, hogy kicsatolja a nadrágövét, nem láttam hiszen az ajkai egy pillanatra sem hagyták el az enyémeket. Hevesen csókolóztunk, miközben az ölében ültem vele szemben.
Ezután cipzár hangját hallottam és éreztem ahogyan megemelte egy kicsit a csípőjét, ekkor belenyögtem a csókba. Az izgalmam a tetőfokára hágott. A következő percben finoman a fehérneműmhöz ért, gyengéden simogatni kezdte azon keresztül a nőiességemet.

-Ty takaya mokraya. -morogta a csókba míg simogatott. Nem értettem ez mit is jelenthetett, de biztosra vettem, hogy a nedvességemmel volt kapcsolatos. -Krasivaya. -amint ezt kimondta félretolta a fehérneműmet és a szabad kezével megemelte a csípőmet. -Számoljuk, Annushka. Minden egyes centimet érezni fogod. -megharapta az alsó ajkam és egy pillanattal később éreztem ahogyan a férfiassága hozzám ért. Egy sóhaj hagyta el a számat, lehunytam a szemeimet, az egész testemen eluralkodott a színtiszta vágy.

-Igor. -felsóhajtottam mikor újra megemelte a csípőjét, megakartam fogni, hogy belé kapaszkodhassak.
-Halljam, Krasivaya. -az ő hangja is elárulta azt, hogy mit érez. Ugyan azt a vágyat amit én.

Finoman behatolt, de nem teljesen csak egy aprót csupán csak... -Egy. Halljam Annushka.

Kinyitottam a szemeimet és lepillantottam kettőnk közé, bizony egyetlen centije volt bennem és hátra volt még egy jó pár.
Feszített, de ez a kellemes fajta fájdalom volt.

Igor Sokolov nem csak a magasságában rendelkezdett kiemelkedő mérettel. -Nem fog menni. -megráztam a fejem, szaporán kapkodva a levegőt. Nem voltam abban biztos, hogy teljes egészében képes leszek befogadni, de valamiért mégis annyira izgató volt a tény, hogy ilyen nagy, hogy mégis akartam. Mindennél jobban.
-Kettő. -morogta, hallottam a hangján, hogy vissza fogja magát, finoman mozdult meg.
-Három. -felnyögtem, még csak a harmadik centinél jártunk és én már majdnem elmentem. -Négy, öt, hat. -hadartam a számat harapdálva, lehunyt szemmel. -Hét, nyolc, kilenc, tíz. Igor tíz.

SokolovWhere stories live. Discover now