XXXI

1K 47 15
                                    



Anna,

Nana hunyorogva nézett rám miközben csóválta a fejét.

-Egy fiúval voltál!
-Nana! -sóhajtoztam miközben kivettem egy üveg ásványvizet a hűtőből -Elmondtam, hogy csak sétáltam egyet. -megvontam a vállaimat és Vladra pillantottam aki akkor lépett be a konyhába.
Nem volt szép dolog hazudni a nagynénémnek, de nem mondhattam neki, hogy a Pakhan egy nyomkövetőt rakatott a bőröm alá, sőt a sajátjába is mert megkértem és, hogy ezután egy olasz étterem mosdójában elégítettük ki egymást. A séta elfogadhatóbban hangzott.

-Vladimir! Nem a te dolgod figyelni erre a lányra, hm? -Nana hevesen mutogatni kezdett szerencsétlen férfira
-Felnőtt nő vagyok! Nem kell bébiszitter! -belekortyoltam a vízbe és elfordultam, hisz Vlad még a végén átlát rajtam. Valamiért jól olvasott bennem.
-Da, babushka, Devushka felnőtt nő. Azzal tölti az idejét akivel csak akarja. -Vladimir mellém lépett és kivette az üveg vizet a kezemből, majd beleivott abba szemrebbenés nélkül
-Jóságos szűz Mária! Ne igyatok egymás után! -Nana drámaian a hűtő felé trappolt és kivett egy újabb üveg vizet, majd a kezembe nyomta azt -Olyanok vagytok mint az óvodások! Vak vezet világtalant! -ezúttal úgy nézett ránk ez az apró nő mintha rossz fát tettünk volna a tűzre. Vlad vigyorogva nézett le a rá, majd lehajolt és egy puszit nyomott az arcára -Ne idegeskedj Babushka. Vigyázok Annára. -nevetve felegyenesedett és a pulthoz dőlt háttal
-Látom mennyire! -fejet rázva morogva fordult el Nana és folytatta a beosztás megírását a konyhaszigethez hajolva.
Ezt kihasználva Vlad biccentett a kert felé.

-Minek? -tátogtam fintorogva, még mindig kicsit nehezteltem rá amiért Valeria miatt irracionálisan viselkedett
-Cigi. -vigyorogva megvonta a vállait. Nos igen, tudta, hogy ezzel megnyert magának.

Mindketten elindultunk a kijárat felé, mikor Nana megszólalt. -Nincs cigi!

-Természetesen Babushka. -Vladimir még mindig vigyorogva beszélt, de szerencsére nagynénémet lefoglalta a papírok kitöltése, így nem figyelte azt, ahogyan ez az idióta, egy cigit tett a szájába és úgy sétált ki előttem.

-Valeria itthon van. -motyogta míg meggyújtotta a cigarettát. Beálltam mellé az egyik fa mögé és én is így tettem a saját cigimmel. -Mikhail az aki elcsavarta a húgom fejét.

Éppenhogy beleszívtam a cigimbe, egyből köhögni kezdtem. Teljesen ledöbbentem a hír hallatán. -Mikhail, Igor féle Mikhail? -hadartam miután csillapodott a köhögésem.

Vlad bólintott egyet majd kifújta a füstöt, egyenesen az ég felé meredve. - Mikhail Kozlov. Konstantin Kozlov unokatestvére. A bratva egyik tagja. -ekkor rám nézett. Pislogtam egy párat, majd megköszörültem a torkomat. Ekkor még nem ocsúdtam fel a sokkból teljesen.
-Hát, legalább nem az a fura Kosta a választottja. Nézd a pozitív oldalát. -kínosan elvigyorodtam
-Mikhail sem jobb, csak ő csendesebb. -ismét megvonta a vállait -Ismerem őket Devushka, és ők nem azok az emberek akiket a testvérem mellett szeretnék tudni. Valeria szíve össze fog törni.
-Nem tudhatod. -a fához dőltem háttal és megböktem a szabad kezemmel Vlad oldalát
-Többet tudok mint hinnéd, kérlek légy okosabb mint Valeria. Ne keveredj ebbe a közegbe. Veszélybe sodrod magad Anna. -mély levegőt vett majd mellém állt és szintén a fához dőlt -Tudod, ez a világ nem olyan, mint amiről a lányok álmodoznak, én nem szeretném, hogy bajotok essen.

-Én nem keveredek a maffiával. Dadus vagyok, csakis annyi közöm van hozzájuk mint neked Vlad. -szinte magam is elhittem a saját hazugságom, olyan hihetően mondtam. Beleszívtam a cigibe és próbáltam kiverni a fejemből azt, hogy Igorral miket is teszünk titokban.
-Igor össze fogja törni a szíved Devushka. Én őt szolgálom, az életem árán is megvédem a Pakhan testi épségét, tisztelem mindenkinél jobban, de ha vissza is küld amiatt a szpecnaz-ba az sem érdekel. Tudnod kell, hogy mire is -nem tudta befejezni a mondatot, mert Lazar hangja szakította félbe azt. Oroszul hívta magához Vladimirt.

SokolovWhere stories live. Discover now