Anna,Úgy éreztem magam mintha lerítt volna rólam, hogy lefeküdtem a főnökömmel.
Hiába tusoltam le, fedtem el a kiszívás nyomait alapozóval, akkor sem hagyott alább a paranoia.-Anna! -Valeria hangját hallva a mellkasomhoz kaptam, a konyhában álltam és bámultam ki az ablakon egyenesen a sötét kertbe
-Val! Megijesztettél. -sóhajtva a lány felé fordultam
-Bocsánat. -kuncogva lépett mellém, majd körbenézett -Tudsz nekem falazni? -olyan halkan mondta, törve a szavakat, hogy alig értettem azokat
-Most? -összevontam a szemöldököm majd én is körbenéztem -Persze. Igen, hogyne. -hevesen bólogatni kezdtem
-Elmegyek barátomhoz. -motyogta a lány
-Ahhoz a bizonyos? -közelebb hajoltam, hogy biztosan ne hallja meg még egy szellem se a beszélgetésünket. Megígértem neki korábban, hogy falazok neki és tartottam is magam ehhez.
-Igen.Nem kellett többet mondania, jól tudtam milyen is a szerelem, hiszen korábban voltam már szerelmes és mostanság, legfőképp a ma történtek óta én is érzek ezt azt.
Bármennyire is sikáltam a zuhany alatt a bőrömet, még mindig éreztem rajta Igort, ez nem lett volna akkora baj ha nem akartam volna titokban tartani a dolgot.
-Rendben. Számíthatsz rám.
-Beteg vagyok, ha kérdezik. -amint ezt kimondta összeállt a kép. Ezért jelentett beteget sűrűn, ezért falazott neki Nana és Vladimir korábban.
Valeria egészsége nem rakoncátlankodott, csupán kiszökött a szerelméhez.
Rettenetesen kíváncsi voltam arra, hogy ki lehetett ez a lovag, aki ennyire az úja köré csavarta a lányt.
-Beteg vagy, vettem. -elmosolyodtam és bólintottam egyet -Hogy szoktál kiosonni?Valeria ezt hallva szintén elmosolyodott, majd egyenesen az ablak felé nézett. -Hátul, a kertben a fán felmászok.
Ezt hallva hatalmas szemekkel néztem rá, biztosan nagyon szerelmes lehetett ha képes volt egy fát megmászva kiszökni.
-Oh. Hát nem mondom, hogy kéz és lábtörést. -kuncogva böktem meg az oldalát -Menj csak, falazok neked.
Megdöbbentem mikor a semmiből megölelt, hirtelen lefagytam, de egy perc fáziskésést követően viszonoztam az ölelést, hiszen ebben a házban nagy kincs volt egy igaz barát és nekem abból itt csak kettő volt.
Vladimir és Valeria.
Emiatt úgy őriztem ezt a barátságot mint a legdrágább kincsemet.Igor,
A pincémben álltunk az albán besúgó előtt.
Sergei még mindig gyanúsan méregetett, mintha csak olvasni szeretett volna a gondolataimban.
Sajnálatos módon nem ment neki, így hát hagytam hadd találgasson ki foglalt le a kocsimban korábban.-Mit mondjak? Nem lep meg túlzottan, az öreg mindig is tudta, hogyan keverje úgy a lapokat, hogy neki a legjobb legyen. -Mikhail unottan nézett az albánra majd az órájára. Úgy festett mint akinek sürgős teendője van és alig várja, hogy elmehessen. Majdnem megmosolyogtam a dolgot, hisz az a teendő Valeria volt, ezt jól tudtam. Mindenről tudtam ami a házamban folyt.
A lány sűrűn mászott ki, a szó szoros értelmében, hogy találkozhasson Mikhail-al. Nem izgatott túlzottan a dolog. Ha egymás társaságát élvezik, én aztán nem ítélkezhettem, hiszen jómagam a dadussal szórakoztam pár órája.Nem tudtam kiverni a fejemből Annát, aggasztott, sőt bosszantott a dolog, hiszen volt fontosabb dolgom annál mintsem hogy Annushka szűk kis... -Pakhan, kinyírom az öreget. -Kosta hangja zökkentett ki a nem túl ártatlan gondolataimból
-Nem ölhetjük meg te ősember. -sóhajtott Mikhail majd újra a rolexére pillantott
-Akkor mi a fasznak vagyunk itt? -Kosta felhorkantott majd megrúgta az albán székét.
-Hagyd. Alig él. -leintettem az idegesítő Kozlovot -A hétvégén átveszem a szállítmányt és találkozom Belov-al. Úgy fogunk tenni, mintha mi sem történt volna, nem szabad megtudnia, hogy rájöttünk a titkára. -figyelmen kívül hagytam Sergeit, hiszen úgy nézett rám mintha megőrültem volna. Volt egy tervem, amit nem akartam megosztani velük, hisz tudtam, hogy lebeszélnének róla.
Talán tényleg kezdek megőrülni.
YOU ARE READING
Sokolov
RomanceIgor Sokolov a világ egyik legveszélyesebb bűnszervezetének tagja. A New yorki Bratva vezére, azaz Pakhanja. Nagyon fontos személy a maffia köreiben, ezért kevés olyan ember létezik, aki szembe merne vele szegülni. Két éve veszítette el szeretett f...