Gyakorlás

132 17 0
                                    

Raven körbevezet a színpadon. Pár helyen táncrúd van, azt mondja az elején nagyon sokat segített neki, hogy valaminek tudott táncolni. Holnap én is ott fogok kezdeni. Megmutat egy pár mozdulatot és azt, hogy hogyan tudok minél csábítóbb lenni.

-Annyi a lényeg Sunshine, hogy minden szem rád szegeződjön. Ha az elején tudsz valami olyat mutatni amit más nem, akkor mindenki téged akar majd. Szerencsés vagy, mert elég különleges a megjelenésed, így mindenkinek fel fogod kelteni a figyelmét.  – magyarázza Raven ahogy megfogja a rudat és lassan leguggol mellette – Ahogy  felállsz nyomd ki a feneked. Az egyik kezeddel közben végigsimítasz a lábadon a végén pedig kicsit feljebb húzod vele a nadrágot. Így, látod?

Tényleg elég csábítónak néz ki. Ebből a fiúból konkrétan sugárzik az erotika. Nem tudom hogy leszek képes ennyire nyíltan szexuális lenni.

-Ha letérdelsz, a rúd mindig a lábad között legyen. – veti le magát elé – Ha a kezedet közben húzogatod rajta az mégjobb. A lehető legpajkosabb nézésedet kell megmutatnod. És azt is szeretik ha közben látják, hogy te is akarod őket.

-Hogy érted? – kérdezem ahogy letérdelek én is elé. Megpróbálok mindent leutánozni amit mutat.

-Úgy, hogy szemelj ki magadnak valakit a tömegből aki tetszik és engedd, hogy kemény legyél tőle. – nevet – A vendégek közül senki nem fogja tudni, hogy éppen kire izgultál fel, ők csak az eredményét látják és imponál nekik, hogy a hatalmas egójukkal azt hiszik, hogy ezt ők érték el nálad.

Raven felhúzza magát a rúdon, hogy újra a talpán álljon, majd eltávolodik.

-Rúd nélkül sem nehéz a tánc, de kezdőként sokat segít. Arra figyelj, hogy mikor mozogsz, mindig told ki a csípődet – mutatja ahogy ringatja magát – Szeretnek hátulról látni. Körözz a csípőddel, nyomd ki a feneked, guggolj le, majd felállás közben lendítsd meg a hajad. Sokkal szexibb vagy bármelyikünknél a hosszú hajaddal, ezt ki tudod használni.

Utána csinálom, próbálok minél szexibb lenni. Tisztában vagyok az adottságaimmal így annyira nem nehéz, mint ahogy elsőnek annak tűnt.

-Ha csak egy helyben állva tekergeted magad akkor is érj magadhoz. – húzza végig kezét az oldalán – Mindig fogdosd a hajad Sunshine, az megőrjíti őket, ebben biztos vagyok. Nem hiába Unique az egyik legkeresettebb táncos a fiúk közül, neki van a leghosszabb haja. Legalább is eddig neki volt.

Bólintok. A bulikban is így szoktam nagyjából táncolni, ez nem lehet nehéz. Csak kicsit jobban ki kell tolnom a fenekem.

-Mutasd mit tanultál Sunshine!

Elkezdek táncolni. Egyből rúd nélkül kezdem, mert az annyira nem idegen számomra. Végighúzom kezemet a derekamon, egészen fel a nyakamig, közben mozgatom a csípőmet, kezemmel a hajamba túrok majd kecses léptekkel a rúdhoz sétálok. Belekapaszkodok és lecsúszok az oldalán amíg már guggolok mögötte. Elnyitom az ajkaimat és mélyen Raven szemébe nézve tolom ki a fenekemet ahogy felállok.

Raven tapsol és szélesen mosolyog rám.

-Nagyon jó! Mintha a véredben lenne a csábítás! – tapsol tovább.

Elpirulok. Nem vagyok hozzászokva az ilyesfajta dicséretekhez, de nagyon jól esik. Persze mindig is tapadtak rám a pasik és szerettek dicsérgetni, de teljesen más attól hallani aki nem akar megdugni.

-Vehetnél fel magassarkút is, kiemelné a hosszú lábaidat. – mondja Raven mosolyogva.

-Azt azért nem.. hamarabb vennék fel szoknyát, mint azt. – mondom neki elfintorodva – De ha lehet akkor inkább egyiket sem. – nevetek. Ahogy oldalra nézek látom, hogy valaki a szoba egyetlen sötét sarkában ül egy kanapén és figyel. Elég hátborzongató, abba is hagyom a nevetést. – Az ki? – bökök az ismeretlen irányába a fejemmel.

-Mr.Tomlinson. Néha lejön ide és iszogat egy kicsit. Általában éjszaka jön, mikor már dugig van a hely vendégekkel és csak Unique érdekli. Rendszeresen felviszi a szobájába, de már mondtam, hogy ő a kiskedvenc. – suttogja Raven – Itt mindenki megvolt már neki, egyedül Unique az akit többször is kiválasztott. Nincsenek együtt vagy ilyesmi, csak havonta párszor megdugja. Emiatt ő úgy gondolja, hogy kiváltságos, pedig ugyanúgy megdugják az ügyfelek őt is ahogy bárki mást. – forgatja meg a szemét.

- Én nem. – mondom kicsit aggódva. Nem tudom, hogy ez jó vagy rossz jel lehet.

-Mi te nem? Gondoltam, hogy te nem dugod meg. - nevet fel Raven.

-Nem, mármint nem arra mondtam -nevetek én is - Én nem voltam meg neki. - vallom be.

Raven rám néz, majd megrántja a vállát.

-Majd te is megleszel.

One of the BoysWhere stories live. Discover now