Amber

101 19 1
                                    

Louis's pov

Végre szombat van. Nagyon hosszúnak éreztem ezt a hetet, de legalább Harryvel sikerült megbeszélni minden kis részletét az utunknak. Minden nap lesz egy-egy úticélunk, és új szállásunk. Ma viszont még be kell mennem a klubba. Szombat lévén a mai napra több jelentkezőt hívtunk be, így már délután kettőre jön az első, hogy mindenkire legyen idő.

Segítettem Harrynek megcsinálni az ebédet, aminek az lett az eredménye, hogy odaégettük a krumplit, mert túlságosan belefeledkeztünk a csókolózásba. Így ma csak mozzarellával töltött csirkemellet ettünk salátával. Utálom a salátát, de Harry szereti.

Elköszönök Harrytől, megpuszilgatom és elindulok a klub felé. Kivételesen nem egyenesen a klubhoz megyek, hanem felveszem Niallt. Megállok a lakás előtt, ő már az ajtóban vár rám.

-Csá! - köszön és beül az anyósülésre - Lenne egy kérdésem.

-Hallgatlak. - válaszolom és el is indulok.

-Arra gondoltam, hogy mi lenne, ha esetleg mostantól én lennék a minőségellenőr? - kérdi nevetve - Te már nem látod el ezt a feladatot, valakinek muszáj lenne elvállalni, nem?

Felnevetek - Azt csinálsz a táncosokkal, amit akarsz Niall. Csak feljelentést nem akarok belőle. - mondom - Neked nincs senki?

-Senki? - kérdez vissza Niall.

-Senki, aki tetszene? Akivel együtt vagy, összejársz vagy valami?

-Igazából van valaki. - válaszolja, és meglepődök rajta. Niall hasonlóan nem vágyott soha semmi komolyra, mint én. De változnak az idők.

-És ki az? - kérdezem mosolyogva.

-Semmi komolyról nincs szó, ne érts félre. Összejárunk, találkozgatunk, és egyszer elvittem kajálni. De nem akarom bekötni a fejem, ahogy ő sem.

-Okkké, szóval kiről is van szó?

-Amber. - mondja halkan - Jól elvagyunk így, nem kell nagy feneket keríteni ennek.

-Hát az biztos, neki elég nagy van enélkül is. - mondom és nagyon jót nevetek a saját viccemen, és Niall is nevet velem.

-Ugye? - kérdi, hátrahajtja a fejét és nagyot sóhajt - Elvarázsol az ugráló cicijével. Ha látnád hogy mozognak, mikor megdugom.

Láttam már. De egy mozdulatra sem emlékszek, és nem is akarok. Az viszont eszembe jut, hogy Amber és Harry jóban voltak. Állítólag.

-Ja, gondolom. - mondom, lezárva ezzel a témát - Amber ismeri Harryt?

-Aha, jóban voltak. Vagyis azt mondta, hogy nem sokszor találkoztak, de nagyon megszerette. El akarta kérni tőlem a számát, de persze nem adtam meg.

Kicsit több időbe telik eljutni a klubhoz, de még így is tíz percen belül megérkezünk. Egymás után lépünk be az ajtón, majd előkészítjük a terepet a jelentkezőkhöz. Én az egyik asztalhoz viszem az önéletrajzokat, hogy átolvassam, Niall pedig... az egyik piros szobát készíti elő.

-Az összekapott szerelmespárunkról tudsz valamit? - kérdem, ahogy lefelé jövet elhagyja az utolsó lépcsőfokot.

-Nem sokat. Külön vannak, az biztos, mert minden egyes este, mikor együtt dolgoznak, látom hogy csak egymást figyelik. - válaszolja - Nem tudnak koncentrálni rendesen, valahogy meg kellene ezt oldaniuk. Ez senkinek sem jó.

Talán csak egy kis együtt töltött idő kellene nekik, de nem kettesben, hogy ne tudjanak veszekedni. Na nem mintha Zaynt zavarná bárkinek a jelenléte, mert ha ő veszekedni akar, akkor veszekedni is fog, de talán Harry le tudná nyugtatni. Erről eszembe is jutott valami.

-Ma dolgoznak mindketten? - kérdem.

-Azt hiszem, de várj egy pillanatot. - előveszi a telefonját és megnézi a beosztást - Igen, dolgoznak.

-És Amber?

-Ő ma szabad. Miért? - kérdi.

-Arra gondoltam, hogy tarthatnánk egy összejövetelt. - vázolom fel az ötletemet - Te, Amber, Raven és Chaze, Ha... Sunshine és én. Holnap úgy is mindenkinek szabadnapja van. Mit szólsz?

-Nem egészen értem, hogy mit szeretnél ezzel, de én benne vagyok. Szólok Ambernek, ő is biztos benne lesz. Nálatok lesz? Vagy elmegyünk valahova? - kérdi.

Egy pillanatra elgondolkozok, hogy ne nálunk legyen, mert soha nem hívtam meg senkit az otthonomba nagyrészt biztonsági okokból, de most csak olyanok lesznek, akikben megbízom. Kivéve Amber, mert őt nem ismerem, de ha Harry jóban van vele és Niall elvitte randira is, akkor én is úgy állok hozzá.

-Nálunk. Mondjuk holnap? Délután, hogy tudjon jönni mindenki. - döntöm el. Harry biztosan örülni fog, végre valakivel találkozni fog, mivel hetek óta csak telefonon beszélgetett Zaynnel, de rajta kívül senki mással nem beszélt. Nem panaszkodik egyébként soha, de tudom, hogy ez így nem jó neki sem.

-Megbeszéltük. - válaszolja Niall.

Az este további része gyorsan eltelik, megbeszélem Zaynnel és Liammel is, hogy holnap jöjjenek át hozzánk. Liamnek elmondtam, hogy Zayn is jön, viszont Zaynnek nem mondtam el, hogy Liam is jön. Zayn úgy viselkedik, mintha meg lenne rám sértődve. Gondolom nem tetszett neki, hogy Liammel egyetértettem. Ez van, ezt Zayn nem is fogja megérteni, ahhoz túlságosan szereti ezt a munkát.

Hajnalban újra felkapcsolt világításra érek haza, de ezt már megszoktam. Harry nem szeret sötétben lenni, ha egyedül van itthon. Befekszek mellé, adok neki egy puszit és én is alszok vele egészen délig, amíg Harry fel nem ébreszt a lágy csókjaival.

Most energetikusabbnak érzem magam, mint általában, kicsit izgulok is a mai buli miatt. Már ha lehet ezt így nevezni - Szia, bébi. - köszönök és lehúzom magam mellé az ágyba - Nemsokára jönnek hozzánk, szóval gyere ide! - mondom és közelebb húzom, hogy megcsókoljam.

-Mi? - kérdi Harry és eltol magától - Miért nem szóltál hamarabb? Ki kell takarítanom, valamit sütni is kellett volna nekik! - felpattan az ágyról - Egyáltalán ki fog jönni?

Megfogom a kezét és visszahúzom - Csak Niall, Zayn, Liam és Amber. - Harry már rajtam fekszik, lábai a csípőm két oldalán vannak - Nyugi, bébi. Rend van és tisztaság, sütni pedig nem kell, mert úgyis megyek boltba. Jössz velem?

-Hát nem is bízom rád a rágcsák kiválasztását. - mondja és megcsókol, majd leszáll rólam, felém nyújtja a kezét, így kénytelen vagyok kimászni az ágyból.

Harry először mozdul ki a házból, mióta idehoztuk. Együtt öltözünk fel és kéz a kézben sétálunk ki a kocsimhoz. Nincs messze a bolt, de a pár perces út alatt is végig Harry combját fogom, amíg ő az ablakon át nézelődik. Egymás után sétálunk be a boltba, Harry egyből a nasikat keresi, én pedig a társasjátékokhoz megyek, mert egy darab sincs otthon, amivel tudnánk játszani.

Körülnézek a polcokon, mindenféle kártyajáték és társasjáték van itt, de mindegyik gyerekeknek való leginkább. Ahogy feljebb nézek a polcon egyből megakad a szemem egy dobozon. Fekete alapon piros láng van rajta, kicsit a klub jut róla eszembe. De ami igazán megtetszik, az a neve. Leveszem a polcról és belerakom a kosárba. Megkeresem Harry, majd együtt is választunk egy-két finomságot és üdítőt.

One of the BoysWhere stories live. Discover now