Louis's pov
Harry csókja forró és heves, mégis van benne valami lágyság, ami arra buzdít, hogy ne legyek türelmetlen. De miért is lennék az, mikor a világ összes ideje a rendelkezésünkre áll?
Lassan lépkedünk a hálószobám felé, nem megszakítva a csókot. Ahogy belépünk a szobába, Harryt lefektetem az ágyra és fölé mászok. Újra megcsókolom, perceken keresztül csak így csókolózunk, majd áttérek a nyakára és ott folytatom. Harry halkan sóhajtozik, de érzem, ahogy mozgatja a csípőjét alattam, és vissza kell fognom magamat. Tökéletesnek kell lennie.
Lejjebb haladok a csókokkal, gyorsan leveszem róla a pólót, hogy rendesen hozzáférjek. Mindenhova puszit nyomok, az egész felsőtestét bejárom, hol csókolgatom, hol simogatom, de egy másodpercet sem vesztegetek.
Harry sóhajai, a halk nyögése, mikor a számba veszem a mellbimbóját, a legcsodálatosabb hang a fülemnek.
Ahogy a hasa aljához érek és a tetoválását csókolom végig, majd felnézek rá. A haja szétterül a párnán, gyorsan emelkedik és süllyed a mellkasa, a szemei csillognak, az ajka vörös és én újra beleszeretek. Már számolni sem tudom, hogy a mai nap hanyadik alkalommal érzem ezt.
Lassan húzom le róla a nadrágot, közben Harry felemeli a fenekét. Az ágy végénél térdelek és egy pillanatig csak gyönyörködök, alig tudom felfogni, hogy ő az enyém, a mellkasom felforrósodik és a szívem ki akar ugrani a helyéről. Leveszem magamról a pólót és visszahajlok, hogy megcsókoljam, de alig ér össze párszor a nyelvünk, már tovább is megyek.
Megsimítom a derekát, és a kezembe veszem a merevedését. Éppen csak megmozdítom a kezem egyszer-kétszer, Harry csípője felfelé mozdul. Lassan nyalok végig rajta, a végét a számba veszem és csak körözök rajta. Harry hangosan felnyög, mikor az ajkaim lecsúsznak rajta, a derekába markolok, ahogy hallgatom az egyre hangosabb nyögéseit miközben mozgok rajta.
Egy cuppanó hanggal válok el tőle, hogy lejjebb folytassam a kényeztetést. Csókokat adok a combja belső felére, egyre közelítve a fenekéhez, amíg el nem érem. Harry szélesebbre tárja a lábait, én pedig azonnal lecsapok. Lassan nyalogatom, két kezemmel nyúlok a combjai alá és magam felé húzom, hogy még jobban hozzáférjek. Harry megfogja az egyik kezemet és összekulcsoljuk az ujjainkat.
Mikor már gond nélkül csúszik be a nyelvem, az egyik ujjam következik. Lassan nyomom be, vigyázva rá, közben figyelem az arca minden rezdülését, de ahelyett, hogy felszisszenne, Harry csak felnyög és eltávolodik a háta a matractól, lejjebb tolva magát az ujjamra.
Egyszerűen képtelen vagyok levenni róla a szememet. Egyetlen ujjam miatt vonaglik, az arca kipirosodott, zihálva veszi a levegőt és felkönyököl, így végre teljesen láthatom az arcát. Kihúzom az ujjamat, a szájához emelem és Harry azonnal nyitja, hogy két ujjamat benyálazza. Köröz rajtuk a nyelvével, és a farkam megugrik a nadrágomban, annyira kívánom.
Feltérdelek a lábai között, kihúzom az ujjaimat és megcsókolom. Sokkal türelmetlenebb a csók, mint ezelőtt, Harry liheg a számba, ahogy a fenekéhez érek és betolom a két ujjamat. Még mindig óvatos vagyok, de Harry folyamatosan mozog, előre-hátra billegeti a csípőjét és nem bírom lelassítani a kezemet. Az ujjaim teljes egészében Harryben vannak, teljesen lenyomja magát és köröz rajta, majd belenyög a csókunkba, ahogy szétfeszítem az ujjaimat.
Hozzáadom a harmadikat is és azonnal begörbítem őket, hogy megtaláljam azt a bizonyos pontot. Ahogy hozzáérek Harry a nyakamba teszi a kezeit és közelebb húzza magát hozzám, megcsókol, de abba is hagyja ahogy újra megsimítom az ujjammal. Az egész teste libabőrös lett, az arca kétségbeesetté válik és az ölemben vonaglik, hajszolva az orgazmusát, hogy újra megérintsem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One of the Boys
Hayran KurguHarry Styles - 21 Louis Tomlinson - 27 Azt szokták mondani, hogy a pénz nagy úr. Eddig nem hittem ebben, de mióta táncosként dolgozok és kezdőként dupla annyit keresek, mint egy átlag dolgozó ember, már elhiszem. Ilyen sok munkatárs között pedig le...