Buli

83 17 12
                                    

Minden visszatért az eredeti kerékvágásba. Dolgozok a klubban, már nem is látom, hogy a többiek olyan nagyon figyelnének rám. Mindenki megnyugodott, egyedül Louis félt még egy kicsit túlságosan is.

A férfit nem láttam egyszer sem munka közben, gondolom nem is itt lakik, csak párszor erre járt. Ha találkoztam volna vele a klubban, akkor biztosan kitiltatom Louisval. Így viszont már lassan feledésbe merül az arca.

Mikor nem dolgozok, de Louis igen, akkor Amber mindig átjön és kettesben bulizunk, ha lehet ezt annak nevezni. Leginkább csak iszunk és cigizünk. Ma viszont más a terv. A gardróbban állok és végignézem az összes ruhámat. Megbeszéltük Amberrel, hogy összeöltözünk, így magamra veszem az egyetlen bőrhatású fekete nadrágomat és választok hozzá egy piros, szűk pólót.

Mikor elkészülök megkérem Andrewt, hogy vigyen el az új klubba, mert ott fogunk találkozni Amberrel. Ő sem volt még ott, én meg főleg nem. Csak szórakozni akarunk, igazán bulizni és elengedni magunkat. Louisnak nem szóltam róla, mert ezen is csak aggódna... pont úgy, mint mindenen. Ebben a városban csak a ONE van, ahol lehet táncolni, ami nem csak egy sima kocsma. Egyértelműen nem fogok odamenni, mert csak Amberrel akarok lenni és beszélgetni. Nem akarok kérdezősködést és nem akarom Louis féltékeny tekintetét látni. Úgy viselkedik, mintha nem tudná, hogy soha nem csalnám meg, még akkor is, mikor csak dolgozom.

Amik az első napomon történtek még egy párszor megismétlődtek, és bár élvezem, és felizgat a birtokló Louis, de így nem lehet dolgozni. Azon is elgondolkoztam, hogy már nem féltékenységből csinálja, hanem azért, hogy ne dolgozzak. Amber szerint biztosan így van.

A bár előtt állok és felnézek a neon feliratra. Salty Sherry. Ki ad ilyen nevet a klubjának? Amint Andrew elhajt, a számba teszem az előre megtekert cigimet és meggyújtom. Mélyen szívok bele, ahogy eddig is mindennap tettem, minden műszakom előtt. A füst kiszökik a számból és gomolyog a fejem felett. Oldalra nézve Ambert látom meg egy piros, bőr miniszoknyában és egy hozzáillő topban.

-Szia, Csini! - visítja Amber és a nyakamba ugrik. Kiveszi az ujjaim közül a jointot és beleszív - Gondolom nem baj, úgyis tőlem veszed. - nevet fel.

Megrázom a fejem - Úgyis adtál már egy párszor. - válaszolom és előveszem a másik szálat, hogy meggyújtsam.

-Lassan olyan leszel, mint Zaynie! - nevet tovább Amber - Ez tetszik!

Ahogy mindketten elszívjuk egymás után sétálunk be az ajtón. Itt mindenhol zöld neonfények vannak a falakba építve. Több kerek színpad van elszórva, mindegyiken egy rúd van és csak egy valaki táncol rajta. Mindegyiket körülveszi egy-egy kanapé, ahol férfiak és nők is vegyesen ülnek, a színpadra dobálják fel a pénzt.

A tánctér sokkal nagyobb, mint a ONE-ban, aminek mi most kifejezetten örülünk. Egy alacsony lépcsővel lehet feljutni a köztes emeleten lévő tánctérre, ahol van egy táncrúd is.

Mi most a bárpulthoz megyünk és körbenézünk a hatalmas választékon. Itt minden sokkal nagyobb, a pult is legalább kétszer, de lehet háromszor akkora, mint amit mi megszoktunk. Több pultos is van, mindenki egyszerre szolgálja ki a vendégeket. Mikor hozzánk lép az egyik, mindhárman egyszerre lepődünk meg.

-Harry? - kérdi Liam a pult mögül - Ti mit kerestek itt? - közelebb hajol hozzám - Louis tudja, hogy itt vagy?

-Tudja, hogy itt dolgozol? - vágok vissza.

Liam arca komollyá válik - Mit adhatok nektek?

-Két vodkát és két Jägert kérünk. - mondja Amber.

-És egy lakatot a szádra. - folytatom - Ha azt szeretnéd, hogy a miénken is az legyen.

Liam bólint, majd elfordul és lerakja elénk a poharakat. Amberrel egy-egy koccintás után lehúzzuk, majd az ujjammal körözök Liamnek, és újratölti a poharakat.

-Még valami erős koktélt kérünk, sok piával. Mint a ház ajándéka? - vigyorodok el.

-A faszom a ház ajándéka! - mondja Liam, mostmár ő is nevetve, de azért kicsit megbillenti a vodkásüveget.

-Az nem kell, kössssziiii! - válaszolja Amber és elveszi a pultról a koktélokat, majd az egyiket a kezembe nyomja.

A tánctérre megyünk és elkezdünk táncolni. Itt sokkal másabb zenék mennek, de nem kell sokáig táncolnom, mire valakit megérzek a hátam mögött. Tökéletesen jó a kedvem, Amber már egy pasinak dörgöli magát, és én nem akarok egyedül táncolni, így csak hátranyújtom a kezem, hogy megfogjam a mögöttem álló férfi nyakát.

Csak táncolok, semmi rosszat nem csinálok. Még csak hozzá sem nyomom magam, ebben nincs semmi rossz. Ez nem megcsalás, csak szimpla bulizás, ugyanaz, mint amit bárki más is csinál, akit otthon vár a párja. Ahogy megiszom a koktélomat megfordulok, hogy elköszönjek az ismeretlentől mögöttem és odamenjek Amberhez, hogy igyunk még valamit. Amint meglátom a férfi arcát, lefagyok. Ez az... ez az a férfi.

-Óh. - csúszik ki a száján - Nem gondoltam volna, hogy itt fogunk találkozni. - mondja - Mármint így, hogy éppen nem dolgozol.

Egy hang sem jön ki a torkomon, de a kezem egyből mozdul felé, hogy ellökjem magamtól. Hangosan zihálok, amit nem hallhat a dübörgő zene miatt, így állok előtte megmerevedve.

Közelebb lép hozzám és a derekamra csúsztatja a kezét - Attól még, hogy történt, ami történt... Kereshetnénk egy motelt, vagy itt van a kocsim is, ha megfelel. - közelebb hajol a fülemhez - Mert kibaszott szexi vagy.

Újra eltolom magamtól és Amberhez sietek. Éppen egy fiatal srác nyelve van a torkában, így csak megfogom a karját és elkezdem húzni az ajtón kívülre.

-Mi a szar, csini?! - kérdi visítva - Éppen el voltam foglalva...

Ahogy a hideg levegő megcsap és újra átélem a felvételin történteket, szégyenérzet járja át a mellkasomat. Mégis mennyi volt erre az esély? Nem vagyok képes felfogni a bent történteket, úgy érzem újra és újra átélem a megaláztatást, hogy több ember előtt is lekurvázott és most képes volt azt mondani, hogy megdugna?

Újra átgondolom azt, amit Louis felajánlott. Talán kielégülés lenne, ha tönkretenném ezzel az életét.

-Miért sírsz, csini? - kérdi Amber, miután percekig nem válaszolok, csak fel-alá járkálok és mély levegőt veszek, hogy visszatartsam a sírást.

Beletúrok a hajamba és az ég felé nézek. Én ezt nem bírom, valamit csinálnom kell, különben összeomlok - Cigi! - nyögöm ki, miközben kicsordul egy könnyem és előveszem a zsebemből a dolgokat. Amber kezébe nyomom a dobozt és a papírt, kérés nélkül kezdi el csinálni.

-Mi történt? - kérdi aggódva rám nézve.

-Bent van.. Ott van az a fasz! - tör fel belőlem a sírás. Egyik kezemmel megfogom a másikat, hogy ne remegjen annyira.

-Ki van bent?

-Aki lekurvázott az egyetemen. - válaszolom - Aki tönkretette az álmomat, amiért annyit dolgoztam! És képes volt azt mondani, hogy szexi vagyok, el tudod ezt hinni?

Az egész testem remeg ahogy a cigiért nyúlok, amit Amber megcsinált. Közelebb jön hozzám és megölel - Verjem meg?

Megrázom a fejem - Nem akarok balhét. Csak valami erőset, amitől elfelejtem azt, ami történt.

-Kérsz az én cigimből?

Bólintok és elveszem Amber kezéből a cigijét. Felfelé tartom, hogy ne hulljon ki belőle a fehér por és lassan beleszívok. Leülök a padkára és csak várom, hogy végre hasson, hogy eltűnjön minden gondolat a fejemből és tudjak önfeledten bulizni tovább.

One of the BoysWhere stories live. Discover now