Louis's pov
Harry már négy hete vezet. Alig két hét kellett neki a kresz vizsgához, utána azonnal belevetette magát. A felvételi egy hónap múlva lesz, énektanárhoz heti egyszer jár, de azt mondja, hogy biztosan felveszik, amivel én is egyetértek.
Most is éppen vezetni ment, addig én elfoglalom magam itthon. Előveszem a laptopomat és belevetem magam a munkába. Szerencsére újra fellendült a klub, nem igazán érezhető a másik bár nyitása. Azóta megtudtam, hogy a bár neve Salty Sherry. Elég fura név egy bárnak, de a ONE nem túl különleges, sőt eléggé hétköznapi ehhez a másikhoz képest.
Sok az új dolgozóm, mióta újranyitottunk, de mindenki elég jó. Nincsenek kiemelkedően jól, az továbbra is csak egyedül Zayn, de ő meglehetősen élvezi ezt a helyzetet.
Gyorsan telik az idő amíg dolgozom, mikor ránézek az órára el sem akarom hinni, hogy már négy órája folyamatosan csak a laptop előtt ülök. És hol van Harry? Másfél órája haza kellett volna érnie. A félelem gyorsan végigjárja a testemet, és azonnal a telefonomért nyúlok. Tárcsázom Harryt, de ki se csöng, nem kapcsolható a telefonja. Próbálkozok újra és újra, de semmi. Fel-alá járkálok a lakásban, felhívom Zaynt is, de semmit nem tud Harryről. Gyorsan felöltözök, beriasztom a házat és szaladok a kocsimhoz. Nagy gázzal indulok el, mikor a kapuban találkozok össze Andrew kocsijával. Megállok mellette és lehúzom az ablakot.
-Kérlek mondd, hogy Harry veled van! - kiáltok át neki. A szívem hevesen ver, kapkodom a levegőt, a kezem remeg a kormányon. Az nem lehet, hogy újra megtörténik.
Andrew bólint - Itt van, uram.
Kiengedem a levegőt, hirtelen megszűnik a szédülés is, egy hatalmas kő esik le a szívemről. Andrew tovább hajt, én pedig visszatolatok a garázsba.
Harry kiszáll a kocsiból és a nyakamba ugrik - Sikerült! - mondja izgatottan.
Magamhoz szorítom és végre elengedem magam. Harry itt van és jól van. A karjaim között tartom. Nem történt vele semmi baj. Ezután fogom fel amit mondott - Mi? - kérdezem.
-A vizsgám! Megvan a jogsim, Lou! - mondja és elhúzódik az ölelésből, megfogja a kezemet és ugrál örömében.
Értetlenül nézek rá - Nem is mondtad, hogy ma vizsgázol.
-Igen, mert.. Féltem, hogy nem sikerül és csalódást okozok. - mondja és eltűnik a széles mosoly az arcáról - Ne haragudj, de így könnyebb volt.
-Soha nem okoznál nekem csalódást semmivel, bébi. - mondom és egy puszit adok a homlokára - Nagyon ügyes voltál. Akkor ma ünneplés?
-Igen, már találkoztam Amberrel és megbeszéltük, hogy átjönnek Niallel. Felhívod Zaynt? Liam is jöjjön. Nem tudtam felhívni őket, mert lemerült a telefonom.
Ez így mindent megmagyaráz.
-Persze, felhívom. - mondom és elindulok be a házba - Legközelebb azért szólnál, ha találkozol valakivel? Halálra rémültem, mikor nem vetted fel a telefont sem, és...
Harry az ajkaimra tapad - Nyugi, Lou. Tudok vigyázni magamra.
-Persze... - húzom el a számat - Legközelebb szólj.
-Oké, Daddy. - mosolyodik el.
-Most akkor vendégeket várunk vagy azt akarod, hogy megdugjalak? - kérdem az egyik szemöldökömet felhúzva.
-Hívd fel Zaynt! - egy puszit ad és elszalad a fürdőbe.
Ahogy megfordul, a hajának valami fura illata van. A samponja és valami más, valami... - Bébi, te füveztél? - kiáltok utána, de már a zuhany alatt áll és nem hallja.
YOU ARE READING
One of the Boys
FanfictionHarry Styles - 21 Louis Tomlinson - 27 Azt szokták mondani, hogy a pénz nagy úr. Eddig nem hittem ebben, de mióta táncosként dolgozok és kezdőként dupla annyit keresek, mint egy átlag dolgozó ember, már elhiszem. Ilyen sok munkatárs között pedig le...