Újdonság

143 18 0
                                    

Tegnap miután Zayn elment dolgozni egész este csak pornót néztem. Senki nem panaszkodott még arra ahogy csinálom a dolgokat, de a biztonság kedvéért meg akartam tanulni pár új dolgot. Nagyon sok videót megnéztem.. olyat is ahol csak magukkal játszadoznak, olyat ahol csak a másikkal foglalkoznak, természetesen a rendes felállást is végignéztem. Utána jöttek azok a videók ahol már hárman-négyen voltak, majd azok amik az extrémebbek. Különféle fétiseket tanulmányoztam kezdve a lábimádattól a pisiszexig. Az biztos, hogy engem senki nem pisilhet le. Igaza volt Niallnek, ez tabu. Megnéztem pár kikötözős videót is, de azért remélem ezt sem kell kipróbálnom. Bár jobbnak tűnik, mint a pisiszex.

Ma már dolgozni kell mennem nekem is, szóval lezuhanyzok, hajat mosok és elkészülök. A mai ruhám már nálam van, csak hogy biztosan ne válassza ki magának senki más. Kicsit izgulok most, olyan mintha az első napom lenne, mert másik táncos társasággal leszek. Kétfelé van szedve a csapat, az egyik az enyém, én mindig csak velük szoktam lenni, a többieket még nem is láttam Chastityn kívül. Vele is csak azért találkoztam, mert elcserélte egy műszakját az egyik lánnyal aki az én csoportomban van. Szóval így, hogy cseréltem vele egy teljesen új csapat fog rám várni. Bízom benne, hogy legalább annyira kedvesek lesznek, mint az én csapatom. Igazából ha nem, az sem érdekel, mert nincs nagyon időnk beszélgetni egymással munka közben.

Szépen összehajtva rakom bele a táskámba a ruhát mielőtt elindulok. Hamarabb érkezek meg, mint ahogy szoktam és bízok benne, hogy én leszek az első. Kapkodom a lábaimat a ONE-ig, gyorsan be is megyek. Mielőtt átöltöznék bekopogok Niall irodájába.

-Sunshine! Korai vagy. Gyere ülj le.

Bemegyek és leülök a kanapéra.

-Tudom, bocsi, csak kicsit izgulok, hogy másik csapattal leszek ma és az sem segít, hogy ma kapom meg a karkötőmet.

-Mi? – néz fel rám hirtelen Niall a papírokból amik előtte tornyosulnak – Jaj basszus, elfelejtettem leadni a rendelést! Ne haragudj, nem tudom neked most odaadni. Ha nagyon szeretnéd akkor valakitől elveszem és be tudsz menni azzal..

Ahogy megértem amiket mond hatalmas súly esik le a vállamról. Egyből ellenkezem.

-Dehogy is, nem kell! Mindenkinek szüksége van a pénzre és én senkit nem szeretnék megfosztani tőle. – és persze nem kell hagynom, hogy megdugjanak, de azért ezt csak magamban tartom – Majd lesz karkötőm amikor lesz, kibírom ne aggódj.

Niall sóhajt.

-Tényleg ne haragudj, teljesen kiment a fejemből. Majd szólok ha megérkezik.

Bólintok, megköszönöm és kijövök az irodából. Sóhajtok a megkönnyebbüléstől. Akármennyire próbálom elhitetni magammal hogy nem érdekel mi fog történni a piros szobában, azért mégis gyomorgörccsel indultam el otthonról.

Bemegyek az öltözőbe. Alig várom már, hogy felvegyem a ruhát amit kiválasztottam. Egyik fiún sem láttam még ilyet, szerintem tetszeni fog az ügyfeleknek. Leveszem magamról az összes ruhát és előveszem a fekete necc harisnyát, felhúzom a combom közepéig. Felveszem a fekete csipkés tangát, rá pedig a fekete harisnyatartót. Odacsíptetem a harisnyámat elől, hátul. Végül felveszem a lenge, zöld miniszoknyát és a színben hozzá passzoló pólót. A szoknya dereka alacsonyan van, a pólóm pedig rövidebb szabású így éppen kilátszik a tetoválásom felső része. Megigazítom a hajamat és előveszem az egyetlen kiegészítőt a táskámból. A nyakamra teszem a bőr chokert. Minden lépésemnél megmozdul rajta a kereszt medál és hozzáér a bőrömhöz. Odalépek a tükör elé és végignézek magamon.

Jól nézek ki. Én fixen meg akarnám magam dugni.

Éppen igazgatom a hajamat, mikor belép egy lány az öltözőbe.

-Szia! – köszön vidáman. Szinte szétcsattan az energiától. – Új vagy?

-Fogjuk rá. A másik műszakban vagyok eredetileg, csak Chastitynek dolga akadt és cseréltünk. – mondom kedvesen. Nagyon szép ez a lány. Alacsony, nagy cicikkel, kerek fenékkel. A bőre napbarnított, barna hajában szőke melírok vannak.

-Értelek – mondja és már öltözik is. Nem hoz zavarba egy női test látványa, de azért megnézem a tükörből. Hibátlan az alakja. – Nagyon szép a ruhád. Nem láttam még fiún szoknyát, de meg kell hagyni kiemeli a lábaidat. Meg merném kockáztatni, hogy jobban áll neked ez a rövidke szoknya, mint a legtöbb lánynak.

Elpirulok.

-Köszi. Most elsőnek mertem felvenni, kellett a megerősítés. – mosolygok rá.

-De valami még hiányzik szerintem. Szoktad magad sminkelni?

Megrázom a fejem.

-És szeretnéd? – kérdezi csillogó szemekkel, széles mosollyal az arcán.

-Hát.. na jó, tudod mit? Legyen. Most egyszer vagyok ebben a csapatban, bármire hajlandó vagyok.

Ugrálva jön oda hozzám a lány és halkan visongat. Éppen a nyakamba ugrik mikor megszólal:

-Amúgy Amber vagyok. Bocsi, kokóztam – néz rá a csupasz csuklójára – úgy fél órája, kicsit pörgök.

-Sunshine. – mondom ahogy viszonzom az ölelését.

-Ooooké Sunshine, gyere ülj le.

Leülök a padra. Amber elővesz egy kisebb táskát, felnyitja és szinte kipotyognak belőle a sminkek. Szinte olyan magas, mint én így ülve, szóval pont elér.

-Annyira szép vagy! Vétek lenne alapozót kenni az arcodra. – motyogja ahogy kutakodik a táskában.

-Megvan! – elővesz egy kis tégelyt – Ezt kerestem, ez annyira szép lesz rajtad.

Nem kérdezem meg mi az, csak engedem hogy csinálja. Becsukom a szememet, hogy nyugodtan dolgozzon. Érzem, hogy a szememen csinál valamit, meg az arcomon és ennyi.

-Kész! – csapja össze a tenyerét – Nem! Várj még! Megcsinálhatom a hajad?

-Majd egy következő alkalommal.

Tudomásul veszi, megfogja mindkét kezemet és a tükörhöz vezet.

-Na? Hogy tetszik? – kérdi

Nem sok mindent tett rám. A szememen van egy brutál csillogós zöld festék és az arcomon egy kis pirosító, de semmi extrém.

-Igazából..szép. Tetszik.

Újra ugrál és tapsikol mellettem Amber. Kicsit zavarbaejtő, ahogy ugrálnak a mellei abban a melltartóban, főleg hogy úgy néz ki bármelyik pillanatban leeshet róla.

Megnézem újra a csillámos festéket magamon. Sokkal zöldebbnek néznek ki a szemeim így, talán használhatnám ezt minden alkalommal.

-Honnan vetted ezt a festéket? - kérdem mikor Amber újra lenyugodott. Néha rángatózik a szeme, kicsit ijesztő, de ez biztos csak a kokain hatása. Igazából fogalmam sincs milyen, nem használtam soha és a körülöttem levők sem.

-Ez szemhéjpúder, Csini! - kezébe veszi a kis tégelyt - Fogalmam sincs honnan van, de neked adom, ha megígéred, hogy fogod használni. Annyira a te színed!

Elveszem a kezéből a szemhéjpúdert.

-Köszönöm. Megígérem, hogy használni fogom, nagyon tetszik. - forgatom az ujjaim közt - Ehhez kell valami ecset?

-Neeem, az ujjaddal is felkenheted, én is úgy csináltam.

Bólintok. Sosem gondoltam, hogy valaha sminkelni fogom magam.

-Biztos, hogy nem csinálhatom meg a hajad?

-Igen, biztos vagyok benne Amber. - forgatom meg a szememet.

-De csak most gyorsan megcsinálom, ha nem tetszik akkor szétszedem esküszöm! Légyszi, Csini!

Végül beleegyezek, de csak mert tudom, hogy a végén szétszedetem vele. Nincs az az isten, hogy úgy hagyjam.

Amber keze nagyon gyors. Pillanatok alatt fonja be a hajamat két oldalt. És bevallom.. nagyon tetszik. Mármint sosem hordanám így a hajamat magamtól, de nagyon jól illik a szűzies megjelenéshez. Végül kibontatom a Amberrel a hajamat, elég a mai estére az új ruha és smink. Majd legközelebb.

One of the BoysOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz