Tetszik

151 18 0
                                    

Egyre jobban bírom ezt az éjszakai munkát. Már nem alszok délutánig, csak maximum délig. Ma Zaynnel elmegyünk enni valahova. Már vissza se tudom idézni mikor voltam utoljára étterembe, de a tegnapi műszakom elég jól jövedelmező volt, így úgy gondoltam belefér egy drága kajálás.

Még nem ettem mióta felébredtem szóval már eléggé éhes vagyok. Egy óra múlva találkozunk Zaynnel a Private Room előtt. Ő foglalt asztalt és nagyon viccesnek találta, hogy ez az étterem neve. Igazából szerintem is vicces. Megbeszéltük, hogy nem fogunk öltönyt felvenni, szóval csak egy kicsit elegánsabb ruhát keresek. Kiválasztok egy egyszerű fekete, valamennyire áttetsző blúzt, a mellkasomat félig szabadon hagyom, éppen annyira, hogy lássam a medálomat. Fekete farmert veszek fel hozzá és a kedvenc arany színű bakancsomat. Hajat mosni nincs már időm, így csak egy hanyag kontyba fogom össze. Hívok egy taxit és indulok is.

Ahogy kiszállok a taxiból meglátom Zaynt ahogy az étterem mellett cigizik, másik kezével a telefonján ír hevesen. Ahogy becsapódik mögöttem az ajtó észrevesz.

-Úú, de csinosba van itt valaki! – köszönésképp megölel – Nagyon jó ez az ing, kis sejtelmes.

-Köszi, te is jól nézel ki Zayn – válaszolom mosolyogva.

Hirtelen elenged.

-Ha lehet akkor inkább ne mondjuk ki egymás nevét. Tudom, hogy nem a ONEban vagyunk, de az ördög sosem alszik. Ki tudja melyik ügyfelünk van a közelben.

Bólintok, igaza van. Eszembe se jutott ilyesmi, de bármi megtörténhet, óvatosnak kell lennünk.

Bemegyünk az étterembe. Természetesen nem a saját nevén foglalt asztalt, de így már érthető miért. Elfoglaljuk a helyünket, kérünk egy-egy pohár bort, leadjuk a rendelést is. Amíg várunk beszélgetünk.

-Úgy hallottam jó volt a tegnapi műszakod. – mondja Zayn, közben a szemöldökét húzogatja ahogy mosolyog. Elmosolyodok, érzem ahogy az arcom is elvörösödik. – Nem is akartál beavatni?

-De, de persze, hogy akartalak. – mondom kínos mosollyal. Igazából nem gondoltam rá, hogy elmondom neki. – Honnan tudod?

-Mindenki erről beszél odabent, nekem is megírták, hogy te lettél az új kiskedvenc.

-Nem vagyok a kiskedvence, csak táncoltam neki. – mondom kissé felháborodva. Ez úgy hangzik, mintha egy kutya lennék ő pedig a gazdám.

-Jaa persze.. – mondja mosollyal az arcán – Én is ezt mondanám. – bólogat – Hónapok óta, sőt az is lehet, hogy már egy éve csak és kizárólag U-t hívatta le a színpadról, hogy megdugja. Úgy gondolod, hogy nem vetted át a helyét? Nekem nagyon úgy tűnik pedig.

Megrázom a fejem.

-Engem nem dugott meg. – mondom büszkén – Csak táncoltam neki egy pár számon át, kifizetett és mentem is a dolgomra.

-Fizetett? – kérdi döbbenten – És még csak meg se dugott?

-Így van.

-Mikor U-t úgy elintézte, hogy hetekig nem tudott dolgozni, még akkor sem fizetett neki egy pennyt sem. Pedig akkor megérdemelte volna, hogy kapjon pénzt.. kiesett a munkából és még csak fizetést sem kapott.

Kérdőn nézek rá.

-Hogy érted, hogy elintézte?

-Senki sem tudja pontosan, hogy mi történt, de eltört az egyik bokája és az egyik csuklója is. Mi arra gondoltunk, hogy...

Szünetet tartunk. A pincér megérkezik a rendelésünkkel. Megvárjuk amíg lerakja elénk, megköszönjük, majd folytatjuk tovább a beszélgetést.

-Szóval arra gondoltunk, hogy kikötözte és úgy történhetett. De soha nem mondta el senkinek.

-Mi a fasz? – ez csak úgy kicsúszott, leginkább a döbbenet miatt – Komolyan, mi a fasz? Tuti beteg ez az ember. Sőt U sem normális, ha azóta is jár hozzá.

Zayn elmosolyodik. Iszik egy kortyot a borból.

-Ja, hát a szerelem sok hülyeségre veszi rá az embereket.

-Szerelmesek?

-Dehogy! – felnevet – Mármint LT fixen nem szerelmes belé, de U fülig bele van zúgva. Ezért olyan kattos. Mindenkit ellenfélnek tekint egészen addig amíg meg nem bizonyosodik az ellenkezőjéről. Ezért nincsenek odabent barátai, mert azt hiszi, csak azért akarnak vele barátkozni, hogy közelebb kerüljenek LT-hez.

-Nem gondoltam volna, hogy ez van a háttérben. Azt hittem simán csak egy picsa.

-Az is amúgy. – mondja és megköszörüli a torkát – Az a helyzet, hogy most mindenki úgy gondolja, hogy te vagy az új kiskedvenc.

-Ne mondd már ezt, olyan megalázó. – mondom neki szomorúan.

-Jó akkor játékszer. Mindegy minek hívod. Szóval most, hogy ezt hiszik, U biztosan ki akar majd csinálni téged.

-De én nem is csináltam semmit! - háborodok fel.

-Az senkit sem érdekel. Mármint U-t nem fogja érdekelni az biztos. Már azért is haragudott, hogy elvetted tőle a jól fizető ügyfeleket. De most, hogy LT is lehívott magához, biztos, hogy háborút indít ellened.

Bólintok. Ebben biztos vagyok, hogy így lesz.

-Hát hajrá. Nem tudja még milyen tudok lenni.

Megesszük a főételt, a pincér elviszi a tányérokat és már a desszertre várunk. Nagyjából a harmadik pohár bornál tartok, ami nálam már rekord mennyiség, tekintve hogy nem szoktam inni.

-És megtudhatom végre a részleteket, vagy még szeretnéd magadban tartani egy kicsit? – kérdi Zayn, az arca piros, a szemei csillognak a bortól.

Elmosolyodok.

-Inkább magamban tartanám. – mondom neki nevetve.

-Na ne szórakozz már, tudni akarok minden apró részletet! – mondja felháborodva.

Alig bírom abbahagyni a nevetést, már a könnyem is folyik, pedig semmi vicces nem történt. Kicsit megnyugszok, de csak azért mert a pincér kihozta a sütiket. Megtörölgetem a szalvétával a szememet, megkóstolom a sütit és elmesélem az egész táncot részletesen.

-Azt mondta neked, hogy Shiny? – eltátott szájjal kérdezi, aztán elneveti magát a borzalmas színészkedésén.

-Azt. Esküszöm neked libabőrös vagyok attól ahogy kimondja a nevemet. Bármelyiket.

-Úúú – úgy hangzik, mint egy tinilány és ezen nevetnem kell – Juuuuj de szexi. Olyan büszke vagyok rád, az én tanítványom vagy!

Nevetve rázom meg a fejem.

-És az a zene! Hát ez kurvajó! – csap az asztalra. Lecsitítom a nevetésem közbe, mert mindenki minket néz.

-Shhh, halkabban – csitítom.

-Upsz bocsi, nem kéne innom a fűre, nem bírok magammal.- nyugtatja le magát – És tetszett?

-Mi? A zene? – kérdem – Az egyik kedvencem.

-Nem, te hülye – nevet újra – LT. Tetszett?

Nem is tudom erre mit mondjak hirtelen. Gondolkozok egy pár másodpercig.

-Jól néz ki. – válaszolom végül – Nem kellett másra néznem, hogy felizguljak, az biztos. De a játszadozás része a legjobb.

Beszélgetünk még egy kicsit erről, majd Zayn áthív magához, hogy ott aludjak. Kifizetjük a vacsorát, beülünk egy taxiba. Alig tűnik pár másodpercnek az út, végig vihorásszuk az egészet.

Késő estig beszélgetünk és iszogatunk. Zayn ruhákat adogat rám és elemzi őket, újabb táncmozdulatokat tanít, bár azt mondja enélkül is elég sikeres vagyok és lassan féltékeny lesz rám.

Akkor este először álmodtam a ONEnal. És Mr. Tomlinsonnal.

One of the BoysWo Geschichten leben. Entdecke jetzt