Louis's pov
Tovább játszunk és tovább iszunk. Zayn következik mutogatással, mi vagyunk az utolsók, mielőtt vége a játéknak. Azzal kezdi, hogy letérdel a szőnyegre. Két kezét felemeli, az arca felé mozgatja egyszerre a kettőt és a nyelvét is kinyújtja.
-Faszverés? - kérdem és azonnal felnevetek.
Zayn megrázza a fejét, négykézlábra ereszkedik, a száját kinyitja, egyik kezével megfogja a seggét és úgy mozog, mintha éppen megdugnák.
-Double penetration?
-Neeeeem! - mondja Zayn, és lejár az időnk.
-Ez csalás! Nem beszélhetsz! - kiabálja be Harry.
-Édeshármas! - mondja be Liam, szinte Amberrel egyszerre.
-Igen! - mutat Zayn Liamre.
-Na ne már, én mondtam hamarabb! - mondja egyből Amber, de mindenki egyetért Zayn döntésével.
Összeszámolom a pontokat, Niall és Liam nyernek, mi Zaynnel az utolsók vagyunk.
-Valaki egy cigi? - kérdi Zayn és előveszi az előre megtekert cigiket.
-Természetesen. - válaszolom és Zaynnel együtt elindulunk a terasz felé, egyedül Harry marad bent, a többiek követnek minket.
Mindenki leül a földre egy-egy párnára és rágyújt, mire Harry is megérkezik, kezében az UNO-val.
-Gyere, bébi! - mondom és kinyújtom felé a kezem, de ahelyett, hogy mellém ülne, inkább az ölembe ül.
Mozgolódik az ölemben, és én semmi mással nem tudok foglalkozni, csak Harryvel. Megpuszilom a nyakát, mire szembefordul velem és megcsókol. Teljes csend van a fejemben, a többieket sem hallom, egyedül Harry ajkait és kezét érzem magamon, a nyelvét ahogy kergeti az enyémet. Egy pillanatra eltávolodok, beleszívok egyet a cigibe, és ahogy visszatérek Harry ajkaihoz hagyom, hogy átkússzon a füst a szájába, mielőtt újra letámadom.
Nem lehet neki ellenállni, egyszerűen képtelenségnek tűnik. Nem tudom, hogy Harry füvezett-e már valaha, de most látom, hogy tetszik neki, nekem pedig az tetszik, ahogy a csípőjét mozgatja az ölemben. Belemarkolok a fenekébe és Harry száját egy halk nyögés hagyja el.
-Na, most már elég! - szakít minket félbe Zayn.
Harry hátradől és kuncog. Az egyik kezével eltakarja a szemeit, így csak az aranyos fogai és az elpirult arca látszik. Hogy lehet valaki ennyire édes?
-Folytassátok csak, elég szexi. - szólal meg Amber is.
Harry hátranéz a lányra - Te amúgy ki vagy? - kérdi miközben csak nevet és a szavakat alig tudja megformálni a szájával - Mármint azt már tudjuk, hogy felizgat, ha két srác smárol, de azt nem hogy mi a neved.
Egy pillanatra elgondolkozok, de fogalmam sincs, hogy mi a neve.
-Hát Amber! - válaszolja és hangosan nevetve Niall vállának dől.
-Az igazi nevedet akarom tudni, nem azt amit eddig is tudtam. - válaszolja Harry, de nem tudja abbahagyni a nevetést és már én is vele együtt nevetek.
-De ez az igazi. - mondja a lány és közelebb bújik Niallhez - Amber Rose Davis.
-Te a saját nevedet használod odabent? - kérdi Zayn teljesen meglepődve.
-Én nem vagyok olyan különleges, hogy bárki a megszállottam legyen. - nevet a lány és feláll Niall mellől - És amúgy ki gondolná, hogy ez az igazi nevem, nem?
YOU ARE READING
One of the Boys
FanfictionHarry Styles - 21 Louis Tomlinson - 27 Azt szokták mondani, hogy a pénz nagy úr. Eddig nem hittem ebben, de mióta táncosként dolgozok és kezdőként dupla annyit keresek, mint egy átlag dolgozó ember, már elhiszem. Ilyen sok munkatárs között pedig le...