Két hete kezdtem dolgozni a ONE-ban. Azóta minden egyes alkalommal mikor bent vagyok, az a három férfi kisajátít magának. Csak táncolnom kell nekik, néha az ölükbe ültetnek, de semmi extra nem történt. Viszont ma.. lejár a két hét. Niall azt mondta maximum ennyi idő kell a karkötő legyártására.
Chastity megkért, hogy cseréljünk estét. Ma bemegy helyettem, én pedig holnap megyek helyette. Felborítja a 2 munka-2 szabadnap ritmusomat, de Chastity kedves, így belementem. Legalább kaptam egy plusz napot a karkötőm nélkül.
Minden egyes estén végig figyelt Mr. Tomlinson. Úgy érzem, mintha a lelkembe látna az igéző kék szemeivel. Soha nem szól hozzám, az első találkozásunk óta a hangját sem hallottam. Niall egyszer kikotyogta, hogy nagyon tetszik neki az, hogy ennyien oda vannak értem. Szinte büszke is voltam magamra ennek hallatán.
Raven megtanított még egy pár mozdulatra és segített kialakítani a szűzies fiatal fiú imidzset, egy kis szexisséggel megfűszerezve. Elmentünk együtt vásárolni, kiválasztottam magamnak egy fekete necc combfixet, Raven pedig talált nekem egy bőr chokert, a közepén egy ezüst színű karikával amiről lelóg egy kereszt. Elég jól ért ahhoz, hogy mi hozza lázba a férfiakat, erre már rájöttem.
Unique pedig egyértelművé tette, hogy gyűlöl. A hármas társaság teljesen lecserélte rám és még azt is elintézték, hogy Unique helyett én kerüljek a ketrecbe. Persze alig kell pár perc és azonnal kihoznak onnan és ő kerül a helyemre, de Unique egóját ez rendkívűl sérti. És őszintén? Kurvára élvezem.
Így, hogy minden jel arra mutat, hogy holnap valaki meg fog dugni, kicsit azért félek. Áthívtam magamhoz Ravent, hogy segítsen egy kicsit a felkészülésben. Meglehetősen jóban lettünk, már én sem érzek kínosnak semmilyen témát felhozni. Készültem egy kis rágcsával és üdítővel, de nagyon kétlem, hogy ezekre szükség lesz.
Éppen a konyhában táncolok, mikor megszólal a csengő. Odaszaladok, kinyitom az ajtót.
-Drága Sunshine, jó látni a természetes környezetedben! – megölel és én viszonzom.
Behívom, megkínálom egy kis innivalóval, majd leülünk a kanapéra.
-Szóval, mit is szeretnél csinálni?
-Oké, elsőnek is nem lehetne, hogy elmondod a neved? Annyira zavar, hogy itt is Ravennek kell szólítsalak. – drámaian felsóhajtok.
Kinyújtja felém a kezét és széles mosolyt villant. Tenyeremet belecsúsztatom az övébe.
-Zayn Malik.
-Harry Styles, nagyon örülök, hogy megismerhetlek.
Végre megtudtuk egymás igazi nevét, így már könnyebb lesz talán ez az egész.
-Az a helyzet Zayn Malik, hogy fogalmam sincs mit kell csinálnom ahhoz, hogy elcsábítsak valakit. Biztosra veszem, hogy holnap megkapom a kis karkötőmet és nem akarok beleugrani a mélyvízbe. Nem hiszem, hogy bárki elnéző lenne velem, ha nem tudnám mit csinálok.
-Aaaham. Most azt akarod, hogy dugjalak meg?
Az egész arcom elvörösödik.
-Dehogy! – szinte felkiáltok – Csak segíts nekem egy kicsit. Fogalmam sincs hogy megy ez ilyen körökben. Én csak a romantikus szeretkezéseket ismerem, ahol legalább fél óráig nyalnak ki és csak azután dugnak meg ha meg is ujjaztak. Gondoltam van valami praktikád, ami a hasznomra válhat.
Zayn felnevet.
-Nyugi már, csak vicceltem. Ha szeretnéd meg is duglak, engem nem zavarna. Tudod, hogy nekem alap az érzelmek nélküli szex, ez veled sem lenne másképp.
ESTÁS LEYENDO
One of the Boys
FanficHarry Styles - 21 Louis Tomlinson - 27 Azt szokták mondani, hogy a pénz nagy úr. Eddig nem hittem ebben, de mióta táncosként dolgozok és kezdőként dupla annyit keresek, mint egy átlag dolgozó ember, már elhiszem. Ilyen sok munkatárs között pedig le...