Háború

164 19 10
                                    

Nyitás előtt fél órával már a bárban vagyok. Éppen a szemhéjamra kenem fel a festéket, mikor becsapódik az ajtó. Meglepődöttségemben megugrok egy kicsit és elrontom a sminket. Felnézek arra az őrültre aki berontott. Unique. Ki gondolta volna?

-Azt hiszed jobb vagy nálam? – kérdezi ordítva. A szemei szikrákat szórnak. Még meg is ijednék tőle, ha nem 150 centi lenne.

-Én nem, de a vendégek igen. – válaszolom, közben előveszek egy nedves törlőkendőt a táskámból, hogy letöröljem a púdert onnan, ahova nem való.

Unique arca rángatózik az idegtől, én pedig élvezem a látványt.

-Figyelmeztetlek Sunshine, hogy Louis az enyém. Ha meglátom, hogy egy ujjal is hozzáérsz, neked véged.

-Hidd el drága Unique, egy gyors menetre sem kellene nekem az aki a fertődben járt. – elég vicces kimondani ezt úgy, hogy ez a munkám, de csak tovább akarom idegesíteni.

-Vigyázz magadra, mert én megvédem azt ami az enyém!

Nyílik az ajtó, megérkeztek még páran a kezdés előtt. Megrántom a vállam, Uniquera mosolygok és nem válaszolok neki.

-Szia Sunshine! – köszönnek az újonnan érkezettek. Csak nekem.

Unique kiviharzik az öltözőből.

Átveszem a ruhámat. A harisnya tetszett legutóbb szóval felveszem megint, a harisnyatartóval együtt. Mára pedig egy zöld bodyt választottam. Pántos, a hasamnál egy nagy lyuk van, mindkét oldalt pedig apró lyukak vannak végig. Rövidnadrágban végződik és az egész felületén strasszkövek vannak elszórva. Magamra veszem a harisnyatartót, felteszem a chokert is.

Megállok a tükör előtt és végignézek magamon. Jól nézek ki, de a hajam most nem az igazi. Hátrafordulok és körülnézek kik vannak az öltözőben.

-Cherry! Befonnád a hajam? – kérdezem hirtelen.

-Persze, gyere.

Mindenki olyan kedves. Segítőkészek. Szeretem a kollégáimat, szeretem ezt a munkát. Kezdem érteni Raven miért maradt itt. Persze, fogalmam sincs milyen az mikor egy este alatt több fasz jár bennem, mint egész eddigi életemben, de ha ez így maradna és csak táncolnék imádnám minden pillanatát.

Pár perc alatt kész is a hajam, két oldalt befonva.

-Kérsz rá köveket? – kérdi Cherry – Van ilyen zöldem is, mint a ruhád. - mutatja a tenyerébe kiszórva.

Bólintok.

Pár helyre felragasztja a kis zöld köveket és egy csillogós hajgumit tesz a fonatok végére.

-Nagyon köszönöm. – mondom neki és megölelem.

-Ugyan! Mindig megcsináljuk egymás haját, ez semmiség.

Újra beállok a tükör elé. Kicsit ártatlanabbá varázsolja a kinézetemet a két fonat a hajamba, tökéletesen egyensúlyozza a nem annyira visszafogott ruhámat.

Mindenki gyülekezik a színpad mögött, én a ketrecben várok a magasban. Átintegetek Ravennek a másik oldalra, puszit küldünk egymásnak.

-Végül pedig Raven és Sunshine!

Leereszkednek a ketrecek, ugyanabban a pózban állunk Ravennel. A kezünk a derekunkon, csípőnk kitolva. Ahogy leérkezünk a helyünkre körbenézünk és lágyan integetünk az ügyfeleknek.

Kezdődik a zene, így mindenki elkezdi a mozgást. Körbenézek a felhozatalon, a megszokott arcokat látom. Mr. Tomlinsont keresem a szememmel, remélem, hogy ma is lehív magához. Most nem a megszokott sötét sarokban ül. Közelebbi helyet választott, amit jobban megvilágít a színpad fénye. Tökéletesen látom, hogy engem figyel ahogy a poharát az ajkaihoz emeli. Oldalra nézek, megkeresem Uniqueot és egy mosollyal ajándékozom meg. Remélem látja, hogy a nagy szerelme le se veszi rólam a tekintetét.

One of the BoysWhere stories live. Discover now