LT

91 17 0
                                    

Louis felhúz az emeletre, a szám széle pedig a fülemig ér, annyi várom, hogy mi fog odafent történni. Belöki az irodája ajtaját aztán engem is belök rajta.

-Mi a faszt csinálsz? - kérdi még mindig szikrázó szemekkel.

-Csak a munkámat végzem, Mr. Tomlinson. - válaszolom. A kezemet a hátam mögött kulcsolom össze és előre-hátra hintázok a lábamon - Nem voltam elég ügyes? - lebiggyesztem az alsó ajkamat.

-Nagyon ügyes voltál, Shiny. Csak rossz ember arcába toltad a fenekedet, az esetleg nem tűnt fel?

-De hát fizető ügyfél volt. - mondom és kihúzok egy papírtpénzt a ruhámból - Látja? Ide dugdosta be.

Louis becsukja a szemét és mély levegőt szív be az orrán keresztül. Ahogy újra rám néz, valami olyat látok benne, amit még soha. Ez most nem játékos csillogásnak tűnik, hanem a féltékenység és a harag keverékének, amitől tényleg szikrákat szórnak a szemei.

Kettő gyors lépés választ el tőle összesen, és már előttem is áll, egyből a hajamba markol és erősen húzza hátra a fejemet. A csípőmnél fogva fordít meg és rálök az íróasztalára. A hasamat nyomja a laptopja, de ahogy megpróbálom kicsúsztatni magam alól, Louis megszólal - Meg ne mozdulj, Sunshine! - kiáltja, és összerezzenek a hangjától. Visszalógatom a kezem, a hangokból ítélve Louis nagyon pakol valamit a hálóban - Azt akartad, hogy megbüntesselek, ugye? Azt akartad, hogy fájjon? - leguggol a fejemhez és fém bilincseket kattint rá mindkét csuklómra, majd az asztal lábához rögzíti őket - Hát most fájni fog!

Megszólalni sem merek, mikor a bokáimmal is megcsinálja ugyanezt. Minden végtagom az asztalhoz van bilincselve és megmozdulni sem bírok.

-Louis, most mit... - kezdek bele, de egyből lepisszeg.

-Mr. Tomlinson! És meg foglak büntetni Sunshine, mert nagyon rossz voltál. Most pedig ne beszélj, amíg nem kérdezlek, vagy engedélyt nem kapsz rá! - mondja és azonnal befogom a számat. A kezdődő pánik el is illan, ahogy rájövök, hogy nem teljesen komoly ez a dolog. Nem komoly, ugye?

A fejem lelóg az asztalról, így csak azt látom, ami az asztal alatt és előtt történik. Látok egy.. fogalmam sincs mi az, talán egy lovaglópálca? Ahhoz hasonlít a leginkább. Louis a kezében tartja, és hallom a suhintás hangját, mielőtt megérzem a csípős érzést a fenekem alján. A fájdalomtól felkiáltok, próbálok megmozdulni, de annyira szorosan van a bokámon a bilincs, hogy csak ott is fájdalmat okozok saját magamnak.

Louis megáll, leengedi a pálcát és megsimítja a kezével az ütés helyét - Rossz voltál, Sunshine, ugye tudod? - kérdi.

-Igen, Mr. Tomlinson. - válaszolom.

-Az enyém vagy, nem így van?

-Így van, Mr. Tomlinson.

-Akkor miért csináltad? - kérdi még mindig simogatva. Ahányszor hozzáér ott, ahol megütött égő érzés járja át a bőrömet.

-Mert ez a munkám. - válaszolom és mielőtt még feleszmélnék újra hallom a suhintás hangját és a másik oldalra csap rám.

Az első váratlanul ért, de most, hogy tudom mi lesz, felizgat ahogy Louis uralkodik felettem. Hogy teljesen mozdulatlanná tesz, hogy Mr. Tomlinsonnak kell szólítanom és hogy fáj.

Jólesően nyögök fel a második ütésénél. Újra csak simogat, majd újra leengedi a pálcát - Miért csináltad? - kérdi ismét és még egy ütést érzek.

-Csak játszadoztam. - válaszolom és a csípő érzés egy újabb helyen megjelenik.

-Miért játszadozol velem, Sunshine?

-Féltékennyé akartam tenni, Mr. Tomlinson. - válaszolom és már azelőtt érzem az új ütést mielőtt még hozzám érne a pálca.

-Arra játszottál, hogy megbüntesselek?

-Nem, de megérdemlem. - a hatodik ütés érkezik meg a fenekemre. Az álló farkamat nyomja az asztal lapja és próbálok mozgolódni, hogy egy kicsit kevésbé kellemetlen pozícióban nyomjon.

-Mondd ki a nevemet!

Az utasításra azonnal válaszolok - Louis Tomlinson.

-Akkor most mondd, hogy kié vagy! - mondja és még egyet rácsap a fenekemre.

-Louis Tomlinson tulajdona vagyok! - kiáltom.

Gyengéd csókokat érzek meg a fenekemen, minden egyes alkalommal csíp, mikor hozzám érnek az ajkai. Ledobja a pálcát a földre és lassan elém sétál.

-Ügyes voltál, Sunshine. - mondja és egy puszit ad a számra, majd egyesével veszi le a csuklómról és a bokáimról a bilincset - Felállhatsz.

Óvatosan állok fel az asztalról, majd megigazítom a ruhámat magamon.

-Nézd meg magad!

Odasétálok a tükörhöz és ahogy megfordulok és meglátom magam, elmosolyodok. A fenekem és a combom találkozásánál vannak a foltok, mindegyik piros, foltokban kicsit lilás és nagyon feltűnő. A bal oldalon egy nagy L, a jobb oldalon egy nagy T betűvé formálódnak a foltok. Mosolyogva nézek fel Louisra, bár kibaszottul fáj, de teljesen megérte.

-Így már megjegyzed, hogy kihez tartozol, bébi? - kérdi és mellém sétálva megsimítja a fenekemet. Hevesen bólogatok és odahajolok egy csókra, de Louis hamar megszakítja - Nem érdemelsz jutalmat, menj vissza dolgozni. - mondja és rácsap a fenekemre, hogy elinduljak.

Nem veszi le a kezét rólam, így megyünk le együtt a lépcsőn. Mielőtt szétválnak az útjaink Louis még a fülembe súg - Csak okosan.

Rámosolygok és visszamegyek a színpadra.

Természetesen tudom, mi a dolgom így csak Louisnak fogok táncolni a színpadon. Biztos, hogy nem fogja engedni, hogy bárki lekérjen onnan és ő sem fog lekérni. Azt akarja, hogy mindenki lássa, hogy mit alkotott rám.

I wanna rock you, ohhh
All night long, baby

Lefekszek a táncrúd mögé, lassan félig a térdeimre emelkedek és kitolom a fenekemet, majd egyik és a másik oldalra döntöm.

You got me singing la di da da da
Love it when you get it going don't stop
You put it down and I light it up
That's just the way that we rock

Nagyobb terpeszbe teszem a lábaimat és felülök közéjük. Körbefordítom a fejemet, majd beletúrok a hajamba, levezetem a kezemet a combomra. Felfelé simítom végig magamat, majd előre dőlök és rátámaszkodok a tenyereimre, megtekerem a csípőmet.

Let me know when you alone
Hit me up just so I know that you're ready for me
Get ready for meBaby when I hit you up just answer
Keep it on the low, you ain't gotta tell your friends yet
I love when you put your body on me
You could just be the one that I need

Leereszkedek a mellkasomra és lassan hátrálok a rúd felé, amíg már elég közel érek hozzá, felállok és nekinyomom a fenekemet, hogy mindenki lássa az újonnan szerzett betűket rajtam.

Where you wanna go
Baby let me know
Put your bet on me and don't doubt it
I don't get like this with nobody
I'll put it all on the line cause you got it
Let your guard down and baby open up
We can get it poppin let me know w'sup
Swear that I can't get enough

Behajlítom a térdeimet, a fejem fölött kapaszkodok meg a rúdban és megtekerem a csípőmet. Lassan letérdelek, elengedem a rudat és csak húzgálom fel-le a fenekemet rajta, közben hátranézek Louisra és rámosolygok. Louis büszke mosolya felmelegíti a mellkasomat, a tudat, hogy a monogrammját mindenki látja a bőrömön pedig egészen más helyeken melegít fel.

One of the BoysWhere stories live. Discover now