Mikor elkezdtem itt dolgozni, nem gondoltam volna, hogy bárkit is magamban akarok érezni, de most borzasztóan vágyok rá.
Érzem a a simogatását a hátamon. Érzéki minden érintése és a hasam alján egyből érzem a forróságot. El sem tudom takarni a merevedésem a rövidke szoknyám alatt, csak elpirulva döntöm neki a nyakamat a szájához. Akarom, hogy hozzáérjen az ajka a bőrömhöz, a nyakamon, a hasamon, mindenhol ahol nem fed a ruha és az alatt is.
Újra megcsókolja a nyakamat én pedig megremegek. Hátradöntött fejjel sóhajtozok. Az orromban csak a parfümje illatát érzem füsttel keveredve és esküszöm, soha semmi nem izgatott fel még ennyire.
Érezni akarom ahogy mozog bennem, az izzadt mellkasát a sajátomhoz tapadni, hallani akarom a zihálását a fülembe, az apró nyögéseit az élvezettől.
-Táncolsz nekem Shiny? – szakít ki a mocskos gondolataimból. Elhajol tőlem, de a kezét nem veszi le a derekamról.
Megköszörülöm a torkom. Nem vagyok hozzászokva a kérdéshez. Ha valaki azt akarja, hogy táncoljak, akkor parancsol, nem kérdez.
-Itt? – kérdezek vissza. Nincs zene, nincs rúd sem.
-Nem, ott bent. – mutat a tejüveggel elválasztott hely felé.
Bólintok, nyelvemmel megnedvesítem az ajkaimat. Végigsimít a fenekemen, majd megfogja a kezemet, hogy a tolóajtó felé vezessen. Megállunk az íróasztal végén, hogy elnyomja a cigijét a hamutartóban. Fogja a kezem és húz tovább, én pedig úgy követem, mint akit elvarázsoltak. Én is érzem mennyire szánalmas vagyok, hogy egy puszival levesz a lábamról, de nincs az az isten ami most megállítana.
Elhúzza az ajtót, belépünk rajta és behúzza mögöttem. Szétnézek a szobában. Sokkal több játékszer van itt, mint a piros szobákban, legalább kétszer annyi. Hatalmas maga a szoba, a közepén vaskos tölgyfából készült barokk stílusú ágy van. Mind a négy sarkán fém karikák vannak beépítve. Itt is piros led van ami halványan világít, pont annyira hogy még érzékibbé tegye az atmoszférát.
Közelebb lépkedek az ágyhoz, amíg Mr. Tomlinson bekapcsolja a hangszórót az éjjeliszekrényen.
-Indíts amit szeretnél. – nyújt felém egy telefont.
Egy lelassított verziót választok a zenéből, mert az eredeti nem lenne jó egy öltánchoz.
I'm so into you
I can barely breathe
And all I wanna do
Is to fall in deepAz ágyon ülve vár én pedig lassan sétálok oda hozzá. Minden lépésemet figyeli, a szemei pedig csillognak.
But close ain't close enough
'Til we cross the line, hey, yeah
So name a game to play
And I'll roll the dice, heyNem tervezem sokáig húzni a dolgot, mielőbb az ölében akarok végre lenni. A lábai terpeszben vannak, az egyik felé állok és már mozgatom is a csípőmet előre-hátra. Jobb kezével a fenekemet simogatja és követi a mozgásomat, a bal kezével a jobb combomon simít végig.
Oh, baby, look what you started
The temperature's rising in here
Is this gonna happen?
Been waiting and waiting for you to make a move
Before I make a moveNem játszok meg semmit, minden amit rajtam lát igazi. Az összes sóhaj, amit hall és az izgalmam amit a combján érez. Átkarolom a nyakát és közelebb húzom magam hozzá. Kezével a szoknyám alá nyúl és végre érezhetem a bőrét a sajátomon.
So, baby, come light me up
And maybe I'll let you on it
A little bit dangerous
But, baby, that's how I want it
A little less conversation and a little more touch my body
'Cause I'm so into you, into you, into youKözelebb hajol, szinte összeér az ajkunk. Egymás levegőjét szívjuk el a zihálásunkkal. Belemarkol a fenekembe és maga felé húz. Átlendítem a lábamat a másik lábán és feltérdelek az ágyra. Pontosan érzem magam alatt a merevedését. Mindkét kezével markolja a fenekemet és én úgy vonaglok rajta, mint aki ki van éhezve. Közelebb húzódik hozzám és én is közelebb hajolok. Összeér az ajkunk, de nem mozdítjuk.
Got everyone watchin' us
So, baby, let's keep it secret
A little bit scandalous
But, baby, don't let them see it
A little less conversation and a little more touch my body
'Cause I'm so into you, into you, into youMegmozdul alattam, mostmár ő is úgy mozdul, mintha éppen megdugna. Széthúzza a fenekemet és megrázza a kezével.
This could take some time, hey
I made too many mistakes
Better get this right, right, babyOh, baby, look what you started
The temperature's rising in here
Is this gonna happen?
Been waiting and waiting for you to make a move
Before I make a moveEgyáltalán nem is figyelek a táncra, minden csak ösztönös, de a reakciója alapján ő sem bánja. Újra széthúzza a fenekemet és félretolja rajtam a bugyit. Szinte már érzem magamban az ujját. Hátradöntöm a fejemet és ő azonnal az állvonalamra tapad. Csókolgatja és nyalogatja, néhány helyen meg is szívja.
So, baby, come light me up
And maybe I'll let you on it
A little bit dangerous
But, baby, that's how I want it
A little less conversation and a little more touch my body
'Cause I'm so into you, into you, into youGot everyone watchin' us
So, baby, let's keep it secret
A little bit scandalous
But, baby, don't let them see it
A little less conversation and a little more touch my body
'Cause I'm so into you, into you, into youAhogy kicsit jobban hátratolom a fenekemet hozzám ér az ujja. Egy hangosabb sóhaj csúszik ki a számon. Lenézek rá, és tudom hogy minden rá van írva az arcomra, de az ő szemeiben is csak színtiszta vágyat látok.
Tell me what you came here for
'Cause I can't, I can't wait no more
I'm on the edge with no control
And I need, I need you to know
You to know, oh, yeahAz ujjával masszírozza a fenekemet, közelebb hajol és újra összeérnek az ajkaink. Nem bírom tovább, érezni akarom. Elfordítom a fejem, éppen csak egy kicsit, hogy megcsókoljam. Egyszerre mozdulunk és már érzem ahogy a nyelve az enyémet keresi.
So come light me up
So come light me up, my baby
Little dangerous
A little dangerous, my baby
A little less conversation and a little more touch my body
'Cause I'm so into you, into you, into youHevesen csókolózunk mikor megérzem egy ujját magamban és a szájába nyögök. Válaszul mélyebbre tolja egyetlen ujját bennem. A csók közben hevesen zihálok, úgy mozgatom a csípőmet, hogy inkább már én lovagolom meg, mint hogy ő ujjaz meg engem.
Vége a számnak és indul a következő, de az agyam már bizsereg a fokozódó vágytól, azt sem tudnám megmondani hol vagyunk ha valaki megkérdezné.
YOU ARE READING
One of the Boys
FanfictionHarry Styles - 21 Louis Tomlinson - 27 Azt szokták mondani, hogy a pénz nagy úr. Eddig nem hittem ebben, de mióta táncosként dolgozok és kezdőként dupla annyit keresek, mint egy átlag dolgozó ember, már elhiszem. Ilyen sok munkatárs között pedig le...