Louis's pov
Ahogy az ajtó becsapódik és én azonnal rávetem magam Harryre. odakint hangosan szól a zene, nem aggódok amiatt, hogy bárki bármit meghallana. Amúgy is mindenki el van foglalva saját magával és a párjával, ne minket hallgassanak.
Harry lábai közé mászok és éppen csak hozzáérek az ajkaihoz a sajátommal, közben már gombolom is ki a nadrágját. El sem jutok addig, hogy lehúzzam róla az anyagot, Harry megfordítja a helyzetünket, így ő kerül felülre. A hátára teszem a tenyeremet, gyorsan simítok végig rajta, a fenekébe markolok és Harry csípőmozgásával együtt mozdítom őt, erősen magamhoz nyomva, hogy még erősebb legyen a súrlódás. A nadrágja alá akarok nyúlni, hogy érezzem a bőre melegét a kezeim alatt.
Harry hátranyúl és egyszerre fogja meg mindkét csuklómat, erősen megszorítja és a fejem mellé nyomja, úgy csókol tovább. A mellkasom hevesen emelkedik és süllyed, ahogy Harry ajkai a nyakamhoz érnek. A kezem automatikusan a feneke felé indul, de még csak hozzá sem tudok érni, mikor Harry újra megfogja a csuklómat és erősebben nyomja bele a matracba, oda ahol ezelőtt is volt.
Ott tartom a kezemet, csak élvezem Harry mozgását. A nyakamat csókolgatja és szívogatja itt-ott, kezével a pólóm aljával babrál, majd gyorsan lehúzza rólam. Mindenhol végigcsókolja a felsőtestemet, fentről lefelé haladva. Ahogy a derekamhoz ér, lehúzza rólam a nadrágomat az alsómmal együtt és mielőtt még a hasamhoz csapódna a farkam a szájába veszi. Azonnal megérzem az akadályt, amit a torka képez és a hajába akarok túrni, lejjebb nyomni egy kicsit, hogy jobban érezzem, de ehelyett a csípőmet nyomom fel. Harry elkezd köhögni, de nem húzódik el, csak lenyomja a csípőmet, erősen bele az ágyba, úgy, hogy hiába akarom, nem bírom megmozdítani.
Harry egyre gyorsabban és gyorsabban mozgatja a fejét, csak sóhajtozni tudok és élvezni ezt az egészet. Annyira közel vagyok, érzem ahogy felmelegszik a hasam alja mikor Harry teljesen lent tartja a fejét, az orra hozzáér a bőrömhöz, mikor nyel egyet és becsúszok a torka mélyére.
Hozzá akarok érni, belemarkolni a hajába és ott tartani, de nem is kell megtennem, mert Harry így marad és folyamatosan nyel, ingerelve a farkamat, ahogy ritmusosan rászorít az izmaival.
Felnyögök, mert érzem, hogy elélvezek, képtelen vagyok visszatartani. Harry lassan emeli fel a fejét, az utolsó adag már a nyelvére érkezik, de mielőtt lecsepegne róla lenyeli. Hátravetem a fejem és nagyokat sóhajtozok, közben érzem Harry puha nyelvét újra a farkamon. Addig nyalogat amíg megkeményedek, majd teljesen leveszi rólam az eddig csak letolt anyagot.
Lemászik az ágyról, leveszi magáról az összes ruhát és felém közelít, de ahelyett, hogy az ölembe ülne, hátat fordít nekem és úgy közelít az arcomhoz. Azonnal belemarkolok a fenekébe.
-Tedd vissza a kezed, Louis. - mondja Harry és még csak arra sem hagy időt, hogy válaszoljak, alig hagyja el egy nyikkanás a torkomat, teljesen a számhoz tolja magát amíg én leengedem a kezemet - Csak érezni akarlak, nem hallani.
Ezt még visszakapod, bébi. De határozottan tetszik, amit csinál. Az ágy háttámlájába kapaszkodik maga mögött, úgy mozog az arcomon, miközben a nyelvemet belemártom. Halkan felnyög minden egyes alkalommal, mikor lenyomja a fenekét.
Váratlanul hagyja abba mozgást és az ágy vége felé mászik, megáll a csípőmnél, a háta mögött fogja meg a farkamat, beigazítja, majd lassan beleül. A látvány, ahogy eltűnik a teljes hosszom a fenekében úgy, hogy egy fájdalmas szisszenést sem ad ki, az valami rohadt izgató. Annyira bele akarok markolni, alulról megdugni, hogy hangos legyen, annyira hangos, hogy mindenki hallja a házban, hogy mit teszek vele, de hagyom még egy kicsit, hogy kiélvezze.
A tenyerén támaszkodik meg és beleszédülök a látványba, ahogy hátranéz rám, miközben gyorsan emeli és ejti le a fenekét rám. Egy pillanatra fennakadnak a szemeim, mielőtt lecsuknám, amit Harry meglát és lelassít. Lassan emelkedik fel, majdnem annyira, hogy kicsússzak belőle, de mielőtt ez megtörténne hirtelen csapja vissza magát.
Gonosz mosoly húzódik az ajkára, ahogy meglátja az ujjaimat a lepedőbe fonódni. Hozzá akarok érni, irányítani akarom. Talán, ha engedélyt kérek... - Megfoghatlak? - lihegem ki.
Harry teljesen leül és felnyög - Nem!
Dehogynem. Csak gyere közelebb.
Felegyenesedik, kezével a combján támaszkodva ugrál a farkamon, és hátravetett fejjel nyög tovább. Olyan tempót vesz fel, amit még a szememmel is nehéz követni - Így már halványul Luke emléke? - kérdi és látom ahogy rám néz, hogy nem viccel. Lenyomja magát és csak előre-hátra mozog amíg várja a válaszomat.
A sóhajai közben újra hátraveti a fejét, és most kihasználom az alkalmat. A nyaka köré tekerem az ujjaimat, és lehúzom magamhoz, a háta a mellkasomhoz simul. A fülébe suttogok - Hidd el bébi, még csak a közeledbe sem ér. - mondom még félig lihegve. Mérges is vagyok rá, ugyanakkor ez az érzés, mikor Harryben vagyok a mennyekbe repít. Nem tudok igazán másra gondolna.
-Tényleg? - kérdi és kissé gúnyosan kuncog, ahogy felém fordítja az arcát - Akkor mutasd meg, hogy én vagyok neked a minden.
Magamhoz húzom egy heves csókra, olyanra amiből érzi, hogy mennyire kívánom.
Hirtelen fordítom át magunkat úgy, hogy ki sem húzódok belőle. Kiveszem a feje alól a párnát, megemelem a csípőjét és berakom alá. Megfogom a derekát és keményen dugom meg. Harry végre olyan hangosan nyög, hogy ha lennének szomszédaim, az összes hallaná, de pontosan ez volt a cél. Hallom, hogy az enyém.
Fölé hajolva markolok bele a hajába és hátrahúzom a fejét - Ezt szeretnéd? - Harry nyögései közt csak a bőrünk csattogását lehet hallani - Az enyém vagy, bébi.- mondom és a másik kezemet a szájához teszem - Enyém a szád. - folytatom - Enyém a szép kis feneked. - lassan kihúzódok belőle, és visszacsapódok - Mindened az enyém. - mondom és lehúzom a kezemet a nyakára.
-Igen. - nyögi ki Harry - A t...tied vagyok! -mondja és érzem, hogy kicsordul egy könnycsepp a szeméből, ami egyenesen a kezemre folyik le - Dugj meg!
Bal kezemmel a derekán támaszkodok, jobb kezemmel a haját húzom hátra egészen addig, hogy lássam ahogy fennakadnak a szemei. Őrült tempóban dugom, Harry torkán már egy hang sem jön ki.
Az egész testem tűzforró és libabőrös lesz, mielőtt mélyen Harry fenekébe élvezek. Egy kicsit kifújom magam, majd kihúzódok és Harry mellé esek az ágyba.
Harry arca ki van pirosodva és az egész könnyes, halkan szipog is, amitől megijedek.
-Bébi.. - az arcára teszem a tenyeremet, a hüvelykujjammal törlöm le az elszabadult könnycseppeket - Mi a baj? Fájt?
Harry az oldalára fordul, velem szembe és megtörli a szemét, majd felnevet még mindig sírva - Dehogy! Ez csak annyira... annyira jó volt, hogy... nem tudom, amiatt sírok? - nevet fel újra.
Egy hatalmas kő esik le a szívemről. Nem tudnék élni azzal a tudattal, hogy bántom őt, még akkor sem, ha nem szándékos.
Én is élveztem, a részeg-betépett szex mindig kurva jó, de ez az eddigieket is felülmúlta. Általában a fű miatt nem is tudok elmenni, de most kétszer is sikerült. Basszameg. - Bébi... te elmentél? - kérdem meg szinte ijedten. Ez volt az egyetlen kikötésem, hogy mindig ő legyen az első.
-Nem.. nem tudom. Olyan volt, mintha végig, folyamatosan elélveztem volna. - mondja és összeráncolja a szemöldökét, mint egy kisgyerek, aki újdonságot tanul - Ilyen létezik? Mármint nem jött ki semmi, de végig olyan érzésem volt. Ez a fű? - kérdi.
-Lehet attól, igen. - válaszolom és egy puszit adok a homlokára.
-Akkor mostmár értem, hogy Zayn miért szívja ennyit...
Elmosolyodok, majd magunkra húzom a takarót - Aludjunk bébi, holnap indulunk.
-Lou.. - suttogja Harry - Kibaszottul éhes vagyok.
VOCÊ ESTÁ LENDO
One of the Boys
FanficHarry Styles - 21 Louis Tomlinson - 27 Azt szokták mondani, hogy a pénz nagy úr. Eddig nem hittem ebben, de mióta táncosként dolgozok és kezdőként dupla annyit keresek, mint egy átlag dolgozó ember, már elhiszem. Ilyen sok munkatárs között pedig le...