פרק 25

294 15 0
                                    

רעש של צעדים ומפתח בדלת העיר אותי מהבהייה בתקרה, קמתי לישיבה מחכה שהדלת תפתח ומקווה שזה לוקה, אני קמה על רגליי שדמותו של לוקה נכנסת בדלת. הלב שלי דופק מהר יותר והבטן שלי מלאה בפרפרים רק מההתרגשות של לראות אותו שוב למרות שדיברנו לפני כמה שעות.
כמעט רצתי אל דלת הכניסה ועצרתי ממש שצעד מפריד בנינו "היי" אמרתי ולרגע הובכתי שרצתי כמו ילדה קטנה ברגע שהגיע הביתה, "שלום אהובה, התגעגעת אלי?" אמר עם חיוך מתגרה, נשכתי את שפתי התחתונה והנהנתי, "משעמם להיות לבד בבית" אמרתי והוא הבריש את אגודלו על הלחי שלי וקירב את פניי אליו ונשק לשפתיי קצרות.
"חשבתי עלייך כל היום" אמר והאמירה הזאת התפשטה בחזה שלי בחום מתפרץ, "איפה סטפני?" שאל והוריד את ג'קט החליפה שלו והניח על הכיסא ליד שולחן האוכל. "הלכה לבדיקת רופא ואז המשיכה לקניון" עניתי בעצבות נזכרת למה היא הלכה לבדיקה ועל השיחה שלנו לפני זה. כנראה שלוקה שם לב כי הוא ישר שאל, "דיברתן?" הנהנתי "היא התוודאה שהיא זאת שפרסמה את התמונות וסיפרה לי על המחלה שלה" אמרתי ולמרות שידעתי שהיא לא סיפרה ללוקה הוא לא היה נראה מופתע, או שהוא הסתיר את זה.
"ואיך את מרגישה?" שאל ומשכתי בכתפיי "מאוכזבת, עצובה. אני מבינה שמה שהיא עוברת זה קשה אבל הדרך שבה היא הלכה מאחורי הגב שלי לספר סוד שלא סיפרתי ליותר מ4 אנשים כואב מאוד. אם לא היינו מדברים על זה בבוקר אני חושבת שלא הייתי מצליחה לגרום לעצמי לסלוח לה" אמרתי בכנות והוא הקשיב ולפני ששמתי לב אנחנו כבר לא עומדים ליד הדלת אלא יושבים על הספה.
"אני בטוח שהיא מצטערת על מה שעשתה" אמר והנהנתי "אני יודעת" לחשתי הוא התחיל שוב לדבר אבל קטעתי אותו "אני לא רוצה לדבר על זה יותר" הרגשתי שזה לא מכבד ואם הייתי עושה את זה לאבא שלי כנראה שהייתי חוטפת על זה אבל לוקה רק הנהן בהבנה ושוב נשק לשפתיי.
"אז נחזור לזה שהתגעגעת אלי" אמר לשפתיי והסמקתי, "זה אף פעם לא קרה" אמרתי התגרות הוא הרים את גבותיו וחיוך מסוכן עלה על שפתיו "אה כן? את ממש לא חיכית פה על הספה עד שחזרתי?" שאל וכיווצתי את עיני, איך הוא יכול לדעת שזה מה שעשיתי "יש לי עיניים בכל מקום" ענה על השאלה שלא שאלתי. האם הוא מתכוון באופן דמיוני או שאחד החיילים דיווח לו או שיש פה מצלמות אבטחה.
הרמתי את ראשי לתקרה ואכן מצאתי כמה מצלמות אבטחה בכל מיני מקומות "אז הסתכלת עלי יושבת פה לבד במקום לבוא?" החלטתי להפוך את השיחה עליו, הוא נאנח והחיוך שלו ירד "לא הייתה לי אפשרות, הגעתי ברגע שסיימתי" אמר וחייכתי אליו חיוך מנחם "אני יודעת, אני סתם משחקת איתך" חיוכו חזר מיד "משחקת איתי?" שאל וקירב את פרצופו עוד יותר אלי ככה ששפתינו רופפות אחת על השנייה.
המהמתי ואז שפתיו התרסקו על שלי, ידו החזיקה את עורפי וקירבה אותי אליו יותר, ידו נשלחה לירכי והוא הרים אותי ככה שהתיישבתי עליו בפישוק רגליים, הוא נשך את שפתי התחתונה וניצל את ההפתעה שלי והכניס את לשונו. כדור נקשר בבטן שלי ורציתי לעשות הכל כדי שהוא ייפתר.
ידיו החליקו על הקימורים שלי, נכנסו מתחת לחולצה שלי ותחושת ידו החמימה והגדולה כנגד הבטן שלי הייתה טובה. הוא החזיק בשולי חולצתי וחיכה למן אישור ממנה, הפסקתי את הנשיקה והרמתי את זרועותיי כדי שיוכל להוריד אותה, וכך עשה. כבר הייתי ללא חולצה לידו ככה שזה לא הדאיג אותי אבל המחשבה של מה שעומד לקרות גרמה לליבי לדפוק אפילו מהר יותר.
הוא חפן את ישבני והבנתי את בגד הולך ללכת אחרי זה אבל דאגה אחרת נכנסה לראשי, הפסקתי את הנשיקה חסרת נשימה "לוקה," התנשפתי הוא עצר מיד אולי חשב שזה יותר מידי בשבילי "מה אם מישהו יכנס?" שאלתי והוא הסתכל על הדלת ואז פשוט התרומם שאני עוד עליו, רגליי נכרכו חזק יותר סביבו, הוא לקח את חולצתי והמשיך לנשק אותי תוך כדי שהעלה אותנו לחדר.
הוא סגר את הדלת החדר עם רגלו ונעל אותה במהירות ואז הניח אותי בעדינות על המיטה, התרגשות גדולה הכתה בי, זה באמת הולך לקרות. שוב חיכה לאישור ממני ואז המכנסיים שלי ירדו ממני גם כן, ולאחר מכן גם החזייה. נלחמתי בדחף לכסות את עצמי מולו אבל המבט מלא התשוקה שלו הכניס בי טיפה אומץ וביטחון אבל המילים שלו הם אלה שנתנו לי את היכולת להמשיך.
"את פשוט מושלמת" מושלמת, הדבר היחיד שחשבתי שאני לא, הדבר שאף אחד לא אמר לי. תמיד הרגשתי לא מספיק, אף פעם לא יפה מספיק, חכמה מספיק, מוכשרת מספיק. במיוחד עם הצלקות שגרמו לי להיות 'פגומה' אבל הוא חושב שאני מושלמת וזה הכי חשוב לי בעולם.
אני חושבת שלחיי הסמיקו יותר כי נהיה לי חם מאוד, הוא הצמיד את שפתינו שוב פעם, ידיו טיילו בגופי עד שהגיעו לשדיים שלי, הוא חפן ועסה וצבט כל אחד מהם וגרם לי להיאנח לפיו, הוא נשק ללסת שלי ומשם לצווארי שנשך ומשם לעצם הבריח ולשדיים שלי, הוא הכניס את הפטמה שלי לפה שלו ונאנקתי כשהוא נשך וליקק אותה, אחרי זה עבר לפטמה השנייה וטיפל בה בדיוק כמו בראשונה. ידו התכחכחה באיברי דרך התחתונים שלי ונשכתי את שפתי כדי לא לגנוח בקול רם מידי.
רציתי להרגיש אותו, רציתי לראות אותו. התחלתי לכפתר את חולצתו עד הכפתור האחרון, הוא הוריד אותה לגמרי ופלג הגוף העליון שלו התגלה אלי, הכתפיים הרחבות, החזה הקשיח הזרועות השריריות. הסתכלתי עליו וחשבתי לעצמי, איך לעזאזל הוא חושב שאני מושלמת כשהוא נראה ככה, עם העור השזוף, הגוף המחוטב והקעקועים הסקסיים. הוא ההגדרה לשלמות.
הוא נישק את דרכו מהשדיים שלי לבטן שלי ועצר ממש מעל קו התחתונים שלי, הוא הרים את מבטו אלי ושוב חיכה לאישור ממני, הנהנתי בהחלטיות והוא הוריד אותם באיטיות מייסרת. וזהו אני כאן חשופה לגמרי מולו שוכבת על המיטה ומשתוקקת למגע שלו. הכדור בבטן התחתונה שלי רק גדל וזה מייסר אותי.
אבל במקום להתחבא ממנו אני פותחת את רגליי בפניו הוא מקלל בשקט כמה קללות ואז צולל חזרה אלי, הוא מכניס לתוכי שתי אצבעות והרגשתי איך הוא מותח אותי, "פאק" שוב קילל "את ממש צרה מותק" אמר ולא ממש הבנתי אם זה טוב או לא אז שתקתי והוא חזר למעשיו, אצבעותיו נעו בתוכי ולשונו שיחקה עם הדגדגן שלי, שערו בפעם הראשונה מבולגן לגמרי, אני משחילה את אצבעותיי בשערו כשאני גונחת את שמו.
אצבעותיו נכנסות ויוצאות בקצב שגדל והגניחות שלי בהתאם. כשהכדור בבטן שלי מתחיל לגדול עוד ועוד עד שהוא משתחרר לגמרי וכל הגוף שלי נרגע לגמרי, במקום לחוש מבוכה כמו שחשבתי שאחוש הרגשתי ביטחון "פאקינג מושלמת" הוא התרומם והתקרב אלי ונשק לשפתיי עמוקות, טועמת את עצמי ואותו בו זמנית, החזה החשוף שלו כנגד שלי מטריף את החושים שלי.
רציתי עוד כאילו לא שבעתי, הגוף נרגע אבל אני רוצה שוב להרגיש את התחושה של הפיצוץ, את העלייה המסוכנת והמפחידה עד שאני שוב ארגע. ידיי החליקו על החזה שלו לאורך הבטן עד לקו המכנסיים שלו, התחלתי להוריד את החגורה שלו כשהוא החזיק את ידיי והרחיק אותם ממנו.
בהתחלה נבהלתי שעשיתי משהו לא בסדר, הוא שאל אותי כל פעם שרצה להמשיך ואני לא שאלתי אותו. הפסקתי את הנשיקה ונשענתי לאחור מעט "אתה לא רוצה?" שאלתי וכל האדרנלין והביטחון שלי נעלם כלא היה, רציתי להסתגר ולהיעלם, הסטתי את מבטי ממנו כי להסתכל בעיניו זה משפיל מידי.
"מה פתאום" אמר מיד ותפס את פניי ככה שאסתכל אליו, הוא לקח את ידי שהוא עדיין מחזיק וקירב אותה למפשעתו שם הרגשתי את איברו, גדול וקשה. "אני רוצה, מאוד. אבל אני אצטרך ללכת בעוד כמה שעות" אמר ולא הבנתי איך זה קשור. "כמה שעות לא מספיק?" שאלתי ברצינות ובתמים.
"איתך שום כמות של זמן לא תספיק" מלמל יותר לעצמו מאשר אלי "זאת הפעם הראשונה שלך אהובה, וכשזה יקרה אני לא הולך לזיין אותך וללכת, אנחנו נעשה אהבה ואני אחבק אותך כל הלילה וכל הבוקר אחריו," אמר תחושת הקלה חלפה בי "אוקיי?" שאל והנהנתי אבל הוא הניד בראשו "אני רוצה שתגידי את זה" אמר וחייכתי "אוקיי" עניתי והוא נישק אותי.
"טוב תכנסי להתקלח ותתלבשי אחרת אני אצטרך להבריז מכל המחויבויות שלי כדי להישאר איתך כל הלילה" אמר ודווקא הרעיון הזה לא כזה נורא, פחדתי שאני אראה טיפשית אבל בכל זאת עשיתי את זה. נשכתי אצבע אחת ומעכתי את השדיים שלי אחת לשנייה "אה כן?" שאלתי בחיוך הכי פלרטטני ומפתה שיכולתי. משהו השתנה בעיניו והוא נהם ולפני ששמתי לב הייתי הפוכה על כתפו.
הוא סטר לישבני והתקדם לחדר אמבטיה, צעקתי מבהלה כי זה קרה מהר מידי, "את מנסה להתגרות בי?" שאל כשהניח אותי על הרצפה בתוך החדר אמבטיה. "קצת" עניתי בכנות עדיין עם אותו חיוך מפתה. הוא נאנח ויצא מהחדר בזמן שהוא מקלל את העבודה שלו. צחקקתי לעצמי כשהוא סגר את הדלת אחריו אמנם הייתי מבואסת שזה לא עבד אבל הבנתי שזה לא בגלל שזה לא השפיע עליו.

אהובהWhere stories live. Discover now