נקודת מבט - אליאנה
סיימתי להתקלח וקיללתי את עצמי בגלל שאני לא יודעת מה אני אמורה ללבוש עכשיו. עד עכשיו לבשתי בגדים שהבאתי מהבית והם היו בגדים מאושרים ובגלל שאני פה כבר קצת פחות משבועיים הבגדים שהבאתי מהבית שלי מתחילים להיגמר ועדיין לא עשיתי כביסה, סטפני אמרה שאני צריכה עוד בגדים כי אני לא יכולה ללבוש כל שבועיים את אותם בגדים אז אחרי שקנינו את השמלה נשארו לקנות בגדים ויצא שסטפני ולאנה שכנעו אותי לקנות דברים שאבא שלי בדרך כלל לא מאשר ככה שאני בלחץ מעט מה לוקה יחשוב.
אני בדרכי לחדר שלי שאני רואה את לוקה יוצא משלו. אני הולכת למות מבושה. "היי לוקה?" הוא הסתובב אלי ועכשיו נזכרתי שאני רק עטופה במגבת, הסמקתי מיד במבוכה. עיניו עוברות על גופי וכבר יודעת שהוא רואה חלק מצלקות ומהמכות שלא הספיקו להחלים.
"זה דחוף? אני ממהר" שאל והתקרב אלי רק אחרי שהנהנתי, נכנסתי לחדר שלי והוא אחריי "אתה יכול לבחור לי מה ללבוש מהארון" ביקשתי. בבקשה אל תשאל, בבקשה אל תשאל למה, בבקשה.
"לבחור לך מה ללבוש?" שאל הצמדתי את שפתיי זו לזאת והנהנתי, הוא לא שאל כלום ולקח מכנסיים וחולצה והגיש לי, נראה שהוא רצה לשאול משהו אבל בסוף רק שאל "זה הכל?" הנהנתי והוא יצא מהחדר שלי ונתן לי להתלבש.
הוצאתי נשימה שלא ידעתי שהחזקתי והתלבשתי.
נקודת מבט – לוקה
אני לא מצליח להפסיק לחשוב עליה, אני עובד במשרד שיש בבית וחושב עליה, על העור החיוור שלה, על הצלקות שלה על העיניים הירוקות והגדולות שלה והחשש שלה כשהיא ביקשה ממני לבחור לה מה ללבוש.
אני יכול לשים את כל הכסף שלי שזה האבא המזדיין שלה, הוא גרם לה לפחד מגברים, אני רואה איך היא נזהרת עם המילים שלה לידי, תמיד מסכימה. לפעמים אני מצליח לגרום לה לשכוח ופשוט להשתחרר אבל אז היא נסגרת חזרה.
אני רואה איך היא מדברת ומתנהגת עם סטפני ואמא שלי אבל ממני ומאבא שלי היא מפחדת לומר משהו לא נכון, היא הולכת לידנו על ביצים. אני מקווה שזה ישתנה בעתיד.
הטלפון שלי התחיל לצלצל, מספר לא מזוהה, אני עונה "לא חשבתי שתענה" אמה, אני עוצם את עיניי "לא ידעתי שזאת את" היא צודקת לא הייתי עונה "אולי תבוא? אני נמצאת במלון קרוב אליך" אמרה "אני לא יכול אמה, אני מאורס" היא מלמלה משהו שלא שמעתי.
"תבוא, אתה חייב לי פרידה נורמלית, להיעלם פשוט זה מגעיל" אמרה והיא צודקת זה לא מגיע לה. "תשלחי לי כתובת" נאנחתי וצבטתי את גשר אפי. לפתע נשמעה דפיקה על הדלת, ניתקתי לאמה את השיחה וקראתי "פתוח" אבל אף אחד לא פתח, אז קמתי מהכיסא שלי ופתחתי את הדלת. לא היה שם אף אחד חוץ ממגש עם כמה מאכלים ושתייה עליהם.
בטח טליה שמה לב שלא אכלתי היום אז היא הביאה לי לפה. אחרי שסיימתי לאכול וסיימתי עוד כמה דברים פתוחים, סגרתי את כל מה שעשיתי ויצאתי מהמשרד. השעה כבר מאוחרת יחסית ושבאתי לצאת מהדלת הראשית ראיתי את אליאנה בסלון.
"היי, אתה יוצא?" שאלה כשקלטתה אותי, היא נראית שלווה אבל לא שלווה בו זמנית, "כן, תעלי לישון, מאוחר" פקדתי עליה, באמת מאוחר ואני די בטוח שהמפגש שלי עם אמה יסתיים כשאני שיכור ועדיף שהיא לא תראה את הצד הזה שלי.
"אוקיי, תנהג בזהירות" אמרה והנהנתי בהסכמה ויצאתי מהבית.
----------------------
לא הספקתי לדפוק על דלת החדר של אמה והדלת נפתחה בתנופה, אני אפילו לא אשאל איך היא ידעה שאני פה בחוץ. אמה הופיעה לבושה בלבוש מינימלי, פעם הייתי אוהב את זה, היום כבר פחות. ברגע שהנחתי את הטבעת שלי על האצבע של אליאנה והבטחתי לה שאין כלום ביני לבין אמה כל החשקים שלי לאמה נעלמו. היא עדיין יפה ומושכת מאוד אבל זה לא עושה לי את זה.
אני לא בוגד מזדיין.
"תשימי עלייך בגדים אמה, באנו לדבר לא להזדיין" אמרתי ועקפתי אותה נכנס לחדר שלה, שמעתי אותה נאנחת אבל היא הוציאה מהמזוודה שלה חולצה גדולה שאני בטוח שהיא שלי, החולצה הייתה גדולה אליה וכיסתה מה שצריך.
הוצאתי נשימה מיואשת, אמה התיישבה על המיטה וסימנה לי לשבת לידה, משכתי את הכיסא ליד השולחן והתיישבתי עליו מולה. היא נאנחה שוב. "אני לא מבין אותך אמה, מההתחלה אמרתי לך שזה לא קשר שיחזיק. את ידעת על הכל למה את עושה סצנה?" אני הייתי צריך הסחת דעת והיא הייתה הסחת דעת מושלמת, אני אתן לה את זה. בזכותה יכולתי לישון יותר משעות בודדות בלילה.
אבל אני ידעתי שאני אתחתן בשידוך, אני הזהרתי אותה מראש והיא הסבירה שהיא אחרי פרידה ולא רוצה שום דבר חוץ מסקס מזדמן, זאת הייתה עסקה מושלמת. עד עכשיו שהיא מתנהגת כמו כלבה.
מופיעה במסיבת אירוסין שלי, באיטליה! מבלי להיות מוזמנת, הורסת לי את המעט אמון שהיה לאליאנה בי ועכשיו רוצה "לדבר", לדבר על הזין שלי אולי.
"אני יודעת אבל אתה לא מרגיש שהקשר שלנו חזק?" שאלה וקמה על רגליה והתקדמה אלי היא הניחה את ידה על החזה שלי, היד שלה התחילה לרדת במורד החזה שלי "לא, אני לא מרגיש" הגבתי האדישות, היד שלה נעצרה ואז היא הרימה אותה.
היא הניחה את שתי ידיה על כל ירך שלי ופיסקה את רגליי, היא נחתה על ברכיה מולי "אז אולי אתה צריך שאני אזכיר לך" אמרה בקול שפעם ראיתי כסקסי והיום כפתטי. הידיים שלה עדיין נעות על הירכיים שלי "תקומי אמה" פקדתי אבל היא לא הקשיבה.
ידיה עברו לחגורה שלי, תפסתי את מרפקי ידיה בחוזקה, עיניה עפו לעיניי בפליאה. אף פעם לא עצרתי אותה בעבר. "אמרתי לך לקום" אמרתי בשיניים חשוקות. היא קמה סופסוף "זהו לוקה? 4 שנים שאתה זורק?" היא הרימה את קולה ונראה שהיא הולכת לבכות.
"את ידעת מההתחלה שזה הסיכון ובחרת לקחת אותו. אני לא אחראי לשום דבר שקרה" הסברתי וקמתי על רגליי אין כוח לשיט הזה, אני רוצה להתקלח ולשתות כוס וויסקי. "אתה אי פעם אהבת אותי?" שאלה שדמעות מתחילות לרדת לה "כבר אמרתי לך שאני לא מאמין באהבה" עניתי ביובש והתקדמתי לדלת לצאת, פתחתי את הדלת, "ובכל זאת אתה מתחתן" ענתה באותו יובש, סובבתי את מבטי אליה "לא מבחירה" עניתי ויצאתי מהחדר מלון שלה ודואג לסגור את הדלת אחריי.
-------------
נכנסתי הביתה אחרי שעצרתי באחד הברים בסביבה ושתיתי שלוש כוסות של וויסקי, זה הרגיע אותי ואני יכול ללכת הביתה ואולי לישון. הבית היה חשוך מפני שכבר לפנות בוקר אבל משהו תפס את עיניי, שיער בלונדיני שנצץ מאור הירח. אליאנה עדיין פה.
התקרבתי אליה וקלטתי שהיא נרדמה, ניצלתי את ההזדמנות הזאת להסתכל אליה מעט, התכופפתי לגובה שלה והזזתי חלק מהשיער שלה שהסתיר לי את פניה. היא יפה, האף הקטן, הריסים הארוכות והשפתיים האדומות. היא עשתה קול קטן וזה הוציא אותי מהבהייה שלי בה.
קמתי על רגליי התלבטתי אם להעיר אותה אבל בסוף החלטתי שלא והכנסתי יד אחת מסביב למותנייה ואת השנייה מתחת לברכיה והרמתי אותה. היא שוב עשתה קולות קטנים. ניסיתי להתרכז בהליכה לחדר שלה אבל היא מסקרנת אותי, היא שונה לגמרי מכל אחת שראיתי.
היא עדינה ושברירית אבל עם זאת גם חזקה, היא עברה דברים שלא הרבה עוברים ועדיין מצליחה לחייך ולפזר שמחה לכל מי שרואה אותה. אני רוצה לעזור לה להשתחרר, שהיא תדע שהדעה שלה משנה. שאני לא אבא שלה.
אני מתקשה לפתוח את הדלת לחדר שלה אבל מצליח בסוף ונכנס פנימה, למזלי היא לא סידרה את המיטה ככה שאני יכול לשים אותה במיטה ולכסות אותה. איך שהנחתי אותה על המיטה היא התכדררה לכדור. היא עדיין לבושה בבגדים שהיא לבשה בבוקר אבל אני לא הולך להפשיט אותה בזמן שהיא ישנה, מאורסים או לא אנחנו עדיין זרים. חוץ מזה עשיתי די ויותר שהעליתי אותה לחדר שלה יכולתי להשאיר אותה על הספה.
אני נאנח ומסתכל עליה שוב לפני שאני יוצא מהחדר ונכנס למקלחת ומתקלח עם מים קרים אולי זה יכניס לי היגיון. אני מתחתן מחר. עם ילדה בלונדינית עם עיניים ירוקות.
YOU ARE READING
אהובה
Romance"סליחה תחזור על זה" ביקשתי מאחד המארגנים "בעוד דקה הדלת תיפתח ואת תכנסי עם הורייך הם יגישו אותך לבעלך לעתיד ואז הם יחזרו למקומם" הסביר והנהנתי בחשש, אימי ואבי הגיעו "אל תהרסי את זה אליאנה" זה הדבר הראשון שאמר לי בשבועיים שלא התראינו, אנחנו בחתונה של...