עברו שמונה שנים והנה אני יושב בחצר, רואה את הילדים שלי משחקים כדורגל, שמעתי שאליאנה חזרה הביתה. הדלת נסגרה בשקט, היא יצאה החוצה והתיישבה עלי וחיבקה אותי שקברה את פרצופה בשקע צווארי, עטפתי אותה ונשקתי לראשה.
"איפה סטלה?" שאלתי מלטף את שיערה "בעגלה, נרדמה" ענתה בקצרות
ולאחר כמה דקות, "אני לא רוצה להיות בהריון יותר לעולמים זהו נגמר פה אני חותמת" מלמלה לצווארי ודגדגה אותי עם נשמותיה. "אני צריך להזכיר לך שאמרת את זה גם בשלושת ההריונות הקודמים?" שאלתי מגחך, היא התרוממה ממני והסתכלה לפרצופי שפגשתי בעיניים הירוקות הגדולות שלה "עכשיו אני רצינית זהו" חתמה וחזרה לחבק אותי. "בסדר אהובה שלי" ליטפתי את גבה."אמא!, סטפן לא נותן לי את הכדור" ג'יימס צעק ושמעתי קללה חרישית מאליאנה וחייכתי למראה הלא סבלני שלה היום "סטפן!" צעקה ולא הייתה צריכה לומר יותר, היא לא ראתה את הסיטואציה ואפילו לא נראה לי שאכפת לה אבל סטפן מכבד אותה וישר החזיר את הכדור לתאומים, ג'יימס ותומאס שיחקנו בזמן שסטפן רץ הביתה כששמע את סטלה בוכה.
"אמא אני חושב שהיא רעבה להאכיל אותה?" שאל, סטפן הוא הילד הכי בוגר שאני מכיר, הוא נראה בדיוק כמוני חוץ מעיניו הירוקות של אליאנה, הוא בן שמונה וכבר מטפל בכל האחים שלו בהדיקות, הוא אוהב להציק להם אבל הוא דואג להם מאוד.
מאז שהוא התחיל ללכת הוא לא מתיישב, הוא אוהב אומנות לחימה וספורט, למרות שאליאנה לא אהבה את הרעיון בכלל אבל הוא התעקש ובכה בסוף נתנו לו להתאמן עם סכינים והוא פשוט מטורף, הקליטה שלו כל כך מהירה.
"כן חמוד תודה" אליאנה חייכה אליו שהרימה את פרצופה לפגוש את סטפן מחזיק את סטלה הבוכה בידיו.לאחר כמה דקות "אבא בוא תצטרף למשחק!" מיכאל צעק שהוא מנסה לקחת את הכדור מתומאס, "אהובה קומי הולכים לשחק כדורגל" אמרתי בזמן שניערתי אותה קצת והיא רק נהמה "טוב" אמרה לבסוף.
סטפן רץ חזרה לחצר אחרי שסיים להאכיל את סטלה והשכיב אותה לישון, "אני ואבא על כולם" סטפן צעק וחייכתי שראיתי את גלגול עיניה של אליאנה "אתם תמיד ביחד" ענתה "כן כי אנחנו צוות טוב" אמר בשילוב ידיים.אחרי ויכוח קטן בסוף הסכמנו שזה די כוחות, אליאנה, התאומים ומיכאל - נגדי וסטפן.
התחלנו עם הכדור אצלנו, החצר שלנו גדולה כמו מגרש ספורט.
עמדתי בשער בצד שלנו, תומאס בשער שלהם, אליאנה ג'יימס ומיכאל עמדו בשורה מול סטפן.
ואז התחלנו, סטפן רץ קדימה ואני בעטתי לו את הכדור חזק שהגיע עד אליו, הוא השתלט על הכדור ורץ אל עבר השער, שלפתע ג'יימס החליק והעיף לו את הכדור מהרגליים, בעט אותו למיכאל שרץ קדימה.יצאתי מהשער ועליתי מפני שסטפן היה רחוק מידי מהכדור, התקרבתי למיכאל וניסיתי לקחת את הכדור מבלי לפגוע בו מפני שהיה רק בן 4.
אבל הוא בעט את הכדור לצד השני של החצר, לאליאנה בינגו.
רצתי מהר לאליאנה שלא ממש טובה בכדורגל אבל מתרגלת כי אנחנו מכריחים אותה לשחק איתנו, הגעתי קרוב אליה והיא כבר נלחצה, היא שומרת על הכדור ומחפשת מישהו לבעוט לו את הכדור.
YOU ARE READING
אהובה
Romansa"סליחה תחזור על זה" ביקשתי מאחד המארגנים "בעוד דקה הדלת תיפתח ואת תכנסי עם הורייך הם יגישו אותך לבעלך לעתיד ואז הם יחזרו למקומם" הסביר והנהנתי בחשש, אימי ואבי הגיעו "אל תהרסי את זה אליאנה" זה הדבר הראשון שאמר לי בשבועיים שלא התראינו, אנחנו בחתונה של...