השבועות האחרונים היו לא קלים, לאליאנה יש טפשת היריון קשה, היא משגעת את כולם ולא נחה לרגע, עברתי לעבוד רק מהבית כדי שהיא תפסיק להפריע לכולם.
אם היא לא במטבח היא בחוץ מטיילת ואם היא לא בחוץ היא משגעת כל בן אדם שמתקרב אליה. וכול שעה בערך היא באה לבקר אותי במשרד ולשתף אותי איך עברה עלייה השעה בלעדיי.
זה נשמע סיוט אני יודע אבל אני מת עליה היא מעלה לי חיוך בכל פעם שאני שומע את צעדיה מתקרבות לדלת וחושבת אם לדפוק על הדלת.
שמעתי צעדים מהירים אל עבר הדלת ולפתע נשמע דפיקה על הדלת, "כן" קראתי ואליאנה עמדה בפתח הדלת עם צלחת מלאה בעוגיות ודמעות בענייה."מה קרה אהובה?" שאלתי מכבה את מסך המחשב והיא התקדמה אלי, טפחתי על ירכי והיא התיישבה עליה, היא לא הגיבה רק משכה באפה "מה? העוגיות נראות טוב הם לא נשרפו" אמרתי.
"כן כי אפיתי עם סטפני ומתאו הפעם" התייפחה "לא הבנתי מה הבעיה" הסטתי כמה שיערות מפניה "תטעם" ציוותה, לקחתי עוגייה מהערמה והכנסתי לפי וירקתי מהר את העוגייה "זה.. מלוח" אמרתי "כן כי אני הייתי אחראית על הסוכר והתבלבלתי ושמתי מלח" אמרה והתחילה לבכות שוב. התאפקתי לא לפרוץ בצחוק מולה כי כל פעם שצחקתי עליה שהיא בוכה היא הרביצה לי, הנחתי את צלחת על השולחן וסובבתי אותה אלי וחיבקתי אותה עד שנרגעה.
"לא נורא ילדה תנסי שוב עד שתצליחי" ניסיתי לנחם אותה "לסטפני נמאס ממני כבר" משכה באפה בעצבות "אני לא חושב שזה המצב" אמרתי מלטף את שערה "אולי אתה תבוא לאפות איתי שתתפנה?" שאלה והנהנתי בחיוך מנחם "בסדר, יש לי עוד כמה דברים לעבור אליהם, עוד שעתיים בערך אבוא ונאפה משהו" אמרתי והיא הנהנה.
היא נשקה לשפתיי ויצאה מהחדר ולקחה את העוגיות והתחילה לחלק לחיילים שלא יכולים לומר לה לא או שזה לא טעים, זה מן משחק חדש שלה להתעלל בהם.
עברו שעתיים בדיוק וראיתי צל ברווח של הדלת והרצפה אבל שום דפיקה נשמעה, סגרתי את המחשב לגמרי וקמתי לעבר הדלת ופתחתי אותה ואליאנה עמדה עם הגב אלי בדיוק באה ללכת.
היא הסתובבה מיד בחיוך "סיימת?" שאלה "כן ילדה בואי נלך למטבח" אמרתי והובלתי אותה שידי על גבה התחתון.
נכנסנו למטבח ואליאנה הביאה לידי מתכון מודפס שנראה שעבר הרבה, הוא היה שרוף מעט וספוג בשמן ועוד נוזל לא ידוע, צחקקתי למראה של המתכון אבל קיבלתי מבט כועס מאליאנה."להקציף שני ביצים עם 150 גרם סוכר" הקראתי ואליאנה הוציאה שני ביצים מהמקרר והביאה לי, הוצאתי קערה גדולה ושברתי לתוכה את ביצים.
אליאנה חיפשה את הסוכר והוציאה שני שקים, מלח וסוכר והסתכלה אליהם "הנה" אמרה אחרי התלבטות את הסוכר הפעם ושפכה לבלילה, התחלתי לערבב מהר עד שהביצים הוקצפו.
אליאנה הוסיפה חמאה, חלב, קמח ותמצית וניל ואני המשכתי לערבב.
YOU ARE READING
אהובה
Romance"סליחה תחזור על זה" ביקשתי מאחד המארגנים "בעוד דקה הדלת תיפתח ואת תכנסי עם הורייך הם יגישו אותך לבעלך לעתיד ואז הם יחזרו למקומם" הסביר והנהנתי בחשש, אימי ואבי הגיעו "אל תהרסי את זה אליאנה" זה הדבר הראשון שאמר לי בשבועיים שלא התראינו, אנחנו בחתונה של...