פרק 51

228 11 1
                                    

אני רוצה לרצוח את הבן זונה הזה אבל כששאלתי את אליאנה היא ביקשה לחכות קצת כדי שהיא תוכל לעמוד מול האבא המתעלל ולהראות לו שהיא חזקה ואני כמובן מכבד את דבריה, ולוקח את ההזדמנות להתעלל בו חמור יותר מאיך שהתעלל בה.

---------------

התעוררתי בבוקר לצעקות בסלון, אליאנה לא לצידי, קמתי מהר שמתי מכנס טרניג ולקחתי את האקדח שנמצא בשידה ליד המיטה וירדתי במהירות.

ונעצרתי בגרם המדרגות שראיתי את סטפני מכוונת סכין מטבח גדולה וחדה על עבר מתאו שמרים את ידיו בכניעה, נאנחתי, הורדתי את האקדח ושפשפתי את עיניי "סטפ תורידי את הסכין זה אח של אליאנה והבוס של איטליה" אמרתי ופיהקתי בסוף.

"אה.. סליחה" סטפני המבולבלת הורידה את הסכין ומתאו הוריד את ידיו.
"מה אתה עושה כאן?" שאלתי "מה זאת אומרת קבענו בשבע פגישה" מתאו אמר "שבע בערב" הדגשתי "אה... היית צריך לציין את זה" מתאו התלונן והתעצבנתי מעט "למה שאני ארצה שנעשה פגישה בשבע בבוקר? מתי בכלל עלית על טיסה לפה?" שאלתי בעצבים עדיין על גרם המדרגות כשמתאו על יד הדלת הראשית וסטפני פשוט מסתכלת על המקרה "זה לא חשוב" אמר ופיהק.

"טוב אני עולה להתארגן אל תעשו שטויות עוד שעה נקיים את הפגישה, מוקדם מהצפוי" רטנתי ועליתי לחדר, התקלחתי, התלבשתי וירדתי למטה.

הגישו ארוחת בוקר וישבנו שלושתנו לאכול שאליאנה נכנסה הביתה פתאום לבושה בבגדי ספורט מלוכלכת מבוץ וקוקו גבוה "מתאו?" שאלה ומתאו הסתובב ופגש בפניה המופתעות "מה אתה עושה פה?" שאלה ברוגז "אמרנו שנתאם לפני שתבוא" המשיכה מבלי לתת למתאו בכלל לענות, הוא קם על רגליו והתקדם אליה "לוקה הזמין אותי" אמר ונאנחתי, פניה של אליאנה עברו ממתאו אלי ושידרו.. אכזבה? "לא אהובה לפני שאת חושבת על משהו תני לי להסביר" אמרתי מיד שראיתי את הגלגלים שלה במוח מתחילים להסתובב ולכיוון ההפוך.

"אני מחכה" ענתה בקרירות, נאנחתי והתקדמתי אליה עוקף את מתאו, חוסם אותו משדה הראיה שלה. "אני הזמנתי את מתאו לפגישת עסקים בשבע בערב" הדגשתי את המילה 'ערב' "את היית אמורה לצאת עם סטפני בערב נכון?" שאלתי והיא הנהנה "את לא היית אמורה לפגוש את מתאו, ידעתי שאת לא מוכנה עדיין אבל מתאו מטומטם ובא עכשיו" אמרתי והיא צחקקה, כבר הגעתי עד אליה וליטפתי את זרועותיה ומסיט כמה שערות שברחו לה מהקוקו מפנייה, היא התרככה במגעי וחייכה אלי "הבנתי" מלמלה.

"מה עשית? למה את מלוכלכת?" שאלתי מנסה לשנות את הנושא, עיניה זהרו "מצאתי חלקת אדמה שחייבת שתילה של פרחים וראיתי סירטונים של מישהי ששתלה ערוגת פרחים, אפשר שנלך לקנות שתילים?" אמרה בהתלהבות וחייכתי למראה הילדותי שלה, לפעמים אני שוכח שהיא רק בת 18.

"ברור אהובה, את רעבה? אנחנו בדיוק התיישבנו לאכול" היא הנידה בראשה "לא, תודה אני רוצה להתקלח" אמרה נשקה לשפתיי ועלתה לחדר להתקלח.

אהובהWhere stories live. Discover now